dickdebock
Meubelstuk
Dat vind ik een vreemde redenering. Ik kan best wel geloven dat je in je eigen omgeving minder kans loopt om een bekende die ook gaat neuken tegen te komen, want je zegt dat die allemaal 10 - 50 km verderop liggen te batsen. Maar niet iedereen die op straat loopt, is op weg van of naar een dvp. Ik denk dat de meeste stiekeme pretneukers vooral willen vermijden dat tante Truus hen ergens ziet binnengaan of dat oom Charel hen ziet buitenkomen op adresjes waar ze geen verklaring kunnen voor bedenken.Mijn filosofie is dat de meeste mannen voor de veiligheid het tussen de 10 en 50 km verderop zoeken en niet om de hoek.
Daarom zoek ik het gewoon dichtbij, want in het hol van de leeuw loop je de minste kans een buurtgenoot tegen te komen.![]()
Dat ze mogelijk 'gezien worden' speelt bij veel mannen blijkbaar een grote rol. Eén van de leukste (gemene) grappen bestaat er trouwens in om eens te toeteren en te wuiven als je toevallig voorbij een rdv hotelletje rijdt waar een auto staat te wachten om de grote baan op te draaien. Het 'oei wie zou dat zijn' effect doet het hem altijd