Recensie Rachel / Shishi Shoshi - Haarlem (en Delft) 2,33 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Dirk087

Stamgast
Forumpionier
376
19/07/21
222
6
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Kontlikken bij klant
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Anaal bij sekswerker
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Anaal
  2. Klaarkomen in mond
  3. Klaarkomen op gezicht
  4. Klaarkomen op lichaam
  5. Pijpen deepthroat
  6. Pijpen zonder condoom
  7. Tussen borsten (russisch)
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
C
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Een tijdje geleden stond de advertentie van Rachel (ook wel bekend als Anna of Shishi Shoshi) nog online op Sexjobs.nl
Helaas is de advertentie offline gehaald door een vervelende ex die met haar telefoonnummer mensen heeft proberen op te lichten. Rachel adverteert nu alleen in haar vaste klanten groep en sinds kort help ik haar met advertenties / flyers maken en adverteert ze in de Girlsreview Telegram groep.
Ze ontvangt in een hotel in Haarlem en soms in Delft.
Whatsapp contact gaat gemakkelijk en in goed Nederlands. Naast hotel ontvangst bied Rachel ook foto's en video's aan tegen betaling. Voordat ik een afspraak met Rachel gemaakt heb eerst foto's en video's gekocht voor E 35,00. Deze prijs werd van de uiteindelijke date prijs (E 150 voor een uur incl. anaal) afgetrokken. Het eerst kopen van foto's/video's of voor afbetalen is zeker niet verplicht! Je kan haar gewoon bij de date cash betalen en ze accepteert ook Tikkie.

De date;
Van te voren al mijn wensen via Whatsapp besproken en een beetje zenuwachtig richting het hotel in Haarlem vertrokken. Ik kreeg van te voren het kamernummer door, maar toen ik haar appte dat ik was aangekomen kwam Rachel mij in de lobby ophalen en stelde Rachel mij gelijk op mijn gemak. Wat een prachtige verschijning!
Op de kamer aangekomen eerst even lekker gedouchte en gelijk door Rachel besprongen toen ik uit de douche kwam. Helaas kwam ik van de spanning (en geiligheid) veelste snel klaar, maar gelukkig kan Rachel ook heerlijk masseren. Even gerelaxed en toen bracht Rachel mijn jongeheer weer snel op strijd kracht met haar geile skills. In een uurtje mijn geile wensenlijstje afgewerkt en snel weer een afspraak gemaakt voor de volgende keer.
Herhalingskans zeer groot, als ik haar geile foto's en filmpjes bekijk heb ik gelijk weer zin om langs te gaan!
 
👍 Dat verklaart deze:
 
Algemene beoordeling
1,00 ster(ren)
Ze heeft mij helaas laten zitten bij het afspreken. Kreeg de advertentie van @Dirk087 met haar nummer. De discussie op het andere topic van Rachel over de videobundels heb ik ook meegemaakt.

Gezien Dirk zo'n goede recensie over Rachel heeft geschreven en Sanne hem ook kent, ging op goed geluk alsnog met haar afspreken. Zelfs reservering kosten gemaakt.

Naïef van mezelf en Dirk ga ik ook zeker niet meer vertrouwen. Niemand in de telegram groep kent Rachel ook dus betwijfel ook wie Dirk nu is. Ik heb zelf wel al een aantal keer met Sanne afgesproken, maar verder dan die zekerheid kom ook ik niet.

Kortom, helemaal kut dit!
 
Hier dezelfde ervaring en conclusie.
Afspreken en dan niets meer laten horen.
Voor niets naar Haarlem gereden en gewacht.
Grappig dat Dirk dagen eerder nog antwoord dat hij haar nog nooit IRL te hebben gezien 🤷‍♂️
 
Laatst bewerkt:
Hele goeie scam dit!

Na mijn opmerking hierboven kreeg ik een reactie van haar. Vervolgens probeerde ze het goed te praten en zelfs een videocall bevestiging gehad. Dame zag er leuk uit in de video, maar vervolgens sta ik op locatie na kleine betaling weer met lege handen.

U bent gewaarschuwd!
 
Ik ben bij haar geweest, dus weet dat ze echt is.
Verder zijn we geen best friends of zo. Ik heb flyers voor haar gemaakt en help/hielp haar met adverteren, heb whatsapp/telegram contact met haar en ben een keer langs geweest.
Verder ken ik haar ook niet.
Ik zou sowieso nooit aanbetalen of iets betalen zonder iemand gezien te hebben dus dat zou ik ook niemand aanraden.
 
Zo te horen hebben jullie slechte ervaringen met haar.
En laat ze je dus voor niets komen.
Jullie raden dus aan om geen aanbetalingen te doen.
Want een date komt er toch niet van.?
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan