Recensie Queen-Massage, Leidschendam 4,69 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Penismassage
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Cupmaat
B
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Donderdag
Totale kosten (in euro)
110
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Zo een 2,5 wk geleden kreeg ik dan eindelijk" een reactie van deze aardige dame. Zoals eerder aangegeven is dit een hele uitgebreide mail met alle nodige info.

Met geluk (voor mij) begin van de week last-minute afgesproken voor gisteren middag. Ook hier weer duidelijk en leuk app contact, in tegenstelling tot de soms heel erg karige berichtjes van andere dames.

Dame ontvangt op een nette locatie met ruim voldoende parkeergelegenheid (wat een verademing).

Over ons uurtje samen heb ik niet veel toe te voegen dan dat er reeds vermeld is.
Erg intieme en lekkere massage.

Helaas niet klaargekomen, maar dat lag absoluut niet aan haar.
Wellicht nog wat spanning, en achteraf gebleken een toch relatief volle blaas in combinatie met dat een handmatig hoogtepunt sowieso niet altijd lukt bij mij…

Dit laatste zou dan mijn enige reden zijn waarom ik dan iets meer zou "missen". Echter is mijn doel van een erotische massage, niet perse het klaarkomen, maar juist het warme en intieme samenzijn. En dat is zeker geslaagd.
 
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Lichaamsbouw
Mollig
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Vooraf
Nog nooit een review geplaatst van mijn eerste keer bij Queen dus bij deze.
Het contact leggen ging heel soepel. Ze reageerde ook snel op mijn verzoeken om af te spreken.
Dit gedeelte loopt heel netjes en to the point. Welke dag en hoe laat? Top! Tot snel! Je krijgt nog wel een mail waarin in duidelijk staat wat wel en niet mag.
Het is misschien niet wat je gewend bent in de branche maar persoonlijk vond ik het wel heel fijn. Hoef je niet te liggen tobben om de mogelijkheden en richt je je 100% op
wat ze wel toestaat.

Tijdens
Er is prima gratis parkeerplek en je komt redelijk ongezien binnen. Bij binnenkomst kreeg ik een warme knuffel en een brede lach.
Een vrolijke dame die het doet lijken alsof je mekaar al langer kent. Ze wees mij de kamer aan waar de behandeling zou plaatsvinden.
Na mezelf ontdaan te hebben van mijn kleding gaf ze aan dat ik op mijn buik moest liggen. Ze weet precies hoe ze alles moet opbouwen.
Ik had tijdens de massage toch het idee dat ik met een echte masseuse te maken had. De B2B komt net voor je omdraait en wanneer je mag omdraaien
komt de spanning. Ze heeft geen haast en werkt rustig op alle plekken rondom de jongeheer voordat ze overgaat tot de daad.
Haar routine zorgt echt dat mijn tenen krullen van de sensatie.

Achteraf
Na de explosie is ze nog even vriendelijk en geduldig. Maakt ook graag een praatje als je dat zelf ook wil. Ze vraagt dan ook of je wilt douchen.
Daarna krijg je nog een knuffel bij het nemen van afscheid.

Conclusie:

Dit is er 1 die je niet mag missen. Het is wel zo dat haar slipje aanblijft. Sex is niet mogelijk, aanraken bij haar slipje ook niet. Ik weet niet wat ze doet als je het toch waagt maar zou het gewoon niet proberen. Ik moet zeggen dat ik het niet gemist heb dat ik geen sex met haar kon hebben. Ze is heel lief en doet het naar eigen zeggen ook voor haar eigen plezier. Ik zou zeker vaker terugkomen. Hopelijk blijft ze dit nog lang doen.
 
Vriendelijke dame en slipje gaat dus idd nooit uit. Maar goede massage vooral het gedeelte waarbij ze haar ellebogen gebruikt om oa billen te masseren. Ook het gedeelte waarbij ze trekt maakte ze goed oogcontact wat voor mij heel opwindend werkt :)
 
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Penismassage
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Donderdag
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Eind april eerste contact en afspraak gemaakt, er ging wat mis en ik kon terug naar huis rijden.
Kreeg een uitvoerig ingesproken excuus en ik was op slag mijn frustratie kwijt. Lieve zorgzame dame, zo kan het dus ook. Vanmiddag matchten onze agenda's en mijn wachten werd meer dan beloond!
Ik heb weer een topper gevonden voor een erotische massage. Ze is, lief, hartelijk, ziet er goed uit en masseert hemels. En gaat zeer relaxed met de tijd om.
Ze boodt mij zelfs korting aan, toch wat meer gegeven. Het zal duidelijk zijn dat herhalingsgevaar een no brainer is.
 
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
- Ik ben een stille volger en heb haar vaak voorbij zien komen maar al lange tijd geen recencies meer gezien dus dacht dat ze niet meer actief was.

- Mijn nieuwschierigheid bleef toch knagen dus heb een poging gewaagd en na een aantal keer mailen kreeg ik een veelbeloofende reactie.

- Afspraak geplent en geen haar op mijn lichaam die daar spijt van heeft.

- Wat een ervaring.

- Kleine leuke jonge vrouw, knap koppie, zacht lichaam, zacht buikje, zachte borsten en zachte handen.

- Ik hou van zachte aanrakingen en wilde niet stevig aangepakt worden en daar heeft ze zich netjes aangehouden.

- Goed geluistert.

- Maar dat is niet alles. Top persoonlijkheid. Informele sfeer. En aanstekeelijke lach. Ik ben blij dat ik het gedaan heb.

- Kijk uit naar een volgende keer!
 
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Laatst ook weer geweest (sinds een hele lange tijd). Nog steeds net zo goed. Super intieme sfeer, hele goede massage en een fijne dame.
 
Vandaag heb ik mij weer eens heerlijk en relaxed laten masseren door Reina in Leidschendam
Queen is een lieve sociale dame van rond de 40
Doet body 2 body met handmatig klaarkomen
Wil je eens geen prestaties verrichten en gewoon een uurtje verwend worden door een lieve dame dan is Reina een aanrader

Hoe lang duurde het bij jullie voordat ze reageerde op jullie bericht ?
2 minuten want ik app haar

Klinkt allemaal erg aantrekkelijk... Heb haar ook een berichtje gestuurd via SJ.. ben benieuwd waneer ze me kan ontvangen.. :love:
Appje sturen

Eigenlijk heb ik hier niet zoveel aan toe te voegen
Reina masseert graag, het is haar hobby zegt ze en dat merk je ook
Toen ze jaren geleden nog in Naaldwijk ontving kwam ik al bij haar en dat is zo gebleven
Lieve sexy dame
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Inderdaad, recent bij Queen geweest en alles wat over haar gezegd wordt klopt. En gelukkig een intelligent gesprek erbij ! toppertje !!
het binnen komen is een portiek maar ze zit op een mooie plek waarbij ze zelf de deur kan openen als je appt dat je er bent.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
An amazing lady who is totally worth me biking 7 kilometers one way haha. Received a very extensive and detailed email about what is allowed and what is not allowed. Perfect.
Received her contact information and, with some negotiations was able to get an appointment after 4 weeks.
Biked all the way to Leidschendam from The Hague. Receives in a beautiful and quite neighbourhood. She is a short (shorter than me, who is 1.68 m haha), curvy and a beautiful lady. Pure joy and laughter.
Massage happens on the bed, and she knows very well how to massage, releasing a few knots on my back. Along with the very satisfying massage, she maintains equal level of intimacy and knows how to build up perfectly.
Throughout the massage she is enjoyable to speak with, and is not very business like.
After turning around, I was able to enjoy her (while respecting her boundaries, of course) and she was able to build up the tension leading up to an intense orgasm, which left me throbbing haha.
After a nice conversation, and also her laughing on my lamest jokes possible, we hugged and I bid her good bye.
I know now who to go to for a nice massage and release. It is completely worth the wait, and sex without sex.
 
Mooi om te lezen dat deze dame nu dus in Voorschoten zit. Ik heb haar een paar jaar geleden een paar keer in Leidschendam bezocht en dat was elke keer een geweldige en zeer gezellige ervaring. Heerlijk hoe ze de spanning opbouwt totdat je het niet meer houdt.
 
ja het duurt even voor ze reageert. ben vaker geweest maar moet ook soms even wachten voor een afspraak. ze ontvangt niet veel dus geloof best dat ze een wachtrij heeft want zo goed is ze wel. pas weer een afspraak bij haar gehad na een aantal maandjes gewacht te hebben. onze agendas kwamen niet overeen maar ze doet wel haar best om tijd te maken. wat was ik blij toen ik er weer lag. nog steeds even lekker, even geil, even goed, misschien wel beter, even gezellig en even vertrouwd. tot snel weer lieve dame
 
ja het duurt even voor ze reageert. ben vaker geweest maar moet ook soms even wachten voor een afspraak. ze ontvangt niet veel dus geloof best dat ze een wachtrij heeft want zo goed is ze wel. pas weer een afspraak bij haar gehad na een aantal maandjes gewacht te hebben. onze agendas kwamen niet overeen maar ze doet wel haar best om tijd te maken. wat was ik blij toen ik er weer lag. nog steeds even lekker, even geil, even goed, misschien wel beter, even gezellig en even vertrouwd. tot snel weer lieve dame
Ik zal haar dan tijdig nog eens benaderen voor een afspraak. Ze lijkt me wel heel goed.
 
Been catching up with GL after a few months. Thought I should put my reaction to the ladies, I have been to.

This woman is absolutely the best in business. She is adorable, slightly chubby, and very beautiful in appearance. I try to make appointment with her once every 8 weeks haha. One thing to note is that giving erotic massages to men is her hobby, and perhaps that is why she accommodates limited visitors.

Receives in a small rented apartment in Leidschendam, and gives a friendly hug. Very accomodating to non-Dutch speakers who are not of European decent as well. You undress and you lay on the bed (not on a massage table), and you simply go in a bliss as she massages your back, shoulder, legs, neck and slightly escalating teasing between your legs. The massage then escalates to b2b, and you just feel her gorgeous breasts sliding on your oily back.
After a while I turned around and I was presented with the topless queen. You are allowed to touch her breasts, back and buttocks and lick her nipples. Her underwear stays on and there is no kissing, or anything more intimate (it is also in her rules on the first email from her end). It is simply not a problem, because my cock in her hand while her torso on my face is one hell of an experience, and soon I released my long-stored seed all over.
You clean up, you can take a shower, I live nearby so I shower at home. She gave another affectionate hug and go home happy.
Overall, she is highly recommended. Behave, be polite and respectful and you are in for a wonderful hour.
 
Afgelopen maandag weer eens na lange tijd bij Reina geweest
Lekker passief, er wordt geen prestatie verwacht ,heerlijk relaxed
Reina masseert geweldig, is een leuke spontane verschijning en heeft een hoog knuffelgehalte, Zij geeft mij het gevoel dat ik speciaal ben voor haar en in de conversatie is ze belangstellend.
Ook deze massage was vakkundig, geraffineerd en haar zachte lichaam gleed over mij heen terwijl ik liefdevol aan haar tepels zoog en haar billen masseerde , ze betaste op de juiste momenten mijn intieme delen, aanwijzingen waren niet nodig want zij voelde feilloos aan hoe ze mij tot een hoogtepunt moest laten komen en nadat ze mijn zaakje had gereinigd kwam ze nog even knus tegen mij aan liggen terwijl het uur al om was.
Zelden tref je nog zo,n dame die het absoluut niet voor het geld doet maar gewoon om een man te verwennen en als die na afloop gelukkig is dan is zij het ook .
Het was weer een heerlijke ervaring met deze half Egyptische dame die ook nog een andere belangrijke baan heeft waarin ze mensen helpt.
Met haar toegankelijkheid viel het ook reuze mee want na zondagavond een appje te hebben gestuurd kon ik maandag ochtend al bij haar terecht .
Ik heb besloten weer snel op herhaling te gaan
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Terug
Bovenaan Onderaan