Raambars

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

mechelen

Stamgast
Forumpionier
353
02/07/21
328
12
In België is er naast de eerder klassieke raambuurten zoals het SKW nog een andere vorm van raamprostitutie : de raambars.

Wat is dit : dit is een combinatie van een uitzuipbar en ramen. Je kan er een glas gaan drinken, 5 euro voor een pilsje of fris.

Je kan dan een flesje champagne 'schenken' aan een van de dames, dat kost dan 50 tot 300 euro. Afhankelijk van het bedrag kan je met de dame wat kletsen aan de toog, een beetje spelen in een fauteul of je krijgt een striptease of lapdance. Goed onderhandelen wat je precies wil!

Je kan naar de kamer gaan : dat kost dan 150 euro voor een half uur, 300 voor een uur en 400 voor een uur met jacuzzi. Je kan hierop afdingen, maar dan krijg je gewoon minder tijd. Gewone dingen als PMC en NMC zijn gebruikelijk. Echter TZ en PZC zijn uitzonderlijk en hiervoor mag je nog bijbetalen, als de dames dit al doen. Ook hier geldt : op voorhand goed onderhandelen.

Waar vind je deze bars :

De N3 Sint Truiden-Luik. Deze weg wordt in de volksmond de 'Chaussee d'Amour' genoemd; dit is dan ook de bekendste buurt. Op het grondgebied van Sint Truiden zijn er ongeveer 40 bars. Rij je verder richting Luik dan kom je nog aan een 25 tal raambars, verspreid over een goeie 20 km.

De N4 Brussel-Namen. Ter hoogte van Gembloux zijn er ongeveer 20 raambars.

De N43 Gent-Deinze. Hier zijn ongeveer 30 raambars.

Dames : Over het algemeen is er een mix van zowel jonge als minder jonge dames. De jongere dames zal je vooral 's avonds aantreffen.

Plus en min : dit is natuurlijk erg duur, te duur eigenlijk. Vele klanten zijn dan ook zelfstandigen en landbouwers, mensen met (zwart) geld... Deze vorm van raamprostitutie staan dan ook erg onder druk. Toch heeft het wel iets : met de wagen langs die bars slenteren...
 
Laatst bewerkt:
Maar toch heb ik de mooiste tijd op de N43 gehad. Daar vaak bij dezelfde geweest omdat ze erg lief en teder was. Uiteindelijk spraken we in een hotelletje af, weg van de bar. Nog wat later bij haar thuis. Was meer een vriendin geworden, helaas niet meer in België.
 
Wegens het goede weer had ik eens zin om een ritje te maken met mijn motorfiets .
Het idee onderweg opgekomen , laten we nog eens een bezoekje aan de ramen op de Luikersteenweg in Brustem Sint truiden brengen, het is toch al ruim 2 tal jaar geleden dat ik daar nog geweest ben.
Nu besef ik waarom het 2 jaar geleden was :rolleyes:

Aan het rondpunt waar het vliegtuig op staat begint het, de hele steenweg afgereden tot aan het volgende rond punt en daar terug gedraaid om nog eens in de tegenrichting terug te rijden. Ik heb gemerkt dat er toch wel een paar ramen bezet waren .
Jonge meisjes viel mij op die spontaan beginnen te wuiven wanneer je in hun richting kijkt .

Uiteindelijk wou ik toch nog eens ondervinden of mijn gevoel nog klopte van mijn ervaringen in het verleden en ben ik gestopt bij een bar ( Cats ,de eerste bar rechts wanneer je van het rondpunt waar het vliegtuig staat komt ). Daar stond een slank blond meisje dat me wel aanstond ,50 euro deed ze teken met haar hand achter het raam.
Ok , ik binnen, daar werd mijn gevoel bevestigd en dacht , dat gaat hier weer een heel gedoe worden . Ze zei 50 euro alleen blow job en 100 euro blowjob en fuck.
Dat betaal ik niet voor alleen een blowjob , toen zei ze 80 euro voor 30 minuten blowjob en fuck .
Oh plots solden hier dacht ik , ik geloofde het niet echt maar heb dan toch ingestemd omdat ik geil stond en dat jonge poppetje wilde neuken.
19 jaar zei ze dat haar leeftijd was , super mooi lichaam en nep borsten .

Het tarief op deze steenweg ligt gemiddeld rond de 50 euro voor 10 minuten dacht ik .

Op de kamer zag je al dat het snel moest gaan . Kleertjes uit en op het bed.
Condoompje errond en beginnen pijpen (mc) deed ze goed maar ze raakte het snel beu , dan zei ze fuck , ik zeg ok , verschillende standjes gedaan maar het duurde wat lang naar haar goesting .
Niet moeilijk wanneer ze om de 10 seconden vraagt 'finish'.
Uiteindelijk toch lekker klaargekomen in dat jonge poesje (mc) .
15 minuten binnen geweest.

Tja, dat is dan ook weeral bevestigd en een geheugen opfrissing .
Op deze steenweg kan je vooral terecht voor een snelle wip maar niet echt voor een GFE .
Misschien per toeval dat je hier een pareltje kan treffen , die zullen er zeker wel zijn .
Ikzelf ga er voorlopig niet meer naar toe tenzij ik nog eens zin krijg in window shoppen :p



streetview
 
Laatst bewerkt:
Op die Antwerpsesteenweg had je tot voor kort ook bar La Luna en daar zat Greet in het raam. Een rijpe dame met zalige rondingen die echt mee genoot van de sex. Heel lief en heel geil. Heb er ook gang bangs mee gedaan maar ben haar spijtig genoeg uit het oog verloren.
 

Bareigenaars Chaussée d'Amour vechten kersverse erostaks al aan

SINT-TRUIDEN-
Eigenaars van bars op de Truiense Chaussée d'Amour vechten de nieuwe erostaks aan. "Onze advocaat dient een klacht in bij de gouverneur en bij Vlaanderen. Wij eisen onmiddellijk de intrekking en de niet-uitvoering, tot er een uitspraak ten gronde is", klinkt het.

Gisteren om 21:01

Sint-Truiden voert de nieuwe belasting in om de kosten te compenseren van de bijkomende lasten die de stad heeft door de bars. In december 2019 werd deze gemeentebelasting nog ingetrokken tot 2022. Intussen is het nieuwe reglement aangepast. Schepen van Financiën Jo François (N-VA): "De tarieven zijn nu in overeenstemming gebracht met de lasten die inherent zijn aan deze locaties. Deze taks is niet te verwarren met de eenmalige openingstaks van horecazaken. De erostaks wordt verhaald op de eigenaar van de handelszaak en bestaat uit een vast jaarlijks bedrag van 10.000 euro, dat hoger wordt naarmate de grootte van het perceel. De jaarlijkse taks is beperkt tot een maximum van 15.000 euro."

Uitdoven

De gemeenteraad keurde de nieuwe belasting maandag goed, maar de bareigenaars hebben hun advocaat meteen de opdracht gegeven om die aan te vechten. "Wij worden opnieuw stiefmoederlijk behandeld. Wij staan als horeca geregistreerd, maar genieten niet dezelfde rechten. Terwijl wij opgezadeld worden met een belasting van minimaal 10.000 euro, krijgen frietkraamuitbaters een compensatie voor hun verliezen. Wij zijn gedurende het eerste coronajaar volledig gesloten geweest en het afgelopen jaar zijn we met een vroeg sluitingsuur geconfronteerd waardoor er helemaal geen overlast was. En het probleem van buitenlandse uitbaters die met de noorderzon verdwijnen zonder de belastingen te betalen? Eenvoudig op te lossen: wij zijn vragende partij om de openings- en uitbatingsbelastingen vooraf te innen." (jcr)

 
Ben kortelings nog eens langsgereden, heb slechts 1 bar open gezien. Slecht moment uitgekozen?
Nee, het zijn slechts twee á drie locaties tussen Waarloos en de stoplichten in Rumst. Stelt echt zo weinig voor tegenwoordig. In de 20e eeuw floreerde het daar nog, toen de snelweg er nog niet lag. De route tussen Brussel en Antwerpen werd hier vaak even onderbroken voor een 'pietstop'
 
Ben kortelings nog eens langsgereden, heb slechts 1 bar open gezien. Slecht moment uitgekozen?
Nee, het loopt op z'n einde daar bij Rumst. Veel bars dicht gegaan de afgelopen tijd en hoe minder bars er zijn, hoe minder interessant het ook wordt om er naar toe te rijden.

Als er aan de Chaussee nog 3 bars zouden rijden, zou de drempel om er naar toe te rijden voor mij ook wel hoger worden. Nu vind ik altijd wel wat met enkele tientallen bars, maar met 2 of 3 bars is de kans groot dat je met volle zak huiswaarts keert.
 
Nee, het loopt op z'n einde daar bij Rumst. Veel bars dicht gegaan de afgelopen tijd en hoe minder bars er zijn, hoe minder interessant het ook wordt om er naar toe te rijden.

Als er aan de Chaussee nog 3 bars zouden rijden, zou de drempel om er naar toe te rijden voor mij ook wel hoger worden. Nu vind ik altijd wel wat met enkele tientallen bars, maar met 2 of 3 bars is de kans groot dat je met volle zak huiswaarts keert.
Ik geloof dat het daar nu helemaal over is. Zaterdagavond rond 22h30 gepasseerd en geen enkele raam gezien.
 
Huisnummer klopt niet. Als er nog 1 bar open is, is het volgens mij de oude La Luna daar stonden een paar weken geleden nog stoelen in de etalage. Passeerde daar in de dag dus geen animo op die moment
 
Vergane glorie. Ik heb er zelf gewoond en kwam Regelmatig door de straat. Het was echt dood en gedoemd uit te sterven. De glorie was er in de tijd vóór de snelwegen er waren. In dat opzicht kunnen we deze vergane glorie aan Hitler toeschrijven ;-)
 
Vergane glorie. Ik heb er zelf gewoond en kwam Regelmatig door de straat. Het was echt dood en gedoemd uit te sterven. De glorie was er in de tijd vóór de snelwegen er waren. In dat opzicht kunnen we deze vergane glorie aan Hitler toeschrijven ;-)
De weg diende voordat de echte snelweg bestond als 'snelweg' tussen Antwerpen en brussel en een korte pitstop was snel gemaakt. Stel je voor vandaag de dag hoeren langs de snelweg achter de ramen.
 
Vergane glorie. Ik heb er zelf gewoond en kwam Regelmatig door de straat. Het was echt dood en gedoemd uit te sterven. De glorie was er in de tijd vóór de snelwegen er waren. In dat opzicht kunnen we deze vergane glorie aan Hitler toeschrijven ;-)
Haha, we hebben het te danken aan Napoleon (denk aan de Napoleonswegen) dat het ooit begon en aan Hitler dat het een langzame dood sterft (plus nog 100 andere oorzaken)
De weg diende voordat de echte snelweg bestond als 'snelweg' tussen Antwerpen en brussel en een korte pitstop was snel gemaakt. Stel je voor vandaag de dag hoeren langs de snelweg achter de ramen.
Ooit waren het zelf animeerzaken, waar je wat kun drinken in het gezelschap van dames. Beetje bij beetje is het dan uitgegroeid tot een hoerenkiet.
 
Terug
Bovenaan Onderaan