Raamprostitutie

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Zijn er mensen die er weten met een website? Graag link aub

Er zullen er zeker nog meer zijn. Maar hier heb je al sowieso 3 toppers uit het skw.
 
Eigenlijk werk je beter omgekeerd. Hier op girlsreview.nl kan je advertenties in recensietopics posten. Open gewoon een aantal topics en kijk of er een advertentie in staat.

De meeste meisjes adverteren trouwens onder andere namen en vaak ook met moeilijk te herkennen foto's. Zelden zetten ze er bij dat ze ergens in een red light district werken. Zo ga je weinig vinden.
 
Is het niet part of the pleasure om in een raambuurt rond te wandelen en gewoon te kijken en te kiezen? Dat is nu net het grote voordeel van raamprostitutie: ze ziet de dame zo voor je, geen foto's waar vanalles aan geprutst kan zijn. Je kan met de dames praten.

Er zijn er trouwens heel wat die een advertentie op bv RedLights hebben en dat min of meer als 'hun website' beschouwen.
 
Er zijn 2 manieren om plezier te beleven:
1. Lekker slenteren langs de ramen en op je gevoel afgaan en een keuze maken. Dus niet eerst een keuze op internet maken.
2. Lekker op de bank internet op gaan naar de bekende sites en met behulp van de eventuele filtermethodes een dame naar keuze uitzoeken. Vaak zoek ik dan niet naar ervaringen van andere bezoekers maar maak dan zonder vooroordeel een afspraak met de dame van mijn keuze.

ik kan zeggen dat in 90 % van de gevallen ik tot de juiste keuze heb gemaakt welke aansloot bij mijn wensen en of verwachtingen.
 
Ik kan zeggen dat in 90 % van de gevallen ik tot de juiste keuze heb gemaakt welke aansloot bij mijn wensen en of verwachtingen.
90% van de gevallen, maar welke gevallen bedoel je dan, Harry 40?

90% van de raamdames die je bezoekt, 90% van de raamdames die je op internet koos en bezocht, 90% van alle dames die je bezocht en via internet vond, of 90% van alle dames die je bezoekt met of zonder internet?

En wat is de relevantie van dit experiment? Hoeveel dames bezoek je per jaar? 10? 50? Meer? Het blijft een feit dat er op internet in advertenties ook wel wat af gelogen wordt en dat daar toch ook regelmatig teleurstellingen over verschijnen op chats en fora. Vroeger zei men: papier is verduldig. Maar internet is nog veel verduldiger. Ik blijf het directe contact bij de keuze een voordeel vinden.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan