Rachella Eindhovens

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Horny billy

Newbie
7
12/03/23
3
Heb met Rachelle afgesproken dag van te voren zou volgende dag tien uur s'morgens langskomen voor een uur . Volgende morgen om 9 uur een app verstuurd ga rijden stuur maar de straatnaam ,onderweg app nog niet geopend vlak voor eindhoven geappt ben er bijna nog steeds geen reactie gebeld voicemail ingesproken geen reactie kwartier gewacht dus maar weer richting huis uur rijden naar 3 kwartier reactie heb mij verslapen kunt alsnog komen omgedraaid 3kwartier rijden ondertussen werd straat doorgeven en ik moest bij een bepaald nummer achten daar aangekomen geappt ben er wordt er weer niet gereageerd en ook teflon weer op voicemail nooit meeafspreken voel me echt genaaid
 
Mijn eerste recensie... een waarschuwing!! Appen met deze dame ging vlot, afspraak maken ook. Aangekomen moest ik het geld overhandigen aan een andere dame. Toen kwam er een kerel , ik denk de pooier, die heeft mij de deur weer gewezen. Geld kwijt ... geen sex gehad. U bent gewaarschuwd!!! Maar vermoed dat het niet door de dame kwam, maar door de pooier
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan