Qatar, Doha

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Michel851

Stamgast
259
26/12/21
154
8
Ik moet voor werk met enige regelmaat naar Doha toe. Heeft er iemand tips en tricks waar je dames kunt vinden?

Ik ben er al een meer geweest echter kwam ik toen weinig dames tegen.
 
Voor
Ik moet voor werk met enige regelmaat naar Doha toe. Heeft er iemand tips en tricks waar je dames kunt vinden?

Ik ben er al een meer geweest echter kwam ik toen weinig dames tegen.
Voor Corona kwam ik er geregeld. In de bars van de hotels hingen er meestal wel een paar rond, meestal Aziatische dames. Ik heb er wel een paar goede ervaringen aan overgehouden en ook wel wat minder memorabele...
 
Voor

Voor Corona kwam ik er geregeld. In de bars van de hotels hingen er meestal wel een paar rond, meestal Aziatische dames. Ik heb er wel een paar goede ervaringen aan overgehouden en ook wel wat minder memorabele...
Ik ben ook langs de hotel clubs en bars geweest. Helaas niet veel mooie dames. Vooral afrikaanse dames die maar al te graag met je willen flirten.
Het betaalbaarste vond in de radisson blu hotel/club. Drankjes zijn betaalbaar en genoeg vrouwen helaas waren ze niet echt mijn type dus niks geprobeerd.
Heb je misschien tips voor goede bars?
 
Mijn laatste bezoek dateert van januari 2020. Ik logeerde toen in de Sheraton. Daar zaten toen een paar Filipijnse en een paar Chinese die de moeite waren, zowel qua uitzicht als qua prestaties. Als ik me goed herinner was de prijs 1000 Rial (+/- 250 €). Bij een eerder bezoek verbleef ik in de Hyat, gelijkaardig scenario. Radisson Blu en Holiday Inn zijn goedkoper qua drankjes én qua vrouwen, maar daar waren het inderdaad vooral Afrikaanse.
 
Mijn laatste bezoek dateert van januari 2020. Ik logeerde toen in de Sheraton. Daar zaten toen een paar Filipijnse en een paar Chinese die de moeite waren, zowel qua uitzicht als qua prestaties. Als ik me goed herinner was de prijs 1000 Rial (+/- 250 €). Bij een eerder bezoek verbleef ik in de Hyat, gelijkaardig scenario. Radisson Blu en Holiday Inn zijn goedkoper qua drankjes én qua vrouwen, maar daar waren het inderdaad vooral Afrikaanse.
Ik ben gisteren weer langs geweest in de radisson en kwam nu wat leukere type dames tegen. Chinees philipijns en oost europees. Prijs is nog steeds 1000 rial / 250 euro.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan