Recensie Radia Schepenenvijverstraat 19A/4 crystal ball 4,50 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Jostheboss

Wandelaar
59
06/12/23
56
3
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
2,00 ster(ren)
Aftrekken
2,00 ster(ren)
Anaal bij klant
2,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Shift
Middag
Dag
Donderdag
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Gisteren was het lekkerste schatje van Gent er niet. (Vanessa ).
Maar er lonkte een zwartharige poes naar me in raam 4.
Ik vond haar best leuk en vooral haar tieten vond ik super geil.
Een iets rondere kont.
Naar binnen waar ze me lekker kuste en knuffelde. Ik gaf aan dat ik het echt jammer vond dat Vanessa er niet was. Hierop gaf ze aan dat ze me zeer goed zou verwennen. Ik gaf haar het geld en ze verdween even.
Ze kwam terug toen ik al op bed lag. Zeer mooi lichaam. Vetrolletjes waar ik van hou. Echt lekker tieten en ze vroeg er goed aan te zuigen. We knuffelden en kuste me. Ze twijfelde te tongzoenen. Misschien wanneer ik meer kom.
Dan ging ze zitten deed haar benen wijd open. Ze begon over haar mossel te wrijven. I want a good licking !
Ik befte ze zeker 10 minuten. Ze wou echt klaar komen.
Ik heb ze dan lekker lang in missionaris geneukt.

Echt een geil wijfje. Ze knuffelde me stevig. Ze stelde voor haar WhatsApp te geven. Maar daar ben ik voorzichtig mee. Het blijft een hoer.
 
Vandaag was ik te laat voor Miss V. Maar wie stond er terug in raam 4. Radia. Ze wenkte en toen ze de deur opende was het : Hi ...., I remember you. Same as last time ? Eenmaal binnen een volle kus op de mond. Juffrouw had blijkbaar niet te veel klanten gehad. Mogelijks zit Miss V. er voor iets tussen.
Ze vroeg te gaan zitten en ze kleedde zich compleet uit. Een warme kus en ze vroeg me aan haar tieten te zuigen en ze duwde mijn hand tussen haar dijen. Ze had reuzezin. En de poes was er naar.
Ik heb me uitgekleed. En haar beginnen beffen en neuken. Ik kon het zeer lang volhouden. Ik heb alle standjes geprobeerd. Uiteindelijk was ik er 40 min.
Na de seks gebabbeld en ze wou absoluut mijn WhatsApp. Ik ben hier zeer voorzichtig mee.
Mss gebruik ik een tweede telefoon hiervoor maar voorlopig weiger ik.
Leuk alternatief maar .... miss V. ? Dat niveau haalt ze niet.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
BDSM spel
2,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Kontlikken bij klant
2,00 ster(ren)
Prostaat massage bij klant
1,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Penismassage
  3. Voetfetish
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Shift
Middag
Dag
Woensdag
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Ik heb nog eens duidelijk naar haar naam gevraagd.
Ze heet niet Victoria of Radia maar Daria. Ik zou graag de naam aanpassen in de titel.
Ik ben een beetje uitgekeken op Vanessa omdat ze soms iets afstandelijk kan zijn. Trouwens ze is altijd tegen 17 u weg.
Daria was er wel nog. Ik vind ze ook heel mooi. Ik wou het nog eens proberen.
Wat een ervaring. Dit was echt 100% GFE en voor zo iemand betaal ik graag meer.
Misschien deed ze haar extreme best omdat me vaak bij V ziet gaan. Waar competitie goed voor eens.
Maar het is warmer, oprechter, eerlijker. Waar ik Vanessa een 8.5 geef en dat is voor mij echt veel, is Daria me een 9 waard.
 
Ik heb nog eens duidelijk naar haar naam gevraagd.
Ze heet niet Victoria of Radia maar Daria. Ik zou graag de naam aanpassen in de titel.
Ik ben een beetje uitgekeken op Vanessa omdat ze soms iets afstandelijk kan zijn. Trouwens ze is altijd tegen 17 u weg.
Daria was er wel nog. Ik vind ze ook heel mooi. Ik wou het nog eens proberen.
Wat een ervaring. Dit was echt 100% GFE en voor zo iemand betaal ik graag meer.
Misschien deed ze haar extreme best omdat me vaak bij V ziet gaan. Waar competitie goed voor eens.
Maar het is warmer, oprechter, eerlijker. Waar ik Vanessa een 8.5 geef en dat is voor mij echt veel, is Daria me een 9 waard.
Hoeveel keer is ze nu al van naam veranderd? 😂
 
Gisteren toch.
Misschien deed ze hier haar uiterste best voor mij omdat weet dat ik gek van Vanessa.
Nu qua uiterlijk is Vanessa echt de mooiste.
Maar gisteren had ik echt het gevoel dat ik met een vriendin aan het vrijen was..
Denk dat het gewoon het moment was.
 
Gisteren toch.
Misschien deed ze hier haar uiterste best voor mij omdat weet dat ik gek van Vanessa.
Nu qua uiterlijk is Vanessa echt de mooiste.
Maar gisteren had ik echt het gevoel dat ik met een vriendin aan het vrijen was..
Denk dat het gewoon het moment was.
Heeft ze een kleine tatoo van letters over haar volledige ruggengraat?
 
Klopt. Ik heb even met haar gepraat.. over privé is ze vaag. Toen ze uitleg gaf waar iedereen van haar familie kreeg ik bijna een kopie van Vanessa's verhaal.
Ze heeft er moeilijk mee. Mss wel Oekraïne en veel kwijt daar. Je weet nooit wat zo een meid heeft doorgemaakt. Ik had het gevoel dat ze gisteren ook nood had aan warm fysiek contact. Haar kussen waren gemeend
 
Klopt. Ik heb even met haar gepraat.. over privé is ze vaag. Toen ze uitleg gaf waar iedereen van haar familie kreeg ik bijna een kopie van Vanessa's verhaal.
Ze heeft er moeilijk mee. Mss wel Oekraïne en veel kwijt daar. Je weet nooit wat zo een meid heeft doorgemaakt. Ik had het gevoel dat ze gisteren ook nood had aan warm fysiek contact. Haar kussen waren gemeend
OK. Het is nen potentiele nieuwen topper in Gent! Daar zijn we het over eens. Wat de verhalen betreft en al zeker haar naam, zullen we het maar met nen korrel zout nemen. Benieuwd welke namen ze nog allemaal gaat geven... 😂
Op den duur vindt een kat haar jongeren hier niet meer terug... 😂
 
Terug
Bovenaan Onderaan