WHEM Privehuis Snippehoeve

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Zelf hier in oktober geweest, vond de kamer waar ik in ben geweest als nieuw er uit zien met een prima douche ruimte en een goed Nederlands sprekend meisje, weet alleen de naam niet meer.
 
De kamer waar ik was bij de Snippehoeve was superschoon. Keurig nette wastafels, douche, schone handdoeken. Nergens beter gezien. Nu nog andere dames wat mij betreft. Altijd Zuid Amerikaans, bijna geen woord mee te wisselen en het voelt allemaal een beetje gek. Lukt me niet echt om me daar op mijn gemak te voelen. De laatste keer was een jaar geleden en misschien is het nu anders. Eira heeft het hier over een goed nederlands sprekend meisje, dus wellicht moet ik er nog een keer naar toe.
 
De dames worden ook niet voorgesteld op de website van de snippehoeve. Dat zou een sterk punt als ze dat wel zouden doen. Gewoon wat namen, wat info en wanneer wie aanwezig is. Dus Snippehoeve als je meeleest ...................
 
1 x geweest dame in kwestie werkte het snel af was met 20 minuten weer buiten terwijl ik voor een half uur had betaald liet me ook niet echt penetreren telkens hand er tussen . Misschien x andere dame proberen.
 
Voor een goedkope wip moet je daar zijn. Smoezelig huis, een oudere zuid amerikaanse doet de deur open, bij haar mag je de kamerhuur afrekenen en alle extra's moet je met de dames regelen. Een taalbarriere heb je daar wel.

1 Keer een nederlandse vrouw getroffen daar, brrrrr. Die kwam zo uit een concentratiekamp kwa figuur. Zwaarder dan 45 kg was ze niet... ik heb bedankt....
 
Soms ga ik er heen, vaak onverrichte zake retour, soms zijn er ook echt hele leuke dames hoor. Vorige week Patricia, echt heel fijne dame, heerlijk uurtje. Jammer dat dit soort dames er nooit lang zijn.
 
Ja ik ben bij haar geweest, echg een leuke dame waar je heerlijke sex mee kunt hebben.
Foto's zijn echt wel gedateerd, ze is t zeker, denk zo'n 10 jaar geleden, alles wat voller en niet meer zo strak, maar nog beslist lekker.
 
paar weken geleden geweest. Niveau van de dames hield niet over. Leukste van de 3 uitgezocht, maar was niet veel hoor. Wel goedkoop met 60 euro per half uur. Ontvangst vond ik ook niet echt leuk. Dames zaten achter in een kamer en kwamen even samen in de hal en dat is dan het keuze moment. Direct afrekenen bij de dame van keuze. Heel kleine latina die er niet veel van bakte wat mij betreft....
 
paar weken geleden geweest. Niveau van de dames hield niet over. Leukste van de 3 uitgezocht, maar was niet veel hoor. Wel goedkoop met 60 euro per half uur. Ontvangst vond ik ook niet echt leuk. Dames zaten achter in een kamer en kwamen even samen in de hal en dat is dan het keuze moment. Direct afrekenen bij de dame van keuze. Heel kleine latina die er niet veel van bakte wat mij betreft....
Weet je nog met welke dame je mee gegaan bent?
Een naam of een omschrijving is wel handig.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan