Algemeen Queens Thai Massage, Gent

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ze hebben nog een extra dame erbij precies "Bee", herkent iemand ze? Neem aan dat zulke borsten permanent in iemand zijn geheugen zullen blijven staan?
Als we allemaal een paar euro samenleggen kunnen we een verkenner op pad sturen voor verslag uit te brengen? 😇
 
Gisteren ook getwijfeld, maar volgens mij is dit echt midden int stad? Dus qua discretie niet ideaal. Dus toch maar gepast. Maar hou mij zeker op de hoogte…
 
Ja dat klopt, maar daar moet je u altijd een beetje op voorbereiden. Het is niet omdat je een bekende tegenkomt, dat zij weten wat je daar loopt te doen. Zo normaal mogelijk bewegen en het valt niet op.
Maar dat kan ook in gelijk welke plaats. Ik was eens in Relaxdreams, zo afgelegen huis. Ik ging naar mijn auto en zag een wagen die mij precies bekend was. Ik was mijn gps nog aan het instellen en de deur ging open. Wie kwam er buiten??? Mijn buurman! We hebben eens gezwaaid en dan weggereden. De eerste die ik tegenkwam als ik thuis was, was zijn vrouw. Dan heb ik eens in mijn binnenste moeten lachen.
 
Ik heb enkele jaren geleden een jaar in het Antwerpse schipperskwartier gewoond. Ik wandelde toen nog niet, maar liep wel bijna dagelijks door die straat naar mijn werk. Daar zelfs verschillende bv's gezien. Who cares. Ik trek er me niks van aan. Ik gedraag me netjes tegenover de dames. Dat is wat telt.
 
Als je niet gezien mag worden en je wordt toch gezien, dan toch beter in een winkelstraat dan in een hoerenbuurt? Of zie ik dat verkeerd? Nu ja ik heb dat probleem niet...
Inderdaad ! Klopt helemaal!
Ik heb enkele jaren geleden een jaar in het Antwerpse schipperskwartier gewoond. Ik wandelde toen nog niet, maar liep wel bijna dagelijks door die straat naar mijn werk. Daar zelfs verschillende bv's gezien. Who cares. Ik trek er me niks van aan. Ik gedraag me netjes tegenover de dames. Dat is wat telt.
Gelukkig dat ik daar niet woon
 
Terug
Bovenaan Onderaan