WHEM Rachelle in Nieuw Vennep/Hoofddorp

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Hookeraddict

Wandelaar
67
30/01/23
31
2

Iemand al bij haar geweest? Adverteert vlgs mij al wat langer op SJ maar met tussenpozen. Had afspraak met haar gemaakt die ze kort ervoor nog bevestigde. Toen ik er bijna was sms-te ze dat t toch niet kon doorgaan. Na doorvragen liet ze weten dat haar zoontje ziek was. Op mijn vraag of ze dat niet eerder wist kreeg ik geen reactie meer.
Ik heb haar enkele jaren geleden bezocht in Hoofdorp.
Donkere dame , niet groot , met een uitdagend figuur,, body 2 body met HP
Zij doet echt haar best
Ze had inderdaad een zoontje ,een baby nog .
Was een goeie date , niets op aan te merken
Van dat zieke zoontje ,dat geloof ik wel . En het siert haar dat zij ,wanneer haar kind thuis is geen klanten ontvangt
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ik heb haar enkele jaren geleden bezocht in Hoofdorp.
Donkere dame , niet groot , met een uitdagend figuur,, body 2 body met HP
Zij doet echt haar best
Ze had inderdaad een zoontje
Was een goeie date , niets op aan te merken
Van dat zieke zoontje ,dat geloof ik wel . En het siert haar dat zij ,wanneer haar kind thuis is geen klanten ontvangt
Gewoon nog een keer proberen, je krijgt er geen spijt van
 
Op zich mee eens hoor wat betreft haar kind maar ze had vlgs mij wel eerder kunnen laten weten dat de afspraak niet door kon gaan. Maar zal nadenken over je advies waarvoor bedankt!
Altijd lastig met kinderen om bij een griepje te kunnen beoordelen of ze de volgende dag naar school kunnen of niet.
Deze dame kan jouw centjes goed gebruiken maar is in eerste instantie moeder
 
Ik ben een tijd geleden bij haar geweest. Lieve dame die echt haar best doet. Dat met haar kind herken ik wel. Daarom vond ik haar wat haastig. Ze moest daarna haar kind ophalen bij de oppas. Ik vind haar een leuke en lieve vrouw.
Toch was er iets onrustigs. Kan ook aan mij gelegen hebben. Is prima om een keer te proberen.
 
Ik ben een tijd geleden bij haar geweest. Lieve dame die echt haar best doet. Dat met haar kind herken ik wel. Daarom vond ik haar wat haastig. Ze moest daarna haar kind ophalen bij de oppas. Ik vind haar een leuke en lieve vrouw.
Toch was er iets onrustigs. Kan ook aan mij gelegen hebben. Is prima om een keer te proberen.
Nee dat lag niet aan jou, Ik had ook het vermoeden dat ze niet helemaal relaxed was
 
Ik kreeg van de week een reactie op mijn mailtje van een week eerder. Uiteindelijk kunnen afspreken. Wel lastig te vinden met zo'n onlogische adresnummering. Idd een best leuk, knap, sympathiek en praterig type. En daarnaast ook in voor n geil feestje. Jemig ik dacht een relaxte massage met een blowjob zc te krijgen maar t draaide uit op iets heel anders. Ze had kennelijk zelf veel zin in een orgasme en daar werk ik natuurlijk graag aan mee 😁
@sinterklaas ik ben echt blij dat ik je advies heb opgevolgd. Voor herhaling vatbaar!
 
Ja is best een leuke vrouw als ze relaxed is en je haar op haar gemak weet te stellen.
Leuke vrouw. Ik mis haar een beetje. Ik denk dat ik haar weer een app stuur.
 
Ik kreeg van de week een reactie op mijn mailtje van een week eerder. Uiteindelijk kunnen afspreken. Wel lastig te vinden met zo'n onlogische adresnummering. Idd een best leuk, knap, sympathiek en praterig type. En daarnaast ook in voor n geil feestje. Jemig ik dacht een relaxte massage met een blowjob zc te krijgen maar t draaide uit op iets heel anders. Ze had kennelijk zelf veel zin in een orgasme en daar werk ik natuurlijk graag aan mee 😁
@sinterklaas ik ben echt blij dat ik je advies heb opgevolgd. Voor herhaling vatbaar!
"onlogische adresnummering" betekent dat dat ze in Hoofddorp ontvangt in plaats van Nieuw Vennep?
 
ik heb wat e-mail verkeer met deze dame, maar ze reageert heel slecht en geeft niet altijd antwoord op vragen en van de manier van formuleren krijg ik geen goed gevoel. Of ze is heel chaotisch of staat onder druk. Ze geeft aan dat ze het druk heeft ???
 
ik heb wat e-mail verkeer met deze dame, maar ze reageert heel slecht en geeft niet altijd antwoord op vragen en van de manier van formuleren krijg ik geen goed gevoel. Of ze is heel chaotisch of staat onder druk. Ze geeft aan dat ze het druk heeft ???
Af en toe moet je wel eens wat moeite doen , maar dan heb je ook wat als het lukt, Aan jouw gevoel zou ik mij niet storen want de dame is oké.
Alleenstaande moeders met een baan hebben het nou eenmaal druk
 
Sinds dit weekend weer online maar ontvangst op wisselende locaties. Heb met haar geappt maar ze stelt Rachelle te zijn en dat ze problemen had met haar thuisontvangst. Feit is dat ze al enkele maanden niet op SJ heeft geadverteerd.
https://www.sexjobs.nl/dames-van-plezier/geile-sexdate-met-rachelle_8285023.

@moderator svp niet weer verwijderen omdat het om een andere dame zou gaan. Dat is nergens op gebaseerd. Zie eerst mijn reactie op de eerdere verwijdering
 
Terug
Bovenaan Onderaan