Algemeen PUB 5th Avenue, Brussel - contactgegevens, algemene informatie & presentatie

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

John-John

Stamgast
365
17/01/22
696
19
PUB 5th Avenue: contactgegevens, algemene informatie & presentatie

IJzerplein 5 - 1000 Brussel
Open van 10-11u tot 22-23u

Het is gelegen op 17 minuten loopafstand van het Brusselse Noordstation, zeer dicht bij het kanaal

Na een frietje te hebben gegeten in de Place de Laeken, zal de gokker die deze wijk bezoekt waarschijnlijk erge dorst hebben. Het is tijd voor hem om naar een bijzonder interessant etablissement te gaan, dat zich bevindt aan het westelijke einde van de Rue des Commerçants, op de hoek die deze straat vormt met het Place de l'Yser, op ongeveer 500 meter van de bovengenoemde frietkraam.

Het etablissement in kwestie is de "PUB 5th Avenue", een Engelse pub verbonden aan een hotel op de verdiepingen boven. Het onthaal is aangenaam… Daar kan onze gokker zijn dorst lessen door een van de vele aangeboden water of bieren te kiezen, vanaf 4 Euros (tegen 2,50 Euros aan het Rozenhof van Herentals). Je zou kunnen zeggen dat dit niet goedkoop is, hoewel je in eender welk groezelig Parijs café meer zou betalen... Maar ondanks deze prijzen heeft de PUB 5th Avenue een mannelijke clientèle die er bijzonder aan gehecht is.

Inderdaad, deze bar wordt ook bezocht door jonge vrouwen die min of meer discreet hun charmes verhandelen. Zo heb ik, nadat ik eenmaal aan het loket was gaan zitten, kennis kunnen maken met twee jonge Roemeense vrouwen, zonder dat ik helaas, bij gebrek aan tijd die dag, de tijd had gevonden om verder te gaan. De bar wordt ook bezocht door Bulgaarse, Marokkaanse en Brazilaanse meisjes. Het totale aantal meisjes, op de 1,5 uur van de namidag dat ik er was, moet vijf zijn geweest, voor ongeveer tien consumenten, van wie velen tevreden kunnen zijn met een biertje, zonder te proberen om met een meisje om te gaan.

De prijs van een gezellig moment met een van deze meisjes is €50/half-uur, of 100€/uur, waarbij je €30 moet optellen voor een kamer zonder douche, en 40€ met douche, in het hotel boven het café (tegen 30 € bij het Rozenhof van herentlas). Aangezien het om een totaalbedrag van 80-90 euro gaat, is het raadzaam te informeren naar de precieze inhoud van de tegenprestatie, temeer daar deze inhoud van meisje tot meisje kan verschillen. Sommige meisjes hebben mij soms een uur geboden voor deze vergoeding, terwijl anderen, hoewel zij niet beweren "chrono" te zijn, hebben gesuggereerd dat de klant nauwelijks moet verwachten langer dan een half uur in de kamer te blijven.

De PUB 5th Avenue is in zekere zin, een versie van 't Rozenhof van herentals, of Rio van Grobbendonk. Daar heb je ook het genoegen om met je gesprekspartner te babbelen terwijl je je biertje dronk, om naar haar te lonken zoveel je wilt, voordat je ter zake komt.

Om deze voorbereidende fase te verlengen, kunt u haar eventueel ook uitnodigen voor een drankje, zonder uzelf te ruïneren zoals in een Franse hostessbar, en dat alles in een vriendelijke en ontspannen sfeer: niemand op PUB 5th Avenue zal u vragen om "de bonen te morsen" voor €150 voor een fles versneden mousserende wijn, alleen maar om het recht te hebben om te masturberen in een donker, vochtig en vies hoekje.

PUB 5th Avenue gaat open tussen 10.00 en 12.00 uur en sluit rond 22.00 en 23.00 uur, of iets later als het druk is. Het beste moment blijkt vrijdag, eind van de namidag, begin van de avond.

😋

😋
 
Zijn er dames die er vaker komen en die aan te raden of wel te vermijden zijn ?
Volgend week maak ik er een rondje.
Dat varieert langs de dag. Er zijn meisjes die komen aan rond 12, dan 14-15, dan 17u00. En ze vertrekken na een paar uren of meer. In het algemeen, zijn de meisjes redelijk geil en heet. Meestal zijn ze 25+ tot 35+. Ze komen meestal van Brazil, Marokko, Senegal, Albania, Bulgarij, Roemanië, soms Thailand, Colombia, Spanje, ...

De sterren van vòòr de lockdown zijn er niet meer en sinds dan, schrijven punters minder verslagen dan vroeger.

Dus, zoals altijd, is het een kwestie van affiniteiten tussen u en de meisje. Of course, respect en generositeit helpen.

Een kamer met waterpunt maar zonder douche is 25_30 Euros,, en 40 Euros met douche. De meisjes vragen 50 Euros per half uur. Dus als u een uur blijft, wat de meisjes op prijs stellen, kost het u minder dan bij 't Rozenhof van Herentals. Voor eventuele extras, aan u te vragen.

Het heetste moment is op vrijdag, tussen 17u30 en 20u30, soms tot 22u30. Af en toe, zijn er zelf meisjes die een strip-tease doen terwijl ze dansen op de tafels...

:p
:love:
 
lijkt me heel leuk daar, wil ik echt eens heen , maar Mon Francais n est 'ce pas trop bien
Geen probleem, voor het Frans, Knipoog !

Enerzijds is sex een universele taal, en anderzijds, zijn er ook enkele Vlaamse ambtenaren die er graag naartoe gaan, om met de meisjes naar de 7de Hemel te vliegen. PUB 5th Avenue ligt tussen de Vlaamse Theater, en de Kaai Theater, en dicht van de veel FOD en Vlaamse Ministerieen en industrie hoofdkantoren, bv. de KBC, ENGIE, enz...

Ah ja, ik vergat : zoals voor "Café LE COIN" (zie aparte verslag), aan de deur moet u bellen en binnen een paar seconden komt de "buzzzz", en kunt u op de deur duwen en binnen gaan.

Een tipje : Neem voor of na uw eerste drankje de tijd om naar achteren te gaan, dan naar links, naar de toiletten en de rookruimte. Dan terug naar de bar. Op die manier kunt u alle de meisjes zien, die beneden aanwijzig zijn.

Achter de bar, is de man meestal Victor, van Albanese oorsprong. Hij wordt vaak geholpen dopr Svetlana die ook de kuisvrouw van de kamers is. De eigenaar heeft een Congolese vrouw getrouwd. Hun twee zonen werken nu achter de receptie (naar achter, rechts) en manageren access naar de kamers, plus de muziek in de bar. Na een tour in de kamer, eens terug beneden, als u het wenst, kunt u eruit door de zij deur naast de receptie. U kunt ook terug naar de bar gaan, efkens rusten en uzelf hydrateren, en dan opnieuw naar boven gaan met een van de meisjes.

Amuseer u goed, en kom hier terug om uw ervaring te delen.

😛
😍
 
Laatst bewerkt:
Mooi dat John-John voor dit huis een draadje maakt.
Ik was er vele jaren een trouwe klant, maar sinds de lockdown niet meer geweest. De dames waren er erg wisselvallig, maar (zoals meestal in deze hobby) met wat ervaring lukte het wel de besten eruit te halen. Ik weet niet hoe het er momenteel aan toegaat wat betreft coronapas en mondmaskers en dergelijke. Toen ik er onlangs voorbijliep zag ik twee 'niet echt mijn type' dames zitten. Dat vond ik de prijs van een colaatje (4 euro als ik me kan herinneren) niet waard.
 
Mooi dat John-John voor dit huis een draadje maakt.
Ik was er vele jaren een trouwe klant, maar sinds de lockdown niet meer geweest. De dames waren er erg wisselvallig, maar (zoals meestal in deze hobby) met wat ervaring lukte het wel de besten eruit te halen. Ik weet niet hoe het er momenteel aan toegaat wat betreft coronapas en mondmaskers en dergelijke. Toen ik er onlangs voorbijliep zag ik twee 'niet echt mijn type' dames zitten. Dat vond ik de prijs van een colaatje (4 euro als ik me kan herinneren) niet waard.
@ Doremi, ...

Af en toe, loop ik binnen, ga voorbij de bar naar achter, dan links naar de toiletten, een kijkje in de rookzaal, en dan, als er geen meisje binnen mijn goesting valt, ofwel wachten aan de bar om te zien wie naar beneden zal komen, ofwel terug naar buiten.

Als het dicht van 17u00 is, dan wacht ik om te zien welke meisjes zullen komen voor de avond, en babbel ik met andere klanten.

Nieuwe meisjes van 17u00 zijn nog fris van hun douche thuis...;-)
 
Af en toe, loop ik binnen, ga voorbij de bar naar achter, dan links naar de toiletten, een kijkje in de rookzaal, en dan, ofwel wachten aan de bar om te zien wie naar beneden zal komen, ofwel terug naar buiten.

Als het dicht van 17u00 is, dan wacht ik om te zien welke meisjes komen voor de avond, en babbel ik met andere klanten.
Begrijp ik je goed dat je wacht en babbelt met de klanten en dan desnoods weer naar buiten zonder drankje te bestellen? Kan ik amper geloven...
 
Begrijp ik je goed dat je wacht en babbelt met de klanten en dan desnoods weer naar buiten zonder drankje te bestellen? Kan ik amper geloven...

Af en toe, voor 10 minutjes, zonder drank, geen probleem. U hebt altijd enkele minuten voordat u beslist, blijven or vertrekken?

U kunt ook doen alsof iemand u belt, en u gaat buiten waar het minder lawaaierig is...
 
Ja, dat heb ik ook al gedaan vroeger voor de corona was het daar soms zo druk rond 17 u 00 dat het helemaal niet opviel als je daar 30 min zonder drank was. Toen je moest van alle gebaren doen om op te vallen om aan drank te geraken. Dat was niet iedere dag zo maar toch wel een of twee keer in de week en zeker de vrijdag.
 
Ik heb idd de Pub nu ook bezocht , is een vrij klein cafe met aangename muziek en voelde mij direct op mijn gemak. Er zaten ook wel n dame of 8 met regelmaat naar mij te lonken maar toch niet kunnen besluiten om naar de kamer te gaan
Des te langer ik er zit , des te moeilijker het voor me wordt. Misschien er voor teruggaan. Ik heb geen dames naar de kamer zien gaan die tijd dat ik er was. Er zit daar ook nog echt jong en petite spul , amper 20 jaar denk l. Jammer weinig
 
Ik heb idd de Pub nu ook bezocht , is een vrij klein cafe met aangename muziek en voelde mij direct op mijn gemak. Er zaten ook wel n dame of 8 met regelmaat naar mij te lonken maar toch niet kunnen besluiten om naar de kamer te gaan
Des te langer ik er zit , des te moeilijker het voor me wordt. Misschien er voor teruggaan. Ik heb geen dames naar de kamer zien gaan die tijd dat ik er was. Er zit daar ook nog echt jong en petite spul , amper 20 jaar denk l. Jammer weinig

@ KnipOog, ... Volgende keer, neem de tijd om naar de toilet te gaan. Dan, vaak, na een minuutje, volgt een meisje die door u geïnteresseerd is. Als u goesting voor haar hebt, dan is het daar gemakkelijker om met haar te ondehandelen dan in de zaal met al de meisjes die naar u luisteren, en misschien jaloers worden...

Behalve als u zit of staat naast de gang dat naar de receptie voor de kamer leidt, vanuit de bar en de zaal, vaak ziet u niet wie gaat naar boven, en wie komt terug van een kamer.
 
Ben er vandaag eens binnen geweest rond 13u. Er was niet veel te zien maar twee dames binnen in het café. Een mollige Marokkaanse milf en een mollige Braziliaanse milf. Even een praatje gemaakt met de Braziliaanse. Vind dit wel een leuk concept ik keer zeker nog eens terug als ik meer tijd heb.
 
Ja in t cafe zelf is n grote sociale controle , ons kent ons , zowel dames en vaste cafe klanten zitten te loeren , en dat weerhield ervan me n dame te kiezen. Zal voortaan bij de WC gaan staan.
 
Ja in t cafe zelf is n grote sociale controle , ons kent ons , zowel dames en vaste cafe klanten zitten te loeren , en dat weerhield ervan me n dame te kiezen. Zal voortaan bij de WC gaan staan.

Hey, KnipOog, ... over "sociale controle" is PUB 5th Avenue geen Swingers' Club.

Er zijn "stamgasten", maar die controleren niets; ze hebben plezier en maken een praatje met andere stamgasten.

Dus, ... Niet verlegen zijn!

U kunt ook een gesprek met ze beginnen en ze een biertje aanbieden. Als ze niet gehaast zijn om te vertrekken, bieden ze u graag een ander aan in ruil.

De dames komen maar al te graag naar voren om 50 euro of meer te winnen.

Als een dame vrij lijkt te zijn, en dat ze niet bij u komt (ze zijn niet allemaal jagers), is het dan aan u om haar te benaderen.

Zeg, "Hallo, mijn naam is XYZ, en wat is jouw naam? En waar kom je vandaan?"

En als u aan een tafel zit, als u een dame leuk vindt en ze kijkt u aan, nodig haar dan met uw ogen uit om aan uw tafel te komen zitten.

En de rest volgt...

😛
 
Laatst bewerkt:
Ja in t cafe zelf is n grote sociale controle , ons kent ons , zowel dames en vaste cafe klanten zitten te loeren , en dat weerhield ervan me n dame te kiezen. Zal voortaan bij de WC gaan staan.
Sociale controle en zitten loeren? Ik herinner mij dat vroeger vele dames met elkaar in gesprek zaten of met hun neus op de smartphone. Ik vond dat de meeste dames veelal geen moeite deden, en vermoedelijk zelfs geen zin hadden om naar boven te gaan. Zo slecht zie ik er ook niet uit, geloof me. Je moet dus wel zelf wat moeite doen om de dame van jouw keuze te benaderen op het juiste moment, bijvoorbeeld als zij naar toilet of rookruimte gaat.
 
Dorstig, stopte ik gisteren, zaterdag rond 18 uur, gedurende 20 minuten, de tijd om mijn dorst te lessen.

Rond de bar, nieuwe krukken. Ik neem een stoel in de hoek, naast de koffiemachine, de enige rond de bar die vrij is.

Achter de bar serveren Victor en Meggy me een bruisend water.

Tussen mij en de deur, zijn de zetels leeg. Tussen mij en de achterkant, zijn alle zetels bezet.

Voor de bar, een klant op de bank omringd door twee dames.

Dan een leuke blondine die op een leunstoel zit met haar rug naar achteren. Links zit een mooie brunette, en helemaal achteraan een mooie blondine. Als ik tijd had, met een van deze drie, Milfs van +/- 30, zou ik graag naar boven gaan. Ik zal terug moeten komen.

Twee minuten voordat ik wegging, stond de blondine in de stoel, die al een tijdje mijn aandacht probeerde te trekken, op en kwam gedag zeggen. Haar naam is Lila, en ze is Marokkaans van oorsprong. Ze heeft een charmante glimlach en lijkt een aangenaam voluptueuze vrouw. Ze komt bijna elke dag, om 15.00 uur.

Deze zaterdag verveelt ze zich. Sinds haar aankomst zijn er geen vrouwen naar boven geweest; de mannen drinken en praten alleen nog maar, meestal met elkaar. En als ik haar vertel dat ik terug moet, is ze teleurgesteld.

Maar het lijkt erop dat op donderdag en vrijdag, de zaken goed gingen.

Tot ziens Lila!

😺
 
Achter de bar serveren Victor en Meggy me een bruisend water.
Wow, werkt Meggy daar nog steeds? Jaren geleden met haar een paar keer gekamerd, met stevige portie sex, maar ze had een wat wispelturig karakter. Ben dan een tijd niet meer geweest naar 5th en daarna heb ik moeten vaststellen dat zij verdikt was en zwaar onder de make-up zat. Sletterig, echt zielig, ze zag er niet uit.
Is het ondertussen wat verbeterd? Gaat ze nog steeds naar boven?
 
Wow, werkt Meggy daar nog steeds? Jaren geleden met haar een paar keer gekamerd, met stevige portie sex, maar ze had een wat wispelturig karakter. Ben dan een tijd niet meer geweest naar 5th en daarna heb ik moeten vaststellen dat zij verdikt was en zwaar onder de make-up zat. Sletterig, echt zielig, ze zag er niet uit.
Is het ondertussen wat verbeterd? Gaat ze nog steeds naar boven?

@ Doremi, ... Sinds ongeveer 2018, werkt Meggy achter de bar. Af en toe, ten minste voor de covid, ging ze nog naar boven, maar slechts met haar trouwe klanten.

In 2017 - 2018, op Youppie.net, de franstalige forum, was ze bekend zoals de "Cash Machine". Regelmatig, ging ze naar boven en was ze terug 11 à 12 minuten later. Op veel avonden, verdiende ze even veel in een avond dan andere dames in de ganse week.

Zij had een periode met veel make-up inderdaad maar ik heb niets bemerkt op verleden zaterdag. Zij heeft misschien een paar kilos meer dan 5-6 jaar geleden, maar ze blijft wel een mooie en aantrekkelijke vrouw.

Persoonlijk, met haar ben ik nooit naar boven geweest. Ze bleek te pretentieus en hooghartig meisje voor mij, en voor anderen ook. Maar ze heeft/had haar fans.
 
@ Doremi, ... Sinds ongeveer 2018, werkt Meggy achter de bar. Af en toe, ten minste voor de covid, ging ze nog naar boven, maar slechts met haar trouwe klanten.

In 2017 - 2018, op Youppie.net, de franstalige forum, was ze bekend zoals de "Cash Machine". Regelmatig, ging ze naar boven en was ze terug 11 à 12 minuten later. Op veel avonden, verdiende ze even veel in een avond dan andere dames in de ganse week.

Zij had een periode met veel make-up inderdaad maar ik heb niets bemerkt op verleden zaterdag. Zij heeft misschien een paar kilos meer dan 5-6 jaar geleden, maar ze blijft wel een mooie en aantrekkelijke vrouw.

Persoonlijk, met haar ben ik nooit naar boven geweest. Ze bleek te pretentieus en hooghartig meisje voor mij, en voor anderen ook. Maar ze heeft/had haar fans.
Meggie stond terecht bekend als "Madame Cash Machine". Heren die voor haar 50 € over hadden stonden gegarandeerd binnen het kwartier terug aan de bar, of buiten ;-) en Maggie kwam netjes aangekleed en gemaquilleerd haar volgend klant oppikken... Gegarandeerd zelfde scenario. en dat hield ze zo uren vol, dus tel maar uit wat ze verdiende! Maar voor veel geld, was ze ook tot veel bereid. Ik ben één keer met haar voor 1,5 uur naar boven geweest en dat heeft me 250 € gekost + de kamer. Ik vond het een mooie vrouw en ze deed erg haar best, maar dat mocht ook wel voor die prijs. Het is voor mij ook maar bij die ene keer gebleven. Mijn ervaring dateert intussen van voor Corona, dus meer dan 2 jaar geleden. Zelf ben ik al lang niet meer in 5th Avenue geweest, maar een kameraad wist me te vertellen dat ze geen vluggertjes meer doet, enkel langere dates met bij voorkeur gefortuneerde klanten. Voor minder dan 200 € zou ze de trap niet mee opgaan. Voor de rest helpt ze inderdaad Victor aan de bar.
 
Meggie stond terecht bekend als "Madame Cash Machine". Heren die voor haar 50 € over hadden stonden gegarandeerd binnen het kwartier terug aan de bar, of buiten ;-) en Maggie kwam netjes aangekleed en gemaquilleerd haar volgend klant oppikken... Gegarandeerd zelfde scenario. en dat hield ze zo uren vol, dus tel maar uit wat ze verdiende! Maar voor veel geld, was ze ook tot veel bereid. Ik ben één keer met haar voor 1,5 uur naar boven geweest en dat heeft me 250 € gekost + de kamer. Ik vond het een mooie vrouw en ze deed erg haar best, maar dat mocht ook wel voor die prijs. Het is voor mij ook maar bij die ene keer gebleven. Mijn ervaring dateert intussen van voor Corona, dus meer dan 2 jaar geleden. Zelf ben ik al lang niet meer in 5th Avenue geweest, maar een kameraad wist me te vertellen dat ze geen vluggertjes meer doet, enkel langere dates met bij voorkeur gefortuneerde klanten. Voor minder dan 200 € zou ze de trap niet mee opgaan. Voor de rest helpt ze inderdaad Victor aan de bar.
Ja Jaydeepee, dit kunnen we haar ook eigenlijk niet kwalijk nemen. Het is een rappe madam om snel veel geld te verdienen hé een echte Albanese die goed weet met wat ze bezig is. Ik ben ook eenmalig met haar op de kamer geweest ik ontdekte dat het mij ook al snel 200 € + kamer koste en het belangrijkste voor mij echt kussen wilde ze daarvoor ook nog niet doen. Dit is bij mij zeker al meer dan 5 jaar ( ik denk zelfs tussen de 8 a 10 jaar )geleden of meer. Ik ben ook in sommige periodes als ik bv. een vaste vriendin heb meer dan 1 jaar in Pub 5 th Avenue niet binnen geweest. Wat ik wel sympathiek vind aan haar is dat ze tegen mij altijd vriendelijk blijft en steeds goedendag zegt niet tegenstaande ze vrij goed weet dat ik niet meer met haar naar boven ga. Persoonlijk vind ik haar er wel nog goed voorkomen en zeker niet afgeleefd zoals meerdere dames die op deze manier hun brood verdienen. Ik weet niet juist u oud ze is maar zeker al een goede klassieker. Toen ze jong was het echt wel een mooie jonge dame met een top figuur en vind ik persoonlijk toch wel een enorme uitstraling. Ik wil haar hier niet verheerlijken hoor ik wil enkel maar verduidelijken dat alles niet verkeerd aan haar is. En als je een beetje mensen kennis hebt wist je eigenlijk wel waar je aan begon toen je met haar naar boven ging in het voorbereide gesprek in de bar kwam ze er tegen mij wel eerlijk voor uit dat ze geen gewone was.
 
Ik vind ook dat Meggy nog zeker mag gezien worden. Je zou echt niet zeggen dat ze intussen 45 is! Wat ook klopt is dat ze echt wel eerlijk is. Als je op voorhand zegt wat je wil, in mijn geval PZC, NMC en tongzoenen dan was haar prijs 250 €/uur. Uiteindelijk is het anderhalf uur geworden, dus daar mag ik ook niet over klagen. Ik had gerust neen kunnen zeggen, maar dat heb ik toen niet gedaan en spijt heb ik er ook niet van gehad. Het was heel goed, maar eigenlijk aan de dure kant. Inderdaad toen ik ze achteraf nog gezien heb, was ze ook steeds heel vriendelijk tegen mij zonder opdringerig te zijn.
 
... mijn geval PZC, NMC en tongzoenen dan was haar prijs 250 €/uur. ...
Ik heb nooit mogen tongzoenen met Meggy. Maar ik heb ook nooit 250 Euro betaald, laat staan willen betalen. Ik herinner mij trouwens ook niet dat ze zou willen tongzoenen voor meer geld. Ik heb het trouwens altijd moeilijk gevonden om meer geld te betalen, want wat krijg je uiteindelijk extra? Voor een seconde of twee tong tegen tong riskeer ik geen 250 Euro.
Dan verkies ik dames die spontaan wel tongzoenen voor het standaard tarief. Ook wel meegemaakt, maar eerder een uitzondering.
 
tegen mij zij ze tongzoenen wordt niet gedaan in dit huis, en daarmee moest ik me maar tevreden stellen dit was voor de corona dus zal nu nog slechter zijn
 
14u30 : we zijn 4 klanten en 6 DVPs van +/- 30, een zwart, een dik, 3 met C/D borsten, en de 6de pas aangekomen. 2 komen van Brazil.

En 30 minuten na mijn aankomst, geen Elena te zien. ☹️

Ah?!, de 6de is terug in de zaal, « dressed to kill », met heel lang zwarte haren, en B/C borsten. 🤔😍

Ze heet Clara en is van Albania.

Een 7de meisje is aangekomen. Ze zit nu met Clara.

En een 8ste, een Asiatisch ?

Dan een 5de klant en een 9de DVP.

Wow! De 8ste, slank, +/- 1m72 heeft mooie, lange benen…😋

Tussen Clara en de Asiatish, schommelen mijn hart en 21ste vinger…😻😻
 
Mooie reeks, John-john.
Ik was er onlangs, er waren toen zeker een tiental dames, maar niets echt aantrekkelijks. Die lange benen die je gespot hebt zou ik wel even willen ontmoeten :p
 
Terug
Bovenaan Onderaan