Recensie Quinty, BB Privé, Amsterdam 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

jrs

Newbie
Forumpionier
4
26/07/21
10
3
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Blond
Cupmaat
B
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
45 minuten
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
https://www.bbprive.nl/nl/portfolio/blond-nederlands/
Totale kosten (in euro)
110 (plus vrijwillige bijdrage)
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Ik ben tijdens een bezoek aan Amsterdam bij BB Privé geweest. De ingang is aan een drukke straat, dat voelde even wat ongemakkelijk, maar de deur ging vlot open. Gekozen voor Quinty, een kleine, blonde, slanke en naar mijn mening mooie vrouw. Ik vind Quinty vriendelijk, zorgzaam en verleidelijk. De seks was heerlijk, zoals ik het graag heb, rustig en met aandacht. Strelen, masseren, oraal en intiem. Daarna samen vrolijk nog wat na liggen kletsen tot de tijd voorbij was. Kortom, Quinty was prima voor mij. Als ik in de buurt ben bezoek ik haar graag weer.
 
Hier sluit ik me volledig bij aan! Ik vond het fantastisch bij Quinty. Via de whatsapp van het huis kun je makkelijk een afspraak maken. Quinty begon met een heerlijke massage, waardoor ik al snel omdraaide. Ze kan heel goed pijpen en houdt ervan om bovenop te zitten. Na de eerste ronde gingen we lekker in bad en daarna weer naar bed. Ik heb haar eerst gelikt en dat was top. Doordat ze zo ontspannen is, kan ze zelf ook komen, wat ook gebeurde. Daarna met meerdere standjes het uur vol gemaakt. Zij is echt een aanrader, ik ga vaak bij haar terugkomen.
 
Als je een afspraak wil maken moet je toch eerst een aanbetaling doen? Althans, dat staat op hun website. Nou, dat ga ik sowieso niet doen, dan maar geen afspraak. Hoe gaat dat dan als je via Whatsapp een afspraak maakt? Eerst een bedrag overmaken?
En dan de foto: deze is vast nep, dat zijn alle foto's van de dames daar.
 
Laatst bewerkt:
Ik hoef niet aan te betalen. Weet niet wat het beleid op dat gebied is. Misschien dat ze dat vragen als iemand nieuw is of een keer niet is komen opdagen ofzo. Iemand enig idee?

Ik heb even naar de foto gekeken en je hebt gelijkt dat die niet klopt inderdaad…
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan