Privehuis Almere

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Stefan

Wandelaar
32
12/09/21
30
1
Ik ben van plan om binnenkort een bezoek te brengen aan privehuis Almere. Nu zie ik dat het gelegen is op een bedrijventerrein. Kun je hier redelijk anoniem naar binnen?
 
Over het algemeen wel, soms staat er bij de omliggende bedrijven wel eens iemand buiten maar dan gewoon heel normaal doorlopen. Die bedrijven weten het en kijken er niet meer zo van op.
 
Ik zou dit niet echt een privehuis noemen, er loopt een slonzige "gastvrouw" rond die de deur opendoet en uiterst onvriendelijk is. Verder kan je er niet zomaar binnenwandelen, je moet een afspraak maken. In mijn geval zei de dame plots af toen ik daar voor de deur stond, ik ga hier nooit meer heen.
 
De keren dat ik er was had ik een vriendelijke gastvrouw, en de afspraak is afhankelijk van de dame in mijn geval Renate. Die heb ik al vaker ontmoet nu ik het zeg moet ik maar weer eens een afspraak maken.
Het privehuis is verder prima maar is ander concept dan andere huizen.
 
Vergeef me mijn dubbele post, maar ik stel de vraag hier ook even:

Ik wil langs bij dit privéhuis maar door omstandigheden ben ik aangewezen op de zaterdagen.

Het valt me de laatste tijd op dat ze erg vaak op zaterdag gesloten zijn. Eerder in de week staan er dames in de agenda en als het weekend dichterbij is, zijn ze op zaterdag ineens dicht. Komend weekend ook weer en de week erna ook.

Weet iemand of er daar iets aan de hand is? Slechte bezetting wellicht en gooien ze de tent dan maar dicht?
 
Het is net als Salon 261 in Alphen ad Rijn een kamerverhuurbedrijf. Dames zijn zelfstandig en werken op afspraak. Ze hebben zelf contact met de klanten. Verder riante schone kamers.
 
Ik ben er 1x geweest. Het ligt op een rustig net bedrijventerrein dus meer anonimiteit dan bij een gemiddeld privehuis in een woonwijk. Ze hebben overigens ook een SM formule dus ook SM kamers met Meesteressen.

Ze hebben dus ook 2 websites, voor gewone sex www.privehuisalmere.nl en voor SM www.smstudio-almere.nl

Het is een kamerverhuurbedrijf, dus de tel nrs vd dames staan op de site, zodat je direct met de dame zelf kan appen voor info of afspraak, en in hun online agenda kan je zien welke dames er wanneer zijn. Correcte ontvangst, en ook alles schoon, en ook gemakkelijk bereikbaar. En met de meiden moet je ff de goede uitzoeken maar dat is ook afhankelijk van persoonlijke smaak en klik natuurlijk.
 
Ik ben er een paar keer geweest. Ook weleens voor niets, toen was de dame waar ik een afspraak mee had niet op komen dagen. Wat ik dan niet zo leuk vond is dat ik niet even binnen mocht wachten voor het geval de dame misschien was opgehouden en toch nog zou komen Al kan i dat wel begrijpen, je kan wel helemaal geen afspraak hebben en alleen op rottigheid uit zijn

Wanneer je in de buurt woont of met de trein komt en dus te voet of per fiets daar heen gaat dan vind ik het wel een beetje enge locatie als het donker is in de herfst of de winter. Het is daar in de avond nogal stil en verlaten
 
Het is daar een industrieterrein, dus na de gangbare sluitingstijd valt er niks meer te beleven daar. Behalve dan als je daar een afspraak hebt met een leuke dame.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan