WHEM Rachelle Rotterdam, Kinky

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Kamagraman

Stamgast
Forumpionier
355
03/07/21
297
2
Wie heeft er ervaring met Rachelle uit Rotterdam?
Ziet er goed uit, ik vind het alleen raar dat er nog geen recensies over haar zijn omdat ze al wat langer adverteert.

 
Is er helemaal niemand die bij haar geweest is?
Overigens heb ik al een paar keer Rachelle proberen te bereiken maar ze reageert tot nu toe nergens op.
vind ik sowieso dat dat ook bij andere dames veel vaker gebeurt. Adverteer dan ook niet zou ik zeggen….
 
Zo'n 8 jaar geleden bij haar geweest. Ik heb nog steeds spijt?

Ze was erg dik. De stukjes foto die je ziet zijn misschien wel echt maar je kon haar postuur er niet uit halen. Ik had toen gewoon moeten weglopen.
 
Op het moment van schrijven werkt de link naar haar advertentie niet, maar als het over "rachelle, nederlandse in centrum van Rotterdam", o.i.d., gaat heb ik nog wel mijn ervaring te delen.

Ik heb een keer met Rachelle kunnen afspreken, ze ziet er inderdaad toch anders uit dan in haar geplaatste foto's, alleen ik vond haar alsnog heerlijk om te zien. erg grote borsten en een beetje een lichaam van een volle milf. Tijdens het afspraakje zette ze een muziekje op en begon toen lekker zonder condoom te pijpen. Bij haar mag je overal klaarkomen, maar neuken is wel met condoom. Ik zelf heb er toen nog voor gekozen om haar tussen haar grote borsten te neuken waardoor ik over haar nek en gezicht klaarkwam. erg lieve en leuke meid.

Minpunten: afspraken maken kan soms erg moeilijk gaan, 7/10x word de telefoon niet opgenomen of is ineens het nummer niet meer in gebruik. (zij zelf zei dat ze niet altijd actief is, en daarom niet altijd opgenomen werd). Ook is het opfrissen voor de date bij haar in de wasbak wat een nogal rare ervaring was met zijn 2en.
 
voor de liefhebbers van lekkere grote tieten: Rachelle's advertentie staat weer aan, de link bij het eerste post werkt weer!
Ben benieuwd of anderen haar nog lekker gaan onderspuiten...
 
Heerlijk om te weten, vertel ons ook lekker waar je bent klaargekomen! de gedachtes die ik nog heb over het spuiten op haar gezicht/nek na het tit fucking maken mij nog elke keer goed stijf....
 
Vandaag bij Rachelle geweest, en ik moet zeggen dat het me niet tegengevallen is. Iets meer kilo's dan op de foto's. Ze was erg gehaast toen ik binnenkwam maar dat was over toen we op bed gingen liggen.
grote borsten welke iets hangen met mooie grote tepelhoven.
Ze doet echt haar best om er een geile date van te maken. Volop tongzoenen, een pijpbeurt met veel variatie waar geen eind aan komt en volle bak haar mond volgespoten.
Wel een flinke klim naar haar voordeur maar ik vond het echt de moeite waard.
Herhalingsgevaar? 100% !!
 
Vandaag bij Rachelle geweest, en ik moet zeggen dat het me niet tegengevallen is. Iets meer kilo's dan op de foto's. Ze was erg gehaast toen ik binnenkwam maar dat was over toen we op bed gingen liggen.
grote borsten welke iets hangen met mooie grote tepelhoven.
Ze doet echt haar best om er een geile date van te maken. Volop tongzoenen, een pijpbeurt met veel variatie waar geen eind aan komt en volle bak haar mond volgespoten.
Wel een flinke klim naar haar voordeur maar ik vond het echt de moeite waard.
Herhalingsgevaar? 100% !!
Klinkt veelbelovend, waar ongeveer in Rotterdam ontvangt ze?
 
Vandaag bij Rachelle geweest, en ik moet zeggen dat het me niet tegengevallen is. Iets meer kilo's dan op de foto's. Ze was erg gehaast toen ik binnenkwam maar dat was over toen we op bed gingen liggen.
grote borsten welke iets hangen met mooie grote tepelhoven.
Ze doet echt haar best om er een geile date van te maken. Volop tongzoenen, een pijpbeurt met veel variatie waar geen eind aan komt en volle bak haar mond volgespoten.
Wel een flinke klim naar haar voordeur maar ik vond het echt de moeite waard.
Herhalingsgevaar? 100% !!
Heerlijke review, ik kan zelf niet wachten om haar heerlijke mondje weer eens goed vol te spuiten...
 
Vandaag bij Rachelle geweest, en ik moet zeggen dat het me niet tegengevallen is. Iets meer kilo's dan op de foto's. Ze was erg gehaast toen ik binnenkwam maar dat was over toen we op bed gingen liggen.
grote borsten welke iets hangen met mooie grote tepelhoven.
Ze doet echt haar best om er een geile date van te maken. Volop tongzoenen, een pijpbeurt met veel variatie waar geen eind aan komt en volle bak haar mond volgespoten.
Wel een flinke klim naar haar voordeur maar ik vond het echt de moeite waard.
Herhalingsgevaar? 100% !!
Zou je een recensietopic willen aanmaken over haar? Deze is er nog niet, zag ik zojuist.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan