Reageer op onderwerp

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Hė dat is grappig te lezen, zo voelt het inderdaad bij mij ook aan als ik het met de andere hand doe dan normaal. In elk geval lijkt er een afstand, iets indirects tussen te zitten, inderdaad bijna alsof een ander het doet. Bizar.  Op zich voor mij best lekker, en dat terwijl ook ik gemasturbeerd worden eigenlijk geen erg spannende sex vind, meer een bijna technisch trucje om 'hem' in gereedheid te krijgen voor het geilere werk.  Overigens wel een effectief trucje, bij mij meestal meer dan pijpen.

Als afronding -om klaar te komen- heb ik dan al gauw het gevoel dat ik het masturberen zelf beter kan en neem het vrijwel altijd over van de dame.

Maar bij alles gelden ook uitzonderingen: als ik een dame erg mooi vind -of althans uiterlijk zeer aantrekkelijk- is elke aanraking van haar al opwindend en voelt een handjob van haar als afronding ook hemels.  Mensen zitten raar en inconsequent in elkaar.... Het blijft onveranderlijk gaaf, interessant en lekker dat bij jezelf en bij een nieuwe of al bekende partner te verkennen, beleven en 'onderzoeken'...

183 Woorden

Terug
Bovenaan Onderaan