Recensie Queen-Massage, Leidschendam 4,69 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

K-Zis

Vaste klant
Forumpionier
116
08/07/21
77
9
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Leeftijd
30-35
Cupmaat
B
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.sexjobs.nl/erotische-massage/genieten-van-professionele-massage-met-sexy-twist_7650719
Totale kosten (in euro)
110
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Recent ben ik naar Leidschendam getrokken om voor het eerst langs te gaan bij Queen-Massage. Ik had ooit al wel eens een massage gehad maar super ervaren met massages was ik nog zeker niet. Op aanraden in een ander topic bij de advertentie van Queen-Massage uit gekomen. De advertentie zelf is al een hele verademing. Mooi uitgebreid. Ideaal voor een nieuweling zoals mij. Ik hou niet zo van die korte tekstjes waar je eigenlijk helemaal niks aan hebt.

Berichtje gestuurd en per e-mail nog wat extra informatie gekregen en een telefoonnummer. Een paar appjes later kon ik de week daarop langs komen. Snel en eenvoudig geregeld.

Queen-Massage (laten we die naam maar even aanhouden ;)) is een ontzettend vriendelijke, aardige en vooral knappe dame. Vlotte babbel en ik was meteen op mijn gemak. Ze geeft een heerlijke body to body massage die heel intiem aanvoelt. Heel prettig! Ook nadat ik me had omgedraaid was de body to body een feest. Uiteindelijk tot een heerlijk hoogtepunt gebracht.

Ze masseert als hobby, dat straalt ze ook uit en daardoor het is een hele fijne relaxte sfeer. Ze ontvangt bijvoorbeeld niet meer dan een persoon per dag als ze natuurlijk de tijd heeft. Het is niet dat ik in de buurt woon, maar ik ga absoluut nog een keertje terug naar Leidschendam!
 
Kan bovenstaand beamen. Mooie dame met een hoog knuffel gehalte. Na mijn reactie op haar advertentie krijg je een uitgebreide uitleg. De erotiek spat ervan af tijdens de massage wat zij overigens ook best goed kan. Herhaling gevaar groot. Diep van binnen zou ik graag all the way willen gaan met deze dame.
 
Kan bovenstaand beamen. Mooie dame met een hoog knuffel gehalte. Na mijn reactie op haar advertentie krijg je een uitgebreide uitleg. De erotiek spat ervan af tijdens de massage wat zij overigens ook best goed kan. Herhaling gevaar groot. Diep van binnen zou ik graag all the way willen gaan met deze dame.
yep, inderdaad erg goed en heel sensueel .
De advertentie klopt - aanraken (met respect) is mogelijk, maar de slip blijft aan .

Wel jammer dat ze alleen ma-vrij overdag afspraken maakt - dat beperkt mijn herhalingsmogelijkheden nogal.
 
Ik ben ook bij haar langs geweest. Hele lieve meid en ze is erg zorgzaam. Doet het met veel passie. Hoop oprecht dat ze dit nog lang blijft doen. Zeker een aanrader voor zij die een kwalititatief goede massage en goede opbouw willen. Die massagesalons die alleen maar lui wrijven en geen kaas gegeten hebben van masseren doen het niet voor mij. Kortom, aanrader en herhalingsgevaar 5*
 
Ik ben ook bij haar langs geweest. Hele lieve meid en ze is erg zorgzaam. Doet het met veel passie. Hoop oprecht dat ze dit nog lang blijft doen. Zeker een aanrader voor zij die een kwalititatief goede massage en goede opbouw willen. Die massagesalons die alleen maar lui wrijven en geen kaas gegeten hebben van masseren doen het niet voor mij. Kortom, aanrader en herhalingsgevaar 5*
Heb inmiddels contact met haar maar ff een vraag : Ik zal haar naam niet noemen maar de naam in acht nemende en het donkere haar en ogen : Is ze Nederlands of een Buitenlandse
Dame ? Mag ook in een PM beantwoord worden.
 
van de week bij geweest. 1 woord. geweldig. afkomst gemixt. vloeiend in engels ook maar dat komt door haar werk. massage was lekker. flink wat knopen weggewerkt en afgewisseld met zachte strelingen 2 vliegen in 1 klap dus. herhalingsgevaar groot, zeer groot, heb alweer een nieuwe afspraak. duurde even voor ze reageerde de eerste keer maar geduld beloond
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Heb inmiddels contact met haar maar ff een vraag : Ik zal haar naam niet noemen maar de naam in acht nemende en het donkere haar en ogen : Is ze Nederlands of een Buitenlandse
Dame ? Mag ook in een PM beantwoord worden.
Ze spreekt prima Nederlands maar is inderdaad van buitenlandse komaf. Heb jullie trouwens toestemming om te zeggen waar zij en haar ouders precies vandaan komen? Lijkt mij te specifieke info om hier in het openbaar te plaatsen.
 
Mooi en knap vind ik haar allerminst. Massage gevolgd door HP is fantastisch. Ik vind het niet echt respectvol dat haar afkomst zo in het openbaar besproken wordt. Dit is een reden voor haar om van de radar te verdwijnen.
 
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Duur van bezoek
60 minuten
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Op basis van de positieve berichten hier ben ik ook naar Leidschendam afgereisd om een bezoek te brengen aan Queen Massage. Via een berichtje via SJ was contact via mail en whatsapp snel gelegd. Het maken van een afspraak was nog even puzzelen omdat ze een wisselend rooster heeft in haar vaste baan. Zoals al eerder gezegd doet ze de massages er echt bij als hobby. Ze ontvangt in een appartement dat toch zijn beste tijd wel heeft gehad. De kamer waar ze de massages geeft is verder gewoon netjes.

Je kunt duidelijk merken dat ze weet wat ze doet met de massage, ik zou het een stevige ontspanningsmassage noemen waarbij geen plek wordt overgeslagen met een fijne opbouw in het teasen. Na het omdraaien gaat ze verder met body to body die ze inderdaad heel intiem laat aanvoelen. Dat gaat heel geleidelijk over in de massage om naar een hoogtepunt te komen. Al met al is combinatie van een goede ontspannings massage en een goed opgebouwd erotisch gedeelte top.

Queen Massage is verder een heel vrolijk typje waar je heerlijk mee kunt kletsen na afloop. Tijdens de massage zelf is ze wel stil, dat kan ik persoonlijk wel waarderen.

Persoonlijk is voor mij het herhalingsgevaar niet heel groot. Alle respect voor dat ze haar slipje aan houdt, maar persoonlijk vind ik dat stiekem toch wel jammer. Dat maakt het geheel voor mij toch wat minder erotisch. Hou er rekening mee dat de foto's bij haar advertentie wel vanuit een heel gunstige hoek zijn genomen, in werkelijkheid is ze wat voller. Maakt dat je allemaal niet zoveel uit en ben je vooral op zoek naar een goede ontspannings- en erotische massage, gaan haar dan zeker bezoeken!
 
Advertentie is al een tijdje uit de lucht. Weet iemand wanneer ze er weer is?
Vorige week was ze nog gewoon aan het werk.
Ik zou vorig weekend bericht van haar krijgen wat haar rooster voor deze week was maar heb niets gehoord terwijl ze dat normaliter altijd keurig doet. Misschien deze week een ongunstig rooster of een griepje.
Zal haar wel weer ff appen in het weekend
 
Deze week weer een bezoekje gebracht. Wederom een zeer fijne massage gehad. Ik ben echt fan van de intieme body 2 body massage die ze geeft. Zeer hoog knuffelgehalte. Ze heeft me in iedere geval een aantal keer op het randje kunnen houden dus toen ik eenmaal kwam was het een linke explosie ;)
 
De eerder vermelde link/advertentie op SJ is op dit moment gewoon actief. Na een berichtje daar, krijg je keurig en uitgebreid antwoord van d'r.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ik ben nu 2 keer geweest. Soms is ze even van de site want ze doet het niet elke dag. Maar ze wordt met de keren leuker, voelt fijn en vertrouwd en de massage wordt fijner en lekkerder. Ze heeft haar foto en ad gewijzigd maar nog steeds dezelfde dame, en de foto is ook van haar. De oude fotos die eerder bij de oude advertentie stonden waren inderdaad van een gunstige hoek genomen en leek ze veel slanker, ze is in werkelijkheid wat voller zoals dat nu op de nieuwe foto wel goed te zien is maar dat maakt haar niet minder. Ze heeft een zacht lichaam, fijn om mee te knuffelen, zachte maar stevige handen en een lieve gezellige persoonlijkheid. Nu moet ik zeggen dat ik wel van rondingen hou, volle billen en benen dus voor mij is ze heerlijk. Jammer genoeg doet ze niet meer en blijft de slip aan, ik respecteer haar en haar keus maar betrap mezelf wel op fantasieën met haar. Daar zou ik het maar mee moeten doen
 
Laatst bewerkt:
Zij was haar advertentie kwijt geraakt, ik ga denk ik ook binnenkort naar haar toe.

Ik ben nu 2 keer geweest. Soms is ze even van de site want ze doet het niet elke dag. Maar ze wordt met de keren leuker, voelt fijn en vertrouwd en de massage wordt fijner en lekkerder. Ze heeft haar foto en ad gewijzigd maar nog steeds dezelfde dame, en de foto is ook van haar. De oude fotos die eerder bij de oude advertentie stonden waren inderdaad van een gunstige hoek genomen en leek ze veel slanker, ze is in werkelijkheid wat voller zoals dat nu op de nieuwe foto wel goed te zien is maar dat maakt haar niet minder. Ze heeft een zacht lichaam, fijn om mee te knuffelen, zachte maar stevige handen en een lieve gezellige persoonlijkheid. Nu moet ik zeggen dat ik wel van rondingen hou, volle billen en benen dus voor mij is ze heerlijk. Jammer genoeg doet ze niet meer en blijft de slip aan, ik respecteer haar en haar keus maar betrap mezelf wel op fantasieën met haar. Daar zou ik het maar mee moeten doen
 
Wel lastig in contact komen met haar. Ik heb een bericht gestuurd via sexjobs, deze moet ik vervolgens bevestigen middels de link die je toegestuurd krijgt en dan krijg ik vervolgens een foutmelding. (404-pagina niet gevonden) . is er een betere manier om met haar in contact te komen, iemand die wellicht een mailadres of id heeft? (PB), dank alvast
 
Zij is GEEN pro en doet dit naast haar werk puur hobbymatig. Omdat ze zelf hele afwisselende roosters heeft is het soms moeilijk plannen.
Soms is ze ook gewoon ff een tijdje niet bereikbaar. Gewoon geduld hebben is je beste optie. Zodra ze op SJ verschijnt is ze bereikbaar.
 
Zij is GEEN pro en doet dit naast haar werk puur hobbymatig. Omdat ze zelf hele afwisselende roosters heeft is het soms moeilijk plannen.
Soms is ze ook gewoon ff een tijdje niet bereikbaar. Gewoon geduld hebben is je beste optie. Zodra ze op SJ verschijnt is ze bereikbaar.
weet je toevallig of ze nog steeds hetzelfde nummer heeft als anderhalf jaar terug
 
Terug
Bovenaan Onderaan