Dorstig, stopte ik gisteren, zaterdag rond 18 uur, gedurende 20 minuten, de tijd om mijn dorst te lessen.
Rond de bar, nieuwe krukken. Ik neem een stoel in de hoek, naast de koffiemachine, de enige rond de bar die vrij is.
Achter de bar serveren Victor en Meggy me een bruisend water.
Tussen mij en de deur, zijn de zetels leeg. Tussen mij en de achterkant, zijn alle zetels bezet.
Voor de bar, een klant op de bank omringd door twee dames.
Dan een leuke blondine die op een leunstoel zit met haar rug naar achteren. Links zit een mooie brunette, en helemaal achteraan een mooie blondine. Als ik tijd had, met een van deze drie, Milfs van +/- 30, zou ik graag naar boven gaan. Ik zal terug moeten komen.
Twee minuten voordat ik wegging, stond de blondine in de stoel, die al een tijdje mijn aandacht probeerde te trekken, op en kwam gedag zeggen. Haar naam is Lila, en ze is Marokkaans van oorsprong. Ze heeft een charmante glimlach en lijkt een aangenaam voluptueuze vrouw. Ze komt bijna elke dag, om 15.00 uur.
Deze zaterdag verveelt ze zich. Sinds haar aankomst zijn er geen vrouwen naar boven geweest; de mannen drinken en praten alleen nog maar, meestal met elkaar. En als ik haar vertel dat ik terug moet, is ze teleurgesteld.
Maar het lijkt erop dat op donderdag en vrijdag, de zaken goed gingen.
Tot ziens Lila!