Prostaat massage

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

andredesiga

Stamgast
440
29/08/21
464
117
Bij een goede prostaat massage in combinatie met pijpen / trekken krijg je als dit goed wordt gedaan een heftiger orgasme.

Van Klara heb ik zo een aantal jaar terug een lekkere behandeling gehad.

Helaas lukt het niet alle dames om de juiste 'snaar' te raken. Bij wie hebben jullie goede ervaringen?
 
Chanel in Utrecht vond ik een heel goede prostaatmassage geven. Heb nog niet zoveel ervaring, maar vond dat ze het heerlijk opbouwde. Deed ook heel erg haar best om te doen wat ik lekker vond en aangaf. In combinatie met een goed harde hj heeft ze me sterretjes bezorgd.
Desondanks is het (nog) niet echt mijn ding merk ik, maar dit was een welkom kosteloos extraatje.
 
Sara van BtB in Eindhoven kan dit perfect. Ook al spreekt ze eigenlijk alleen Spaans (en een beetje Engels en NL) kun je haar toch prima "sturen" in hoe en wat je lekker vind. Ik vond het iig fantastisch.
 
Ik heb een geweldige ervaring gehad met Kirstin, rood haar ontvangt regelmatig in Amstelveen en omstreken. Nog steeds contact ze is van plan om weer binnenkort naar Nederland te komen. Het mooie van Kirstin is dat ze de prostaat massage combineerd met edging en ze is van natuurlijk dominant. Mooiere en of stoutere combinatie kan k me niet bedenken.

Hebben jullie nog aanraders? En goed prostaat massage is zeker niet makkelijk te vinden.
 
Zijn er dan alleen maar dames in Nederland die zulke handelingen goed kunnen ,wie weet er in de rand van het Antwerpse zulke zitten ,?

Je moet daarvoor niet naar de "rand" van Antwerpen, je moet naar het Schipperskwartier in Antwerpen.

Daar zitten zowel in de dagshift als in de avond/nachtshift een aanzienlijk aantal dames die aardig dominant uit de hoek kunnen komen en die zéér bedreven zijn in prostaatmassages gecombineerd met andere anale spelletjes bij de klant en waarbij sommigen geweldig goed zijn in edging. Een combinatie van een prostaatmassage en een uitgebreide pijpbeurt is trouwens ook niet te versmaden.

Wie nog nooit klaargekomen is via een prostaatmassage weet niet wat hij mist ;)
 
kan je me laten weten wie?
Hier enkele links die ik persoonlijk zeker kan aanraden.
 
Ik heb een geweldige ervaring gehad met Kirstin, rood haar ontvangt regelmatig in Amstelveen en omstreken. Nog steeds contact ze is van plan om weer binnenkort naar Nederland te komen. Het mooie van Kirstin is dat ze de prostaat massage combineerd met edging en ze is van natuurlijk dominant. Mooiere en of stoutere combinatie kan k me niet bedenken.

Hebben jullie nog aanraders? En goed prostaat massage is zeker niet makkelijk te vinden.
Ben één keer bij Kirstin geweest en het is typisch een dame bij wie je gewoon niet aan neuken toekomt. Alleen maar liggen en het zo lang mogelijk laten duren.
 
Ik heb een geweldige ervaring gehad met Kirstin, rood haar ontvangt regelmatig in Amstelveen en omstreken. Nog steeds contact ze is van plan om weer binnenkort naar Nederland te komen. Het mooie van Kirstin is dat ze de prostaat massage combineerd met edging en ze is van natuurlijk dominant. Mooiere en of stoutere combinatie kan k me niet bedenken.

Hebben jullie nog aanraders? En goed prostaat massage is zeker niet makkelijk te vinden.
@Wonderwall heb je een linkje?
 
Jennifer in de Geleenstraat in Den Haag is er ook zeer bedreven in. Ze zegt het zelf ook erg leuk te vinden om te doen, en dat is te merken.
Het exacte raamnummer weet ik niet meer, maar ze heeft zwart haar en een naambordje voor het raam staan.
Ze werkt overigens uitsluitend overdag
 
Iemand nog een adresje in het Gentse?
Vroeger was er Marie/Vero een Hollandse schone die een heerlijke prostaat massage gaf in Onyx. Nu eigenlijk niet direct meer iets gevonden maar eerder passief gezocht eerlijk gezegd.
Bij voorkeur Nederlandstalig.
 
Iemand nog een adresje in het Gentse?
Vroeger was er Marie/Vero een Hollandse schone die een heerlijke prostaat massage gaf in Onyx. Nu eigenlijk niet direct meer iets gevonden maar eerder passief gezocht eerlijk gezegd.
Bij voorkeur Nederlandstalig.
Misschien is deze wel een optie

 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan