Recensie Rachel, Zaventem 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Voormalig lid 1556

Meubelstuk
Forumpionier
1.350
21/07/21
1.819
11
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen op lichaam
  3. Penismassage
  4. Pijpen zonder condoom
  5. Squirting
  6. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Zondag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/gfe-in-zaventem.html
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Fantastiche dame van (38jaar is niet gelogen) die ontvangt te Zaventem, zeer makkelijk in communicatie en te bereiken. Ontvangt in een net appartement (super proper) waar je de mogelijkheid hebt tot douchen en je te drinken krijgt. Je voelt je 100 procent welkom. Zoenen is wel met ht tipje van de tong maar eens je bezig bent word ze daarin wel wat heviger. Haar lichaamshygiene is uitmuntend en ze heeft een zeer mooi naturel lichaam, zeker als je haar leeftijd in acht neemt. Pijpen is goed en met veel variatie, de balletjes worden mee gesoigneerd. Ze houd er van dat je haar likt en gebruikt tijdens de daad ook een vibrator als extra bij haar (indien je dit ziet zitten) Bij mij deed ze dit en toen ze we vervolgens in 69 belanden kwam ze na 10minuutjes klaar met een vrouwelijke ejaculatie tot gevolg. Indien je dit nog nooit hebt meegemaakt is het mss wel wat schrikken. Het is namelijk redelijk veel . Vervolgens nog lekker ff doggy genomen om zelf ook wat te spuiten . Want daarvoor kwamen we tenslotte. Kortom een mooie dame waarvan ik verschiet dat ze nog geen recensies had. Ik bezoek ze zeker maandelijks vanaf nu.
 
Dit is wel prijzig voor deze service.
150 euro voor een uur? Ik heb al 200 of 250 betaald ook. Ik vind 150 zeker eerlijk. Het is priveontvangst in een mooi kader he. Ik weet niet wat raamprostituees tegenwoordig kosten maar daar ben je op 15min buitengewerkt ook. Bekijk haar profiel voor de mogelijkheden; ze doet best veel hoor.
 
Hoeveel jij ze al betaald hebt maakt me niet uit, maar voor deze diensten is ze wel prijzig.
die andere prijzen waren voor zogezegde luxe callgirls die er maar de helft van terechtbrachten dan deze parel voor 150 per uur. En lees jij wel trouwens? Haar diensten staan op haar profiel. Ze doet bijna alles.
 
Je ziet dat dikwijls: de gierigheid bedriegt de wijsheid. Bij een halfuur doen ze minder moeite dan bij een uur.
Ja mss wel , langs de andere kant, waarom zou je een halfuur willen afspreken prive? ga dan naar de raampjes? Daar ben je op 20 min buiten. Priveontvangst is voor mij gelijk aan kwaliteit.En op 30 min breng je weinig kwaliteit toch? Voorspel? Anyone?
 
Ben het wel met je eens, maar een uur is dan soms weer te lang. Zeker met een DVP die je niet kent, kan je veel geld kwijt zijn voor niks.
Ik heb idd ook wel eens meegemaakt dat een uur te lang was. Maar meestal komt dat uur wel van pas. Als ik een dvp meermaals wil bezoeken kan het zijn dat ik soms 90 min ga ook. Maar dan om de 2 weken ofzo. Aan voorspel ed ben ik meestal al een dik halfuur kwijt. Je wil haar toch ook wat genot schenken? Als een dvp daar geen nood aan heeft bezoek ik haar meestal maar 1 keer.
 
Ik heb contact met haar gehad via WhatsApp.
Ze vraagt €200 voor 1 uur en €130 voor 30 min.
Dát vind ik wel stevige prijzen...
Rimmen doet ze, alleen als de hygiëne het toelaat.
 
Ik heb contact met haar gehad via WhatsApp.
Ze vraagt €200 voor 1 uur en €130 voor 30 min.
Dát vind ik wel stevige prijzen...
Rimmen doet ze, alleen als de hygiëne het toelaat.
ik heb haar gestuurd en 200 is omdat je een extra wou?
extra's kosten 50 euro. Normale prijs is 150 /80 (zoenen,pzc,nmc,beffen,vingeren,rimmen bij haar)
 
ik heb haar gestuurd en 200 is omdat je een extra wou?
extra's kosten 50 euro. Normale prijs is 150 /80 (zoenen,pzc,nmc,beffen,vingeren,rimmen bij haar)
Hallo, je gaat toch niet via mijn opmerkingen haar benaderen? Ze zal niet dom zijn en dit aan mij linken. Voor de duidelijkheid: tongzoenen en mij rimmen heb ik genoemd en dat betekent dus volgens jou/haar €50 meer (?). Duidelijk en done, deze discussie aub.
 
Hallo, je gaat toch niet via mijn opmerkingen haar benaderen? Ze zal niet dom zijn en dit aan mij linken. Voor de duidelijkheid: tongzoenen en mij rimmen heb ik genoemd en dat betekent dus volgens jou/haar €50 meer (?). Duidelijk en done, deze discussie aub.
Heb gewoon gevraagd of haar prijzen naar omhoog waren gegaan. Ze zei dat extra's 50 euro waren. Nooit gezegd dat er een klant dit vroeg. Tongzoenen zit trouwens in de prijs. Extra zoals Rimmen is 50 euro,plassex trouwens ook
 
Rachel is mijn absolute favoriet! Ben er al 4 keer langs geweest. Ze is dol op plasseks ook, zowel geven als ontvangen, waren 4 kletsnatte geile dates. Binnenkort wip ik nog es binnen daar. Absoluut elke euro waard!
 
Rachel is mijn absolute favoriet! Ben er al 4 keer langs geweest. Ze is dol op plasseks ook, zowel geven als ontvangen, waren 4 kletsnatte geile dates. Binnenkort wip ik nog es binnen daar. Absoluut elke euro waard!
Hoi Pb600. Een vraagje als ik mag. Is de plasseks een volledig "onderdeel" van de date? Anders gezegd ... wordt er geplast en dan gewoon verder gedaan met vingeren/likken/neuken ... of is het naar de badkamer gaan, plassen, afdrogen en dan terug naar de slaapkamer?

Ik ben zelf fan van "natte" dates (squirten, spit swappen, ...). Ik ben nu aan het experimenteren geslaan om te zien of plassex mijn ding is maar ik wil dat het dan echt onderdeel is van de date en niet naar de badkamer, ding doen, afdrogen en terug.

Rare vraag misschien maar je begrijpt me wel denk ik :)
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan