WHEM Rafaela, privé, Genk

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
https://old.redlights.be/prive-ontvangst/dames/sexynaughty-and-horny-all-the-time.html Mooie verschijning... en dat is het dan ook. Ze maakt je beloftes voor een uurtje plezier met alles erop en eraan via SMS. Dan denk je... hey... dat wil ik wel. Nice! Tot je betaald hebt voor een uur. Spreekt geen Engels, en toen wist ik al hoe laat het was. Pure "Rip off!" Behandeling als een goedkoop straat-hoertje in Spanje van €25. PZC? EUUUHHH... moet ik dat doen? Deuh... dat schreef je toch? Alez dan maar... Zalig pijpen? No way... als een robot van Kenwood. Zo snel ging het, niks sensueel aan. Dan hup, erop en van heerlijk relax voorspel was geen sprake meer. Een kapotte kut zonder enig gevoel op en neer huppelen... overdreven fake kreunen dat je al spijt krijgt en rondt u heen begint te kijken of Eddy Lipstick niet ergens in een hoek stiekem een camera heeft gezet. Speedy Kont-zales, belooft je om haar kontje ook Anaal te mogen pakken... Yeah, right... forget about that. Your dick is too big... Euh... Ik ben bescheiden en eerlijk. Ik zit net aan het gemiddelde van lengte en breedte zoals de meeste Europese mannen. Braziliaanse meiden hebben dat graag... daarom ging ik in de eerste plaats, al. Mocht dus niet. Monster Cock's had dat kontgatje wel al gehad. Mijn duim zwom er werkelijk in. Ik betaalde voor een uur. Wat kreeg ik, 7 minuten speed sex en 10 minuten massage. Now it is time to shower and to go.
Heren, als u zich echt slecht wil voelen. Sponsor dat hoertje zeker! En dan weet je dat je best richting St-Truiden was gereden om daar een mooi jong poppeke €50 te geven. En dan komt ge teminste met een smile terug naar buiten. Dus bij die Rafaela in Genk...? WEG BLIJVEN!!!! GE WORDT "LIVE" GERIPT!!! Oh ja... nog effe dit. Het knopje "MELD MISBRUIK" bij de advertentie op redlights. ([email protected]) Is een grap, een klucht. Geen reply, niks. Dus er zijn geen gevolgen of sancties voor zulke arrogante en degoutante afzetters!
 
Laatst bewerkt:
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan