Algemeen Raamprostitutie Luik

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

mechelen

Stamgast
Forumpionier
355
02/07/21
332
12
En Luik? Luik is dood, meneer. Er zijn nog enkele ramen aan station Guillemins, maar de bezetting is zeer mager. Ooit waren hier meer dan 100 ramen.
Ook de andere ramen, in de buurt Cathédrale-Nord zijn dicht. Hier wordt nog wel getippeld. Het betreft de straten Rue de la Cathédrale en Rue L'Agneau, vlak bij de Maas. Opgelet : het wemelt er van de junks.
Luik is wel een trendy stad om te winkelen en om op stap te gaan, en wellicht wil het stadsbestuur daarom alle 'overlast' weg.
 
Zaterdagavond omstreeks 22:30 langsgereden op Rue de Varin in Luik. Een vijftal ramen bezet. Een paar Afrikaanse dames en een tweetal Oost Europese dames gespot. Ook hier dus (nog) weinig aanbod.
 
ja het is triest. Begin 2000 zeg maar tot 2006 had je nog Rue du Champion and Rue de l'Agneau aan de Maas. Dat had wel wat met een kroegje om de hoek een Jupiler drinken. Echt een beetje een louche uitstraling had het. Niet zo louche als Rue de Marnix in Seraing overigens. Daar heb ik nog nooit een mooie vrouw gezien. Maar daar is het pas echt louche :) Ben daar wel zeg maar een stuk of 10 keer geweest maar nooit wat gedaan. Ik val op mooie jongen meiden en die ga je daar niet vinden.

In Rue du Champion en Rue de l'Agneau zaten wel leuke meisjes. Maar overal hebben die fatsoensrakkers het voor het zeggen en alles verdwijnt. Over niet al te lange tijd heb je de CBDC en dan stoppen ze je in kooien in de steden waar je niet meer uit mag. Alles voor het klimaat ... zogenaamd dan.

In Charleroi had je ook een ramen buurt. Daar ben ik ook vaker geweest. Alles weg volgens mij. Je hebt nu nog wel privé adressen maar mijn interesse is toch wel veranderd. Ik reed zeg maar 10 jaar geleden nog stad en land af. Tegenwoordig heb ik gelukkig die drang niet meer. Was wel leuk overigens, ik heb er wel van genoten. Maar je wordt toch gestuurd door de testosteron. Maar deze generatie kan het allemaal wel vergeten. Als die CBDC er is kom je het land niet meer uit.

Vlak na 2006 ben ik zelfs vlak bij Luik komen wonen. Rue Varin vond ik nooit wat aan. Prive adressen wel een paar keer gedaan maar het is altijd lastig een afspraak maken, ze geven vaak het adres niet meteen en Luik is een erg lastige stad om met de auto ergens te komen. Dus als ze dan ook nog eens moeilijk doen met het adres dan ben je gauw al een paar uur kwijt.

Verviers zit naar mijn weten ook niks en ik weet enkel van privé adressen maar geen ramen buurten.

Tegenwoordig ben ik echter meer geïnteresseerd in Belgisch tripel bier drinken dan in hoeren lopen.
 
ligt volgens mij allemaal wat op zijn gat. Ik ben al een tijdje niet meer actief op dit gebied maar aantal jaren geleden had je die route Chausse d'Amour in Limburg (van Heers naar Sint Truiden). Ligt volgens mij op zijn gat. Laat mijn auto daar altijd keuren dus reed daar wel doorheen maar is weinig meer volgens mij. Begin van de 21-ste eeuw kwam ik wel eens in Luik (straatjes aan de Maas). Maar dat is ook allemaal dicht gegooid. Rue Varin bij het station misschien. Zelf ben ik daar enkel wel eens doorheen gereden jaren geleden maar was toen (rond 2007) al niks. De gouden tijden zijn voorbij. Enkel bij de pedo express voor politici is er nog volop activiteit. Ik heb nog 2000 tot 2013 ofzo mee mogen maken. Als die CBDC er 1-maal is dan zit iedereen helemaal gevangen. Dan moet je een gewetenloze politicus worden wil je nog een beetje wat mee kunnen maken.
 
Ik ben net even gaan kijken bij Rue marnix. Wat een dooie boel. Verder nog tips voor ramenbuurten in Belgisch Limburg of omgeving Lanaken?
De Luikersteenweg van Brustem tot over de taalgrens. Niet meer wat het ooit was.

Verder heb je in Seraing nog wat ramen. Volgens mij in Namen nog wat. Gosselies bij Charleroi.

Gembloux, misschien dat daar nog ramen zijn...
 
Terug
Bovenaan Onderaan