Algemeen Prive-ontvangst Noord-Holland algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ja, dat er geen raambuurt is weet ik natuurlijk ook wel, maar dacht dat je misschien clubs en privehuizen bedoelde, zoveel priveontvangst is er niet.
 
Die ene keer dat ik een recensie schreef zonder een link, werd ik voor weirdo uitgemaakt alsof ik "een recensie plaatste over een rukbeurt".
Daarom heb ik deze keer mijn ervaring maar geplaatst in Algemeen.

Het zit namelijk zo, the gang of Kriss is verhuisd uit Hoorn en verblijft met andere namen in de buurt van Amersfoort.
Jammer, er zaten leuke meiden bij.

Ach, je moet wat en afgelopen woensdag Camila bezocht, zie recensie Camila, Hoorn.
Vanavond wilde ik naar: https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/hoorn/584727-laresca

Afspraak gemaakt en ja, op hetzelfde adres als woensdag. Drie dames waren aanwezig, maar niet Laresca.
Één van de drie was een heel sexy poppie, dus ja voor Sarah ben ik gebleven en heb ik met haar een mooi uurtje beleefd, neuken op het ritme van de salsa. Helaas staat ze niet op Kinky.

Ik weet het, jullie hebben er niks aan, maar ik heb het weer gedocumenteerd en gearchiveerd,
 
Laatst bewerkt:
Heeft iemand nog tips voor omgeving alkmaar? T droogt hier aardig op, of wordt mij te duur. Ik zoek nu via sexjobs en kinky. Wellicht zijn er nog meiden die buiten deze sites om adverteren?
 
Ik ben daar weleens geweest. Afspreken is heel moeilijk, maar eenmaal afgesproken was het heel geil. Ze is onwijs skinny en niets is haar te gek. Squirten overal, ze likt je kont helemaal uit en klaarkomen zonder in haar of in haar mond is geen probleem, dat vindt ze juist geil. Voorheen heette ze Daisy. Staan een aantal recensies op nzc forum
 
Je kunt denk ik het beste op de plek in het centrum op Kinky kijken, zoeken op zo dicht mogelijk bij jouw locatie. Dan even checken of er van betreffende dame hier een recensie staat, dan actie ondernemen.
\Waar kan je op Kinky zoeken of iemand in het centrum van bijvoorbeeld Amsterdam zit. Kan dat alleen op de mobiele versie van Kinky op je telefoon. Want ik kijk meestal op de PC en daar zie ik de mogelijkheid niet om bijvoorbeeld een postcodegebied aan te geven.
 
Deze dame is sinds vandaag in Hoorn te bezoeken.
Ik denk niet dat ze het druk gaat krijgen, €600 voor een uurtje.

Je kan beter 2x een half uurtje bij haar nemen ben je € 100 goedkoper uit. Rekenen is ook niet haar sterkste kant blijkbaar.
 
\Waar kan je op Kinky zoeken of iemand in het centrum van bijvoorbeeld Amsterdam zit. Kan dat alleen op de mobiele versie van Kinky op je telefoon. Want ik kijk meestal op de PC en daar zie ik de mogelijkheid niet om bijvoorbeeld een postcodegebied aan te geven.
Je kan een extensie zoals bijvoorbeeld location guard installeren (deze di ik gebruik is wel voor firefox)
Daarmee kan je een pin droppen om de browser te doen denken dat je vanuit die locatie zoek.
Als je dan de optie "Locatie in de buurt" en de 1,3 of 5km filter gebruikt krijg je een idee van hoe ver je ongeveer zou moeten reizen
 
Ik vind het echt dramatisch. Dat komt ook omdat ik - op één dame na - geen fan ben van Latina's. En die overheersen momenteel. Allemaal Vip en allemaal high class... Ja, ja...
Wat er overblijft zijn opvallend veel oudere dames die ik inschat als 'her-intreders'. Die hebben door omstandigheden (oorlog of crisis) kennelijk maar besloten het oude vak tijdelijk weer even op te pakken. En er is een tombola-nestje met Aziaatjes. Waar je, als ik het goed begrijp hier, altijd maar moet afwachten wie de deur voor je opendoet... Af en toe zie ik een mooie interessante dame, maar die vraagt dan gelijk 250 of zelfs al 300 en daar begin ik niet aan. Hooguit zou ik dat overwegen als een dame me al eerder heeft bewezen dat geld ook echt waard te zijn. Wat nog niet is voorgekomen. Maar voor een mogelijk tegenvallende afspraak, ga ik die prijzen niet betalen.
 
Inderdaad lijkt 250 of 300 euro de norm te worden voor 1 uurtje, ik heb nog wel hogere bedragen gezien. Ik snap werkelijk niet dat mensen dit voor een privéontvangst over hebben. Mogelijk tegenvallende afspraak, zeg je? Nou, het is niet 'mogelijk', maar 'zeer waarschijnlijk'.
Ik kijk wel eens op Redlights, vnl. gericht op België. Ik zie dat daar de prijzen een stuk lager liggen, meest 150 euro voor 1 uur. Er staan ook prachtige meiden op, veelal met gezicht en al. Het zal ongetwijfeld voor het merendeel fake zijn, maar de lagere prijzen vind ik wel opvallend.
 
In Spanje nog lagere prijzen. Gemiddeld € 100 voor een uur. In Nederland worden er echt hoge prijzen gevraagd. Kan niet lang goed gaan. Nederland is het zwaarst getroffen van Europa door inflatie. Hier is alles duurder dan in de rest van Europa. Benzine, boodschappen, huur, gas en electra. Dus mensen gaan geen geld hier meer voor over houden. Ik vind boven de € 150 per uur al te duur. Dus ik hoor ook bij de (gedeeltelijke) afhakers al.
 
Inderdaad lijkt 250 of 300 euro de norm te worden voor 1 uurtje, ik heb nog wel hogere bedragen gezien. Ik snap werkelijk niet dat mensen dit voor een privéontvangst over hebben. Mogelijk tegenvallende afspraak, zeg je? Nou, het is niet 'mogelijk', maar 'zeer waarschijnlijk'.
Ik kijk wel eens op Redlights, vnl. gericht op België. Ik zie dat daar de prijzen een stuk lager liggen, meest 150 euro voor 1 uur. Er staan ook prachtige meiden op, veelal met gezicht en al. Het zal ongetwijfeld voor het merendeel fake zijn, maar de lagere prijzen vind ik wel opvallend.
Pff heb ook even op redlights gekeken, wat hebben onze zuiderburen het toch goed. Wat een keuze en prijzen, ze doen het ergens toch beter dan wij haha
 
Maar of het allemaal waar is, dat is de grote vraag. Er zal vast heel veel fake en onbetrouwbaar spul tussen zitten. Dat zal niet veel beter zijn dan hier bij ons. De kunst is om dat ene speldje in de hooiberg te vinden.
 
Terug
Bovenaan Onderaan