• Mocht je problemen ervaren met inloggen terwijl je eerder zonder problemen ingelogd was en er niks gewijzigd is aan je gebruikersnaam of wachtwoord? Verwijder dan even alle cookies voor deze site.

Prostitutie om de hoek

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Mijn filosofie is dat de meeste mannen voor de veiligheid het tussen de 10 en 50 km verderop zoeken en niet om de hoek.
Daarom zoek ik het gewoon dichtbij, want in het hol van de leeuw loop je de minste kans een buurtgenoot tegen te komen. 🤓
Dat vind ik een vreemde redenering. Ik kan best wel geloven dat je in je eigen omgeving minder kans loopt om een bekende die ook gaat neuken tegen te komen, want je zegt dat die allemaal 10 - 50 km verderop liggen te batsen. Maar niet iedereen die op straat loopt, is op weg van of naar een dvp. Ik denk dat de meeste stiekeme pretneukers vooral willen vermijden dat tante Truus hen ergens ziet binnengaan of dat oom Charel hen ziet buitenkomen op adresjes waar ze geen verklaring kunnen voor bedenken.

Dat ze mogelijk 'gezien worden' speelt bij veel mannen blijkbaar een grote rol. Eén van de leukste (gemene) grappen bestaat er trouwens in om eens te toeteren en te wuiven als je toevallig voorbij een rdv hotelletje rijdt waar een auto staat te wachten om de grote baan op te draaien. Het 'oei wie zou dat zijn' effect doet het hem altijd :-)

Met welke leuke dame?
Veve!
En... voor de verjaardagsfeestjes...

Ik wandel liever in de buurt van mijn werkplek en niet in de buurt van thuis. Niet omdat ik niet 'betrapt' wil worden, maar om praat achter de rug te vermijden als iemand je ziet buitenkomen.
In de buurt van werk kan hetzelfde gebeuren. Ik had laatst ook een auto van een collega naast me staan toen ik buiten kwam bij een dame vandaan. Hij had mijn auto ook herkend, maar dacht dat ik de gratis parkeren plek voor het nabij gelegen winkelcentrum ook kende. 🤣

In de buurt van werk kan hetzelfde gebeuren. Ik had laatst ook een auto van een collega naast me staan toen ik buiten kwam bij een dame vandaan. Hij had mijn auto ook herkend, maar dacht dat ik de gratis parkeren plek voor het nabij gelegen winkelcentrum ook kende. 🤣
Ik bedoel ook niet "om de hoek van het werk". Ik rijd 5-7km naar de plaats waar ik de mosterd haal...

Ik heb een klant en die betaalde al enkele malen €50 voor een 3min durende camsessie. De keuze van de klant BTW.

WTF ....
Waarom zo kort voor dat geld ? Is het ook nog een vrouw (meestal minder probleem met 'te snel klaarkomen' ) ?
Omgerekend naar uurtarief (1K) heel extreem .

Of iemand die boekt voor langer, gestoord wordt door werk/omgeving en dan zegt "laat maar zitten, andere keer" ?

WTF ....
Waarom zo kort voor dat geld ? Is het ook nog een vrouw (meestal minder probleem met 'te snel klaarkomen' ) ?
Omgerekend naar uurtarief (1K) heel extreem .

Of iemand die boekt voor langer, gestoord wordt door werk/omgeving en dan zegt "laat maar zitten, andere keer" ?
Wil me zo snel mogelijk zien spuiten. Eerst wat opwarming. 😉😊
Wil me zo snel mogelijk zien spuiten. Eerst wat opwarming. 😉😊
5x op 3 weken.
Soms live cam soms video's die ik stuur.

Laatst bewerkt:
Kinky.nl dan zoeken op afstand
In een grote stad zoekt dat toch nog lastig. Voor echt in de buurt dan. Zoek je op minder dan 3 km in Amsterdam dan vind je nog de halve stad.

Ooit was er een datingapp daar kon je precies zien hoeveel meter iemand bij je vandaan was. Mag volgens mij nu niet meer en bestaat niet meer. Maar iets waarmee je op postcode kan zoeken zou handig zijn. Maar is er volgens mij niet. Toch iets nauwkeuriger.

Terug
Bovenaan Onderaan