• Mocht je problemen ervaren met inloggen terwijl je eerder zonder problemen ingelogd was en er niks gewijzigd is aan je gebruikersnaam of wachtwoord? Verwijder dan even alle cookies voor deze site.

Prostitutie om de hoek

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Invisible007

Vaste klant
107
09/10/22
69
1
Ik heb regelmatig de zoekfunctie mbt afstand gebruikt op Kinky. Vandaag kwam ik erachter dat er 2 advertenties zijn bij mij binnen 1km. Het waren niet echt mijn types, maar toch even nagevraagd waar ze precies ontvangen. En ja hoor.. Het is letterlijk de flat aan de 'overkant' waar wel vaker 'dingen' gebeuren.

Toch grappig dit. En de afstand zoekfunctie van Kinky werkt goed :)

Ik heb regelmatig de zoekfunctie mbt afstand gebruikt op Kinky. Vandaag kwam ik erachter dat er 2 advertenties zijn bij mij binnen 1km. Het waren niet echt mijn types, maar toch even nagevraagd waar ze precies ontvangen. En ja hoor.. Het is letterlijk de flat aan de 'overkant' waar wel vaker 'dingen' gebeuren.

Dan zit je er knap warmpjes bij met zoveel aanbod in de straat! :love:
Nu nog de ideale dame direct bij de buren. (DVPnextdoor) 💑

Moet eerlijk zeggen dat te dicht bij huis mij wel een probleem lijkt. De kans om betrapt te worden is dan wel super groot! 😩🫣

Mij is dat ook eens opgevallen - de nabijheid gaat tot ongeveer 1 km (0.9) zo lijkt het.
Ook als het in de straat zit krijg je niet "100 meter" te zien ofzo.

Dan zit je er knap warmpjes bij met zoveel aanbod in de straat! :love:
Nu nog de ideale dame direct bij de buren. (DVPnextdoor) 💑

Moet eerlijk zeggen dat te dicht bij huis mij wel een probleem lijkt. De kans om betrapt te worden is dan wel super groot! 😩🫣
Tsja... Niet (al te) ver hoeven reizen heeft natuurlijk z'n voordelen. Maar 'om de hoek' hoeft nu natuurlijk ook weer niet!

Toch altijd fijn als het een uitwedstrijd dicht bij huis is. De eerste keer dat ik het meemaakte was bij een dame welke in een shortstay vlakbij bij ontving, minder dan 5 minuten zodra ik de voordeur uitwas.
Andere ook wel eens met de fiets bezocht en vanuit werk locaties minder dan 5 minuten rijden, werkt prima zo'n functie en zolang de privacy van de dames gewaarborgd blij ben ik er blij mee als het werkt.

Het is wel erg relaxt als je een adresje dichtbij hebt. Zelf een hekel aan ver te moeten reizen voor een date. Onlangs een uur in de auto gezeten voor een oude bekende bij Rendez Vous in Made, maar dat ga ik niet elke keer doen.

Ooit eens bij een dame bij mij in de wijk geweest, die naar wat ze mij vertelde dit deed om haar kinderen Sinterklaas cadeaus te kunnen geven. Ik voelde mezelf enerzijds wel een beetje bezwaard daardoor, maar de sex was echt prima. Die kids lagen kennelijk gewoon op bed toen ik met haar bezig was. Haar daarna ooit nog eens in de plaatselijke snackbar gezien als klant. Kennelijk ging het daarna financieel beter, want ik heb de advertentie nooit meer gezien.

Geboren op de Wallen dus al voor het bestaan van het digitale tijdperk al ging ik links of rechtsaf altijd hoeren om mij heen gehad.

Vreemdgaan of een uitje was als het ware de auto naar Den Haag of Utrecht pakken wat toen ook nog in zijn hoogtijdagen zat.

Het is wel erg relaxt als je een adresje dichtbij hebt. Zelf een hekel aan ver te moeten reizen voor een date. Onlangs een uur in de auto gezeten voor een oude bekende bij Rendez Vous in Made, maar dat ga ik niet elke keer doen.
Een uur reizen... voor een 'toppertje'! Zeker weten!
Maar... die ellenlange files daar bedank ik voor!

Een uur reizen... voor een 'toppertje'! Zeker weten!
Maar... die ellenlange files daar bedank ik voor!
Dit is de reden dat ik niet elke week ga. Ik heb elke week wel een keer of 2 zin. Maar de dames met wie ik iets wil, zitten 25m rijden bij mij vandaan. Dat is op zich niet ver, maar ver genoeg om te moeten plannen.

Ooit eens bij een dame bij mij in de wijk geweest, die naar wat ze mij vertelde dit deed om haar kinderen Sinterklaas cadeaus te kunnen geven. Ik voelde mezelf enerzijds wel een beetje bezwaard daardoor, maar de sex was echt prima. Die kids lagen kennelijk gewoon op bed toen ik met haar bezig was. Haar daarna ooit nog eens in de plaatselijke snackbar gezien als klant. Kennelijk ging het daarna financieel beter, want ik heb de advertentie nooit meer gezien.
Ik heb iets soortgelijks meegemaakt. Deze dame was wel erg voorzichtig, moest in de auto wachten, tot de kust veilig was. Via een achterommetje kon ik binnensluipen. Erg onervaren, maar ze bleek door haar eigen fout flink in de schulden te zitten en dit was een goede methode. Seks was niet slecht. Verder bleek ze poetsadresjes te hebben en laat ik toen net een poets zocht. Dus afgesproken dat ze bij me zou poetsen voor een afgesproken bedrag en daarna seks. En zo is ze nog 1x bij mij geweest. Maar ze was veel te serieus voor een rollenspel. Dus naakt poetsen of af en toe ff knuffelen mocht niet: eerst poetsen. Geen tweede keer gedaan. Wel seks aan het einde, want dat was afgesproken.

Ik heb iets soortgelijks meegemaakt. Deze dame was wel erg voorzichtig, moest in de auto wachten, tot de kust veilig was. Via een achterommetje kon ik binnensluipen. Erg onervaren, maar ze bleek door haar eigen fout flink in de schulden te zitten en dit was een goede methode. Seks was niet slecht. Verder bleek ze poetsadresjes te hebben en laat ik toen net een poets zocht. Dus afgesproken dat ze bij me zou poetsen voor een afgesproken bedrag en daarna seks. En zo is ze nog 1x bij mij geweest. Maar ze was veel te serieus voor een rollenspel. Dus naakt poetsen of af en toe ff knuffelen mocht niet: eerst poetsen. Geen tweede keer gedaan. Wel seks aan het einde, want dat was afgesproken.
Had haar dan zo'n sexy 'dienstmeisje' setje cadeau gedaan! Kon ze daarin poetsen... en mocht jij dat dan daarna uitdoen!

Ja ik vraag het altijd wel even na waar ze ongeveer zitten, het liefst een straat of metrostation in de buurt. Ik heb in het begin wel eens meegemaakt dat ik al bevestigd had dat ik zou komen, toen kwam ik erachter dat het "Rotterdam" was, alleen wel ergens in een woonwijk wat ik praktisch als Capelle zag.

andere kant van de stad is.
Als je een afspraak wilt maken
kun je ook gewoon vragen in welk deel
of in welke straat dat ze ontvangt
want dit kan belangrijk zijn in verband met betaald parkeren wat je niet wilt of bereikbaarheid openbaar vervoer.
Sommige adverteren in een kleine stad maar de ontvangst locatie is dan in een dorp 15 minuten van het centrum
Dit heeft te maken natuurlijk met privacy en ontdekt te worden
maar toch

Laatst bewerkt:
Zeker in plaatsen als Rotterdam en Den Haag hoop je dan maar dat het niet aan de andere kant van de stad is.
Ik heb in het begin wel eens meegemaakt dat ik al bevestigd had dat ik zou komen, toen kwam ik erachter dat het "Rotterdam" was, alleen wel ergens in een woonwijk wat ik praktisch als Capelle zag.
Paar maanden terug dame bezocht in Rotterdam. Ook al afgesproken, en toen kwam adres door... eindpunt metro net geen Capelle a/d IJssel.... (te) ver voor mij.
Genoeg toppers overgeslagen als de reisafstand/locatie mij niet zint; is even belangrijk als uiterlijk/service/etc..
Klopt helemaal. Ik sla hier (Rotterdam/Den Haag) heel veel over, want het aanbod in de prive ontvangst is erg matig :(

Ja ik vraag het altijd wel even na waar ze ongeveer zitten, het liefst een straat of metrostation in de buurt. Ik heb in het begin wel eens meegemaakt dat ik al bevestigd had dat ik zou komen, toen kwam ik erachter dat het "Rotterdam" was, alleen wel ergens in een woonwijk wat ik praktisch als Capelle zag.
Ik had één keer het geluk dat de dame in Alexander ontving, dat was dus een meevallertje.
Maar voor hetzelfde is het een leuke dame en blijkt ze ergens achterin Rotterdam Zuid te zitten...

De dames uit Roemenië zijn zeer prachtig
alleen hoe knapper ze zijn
hoe slechter de service
En jammer dat je niet in het Roemeens mag gereageren op dit forum
want dan wordt je bericht verwijderd
Een beetje raar dat je alleen in het Nederlands een Engels Mag reageren en niet in het Vlaams, Roemeens en Spaans
waar toch heel veel dames vandaan komen

Als je een afspraak wilt maken
kun je ook gewoon vragen in welk deel
of in welke straat dat ze ontvangt
want dit kan belangrijk zijn in verband met betaald parkeren wat je niet wilt of bereikbaarheid openbaar vervoer.
Sommige adverteren in een kleine stad maar de ontvangst locatie is dan in een dorp 15 minuten van het centrum
Dit heeft te maken natuurlijk met privacy en ontdekt te worden
maar toch
Of andersom. Ik vond aantrekkelijke TVP ()* binnen 15 km, in Enschede. Geeft ze haar adres voor de afspraak. Maar dat is toch bij mij in de stad? Ja, klopt. 2 km bij mijn huis vandaan.
Leuke (sex en beetje meer) relatie mee opgebouwd.
(*) Trans van plezier.

Terug
Bovenaan Onderaan