Recensie Rafaella multimassage, Haarlem 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Nicknameless

Newbie
15
12/01/22
9
5
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Blond
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
20 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/6153455-rafaella
Totale kosten (in euro)
95
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Ik ben afgelopen week bij MultiMassage geweest voor een bezoek aan Rafaella. Of eigenlijk Rafakealla. Want als ik ook maar 1 seconde mn huiswerk had gedaan had ik waarschijnlijk 4 profielen met dezelfde foto's gevonden met vergelijkbare namen...

Goed, dat heb ik niet gedaan en ik heb haar dus wel degelijk bezocht. Het rare is, irl-Rafaella is een prachtige vrouw! Haar uiterlijk klopt niet met de foto's, voornamelijk qua figuur en borsten. Maar naar mijn mening is de dame die ik heb bezocht ook gewoon prachtig! Dat is ook de reden dat ik daar, klaar voor actie, zoiets had van "Ach, F-it!".

Ik mocht met haar mee naar de kamer, waar ik moest douchen en zij "even" de massage olie ging halen. Nu douche ik niet lang, maar de wachttijd na het douchen was dat wel. Tijdrekken kan ze goed. Ik denk dat ik tussen de 5 en 10min heb liggen wachten tot ze terug was. De handelingen van de dame waren wat plichtsmatig. Ze was stil en leek er niet veel zin in te hebben, qua massage dan wel te verstaan. Het was een beetje kneden in de rug en wat strelen over de benen.

Hop, draai je nu maar om. CD erop en gaan. Ze begon met pijpen, wat ze eigenlijk gewoon echt heel lekker deed! Dit was een verbazingsmomentje voor me eerlijk gezegd. "Doe maar even rustiger aan ajb!" was het verzoek dan ook. In het steenkolen Engels, want erg veel duidelijk maken aan haar was vrij lastig. NL spreekt ze totaal niet (met de klant) en Engels leek ze erg moeilijk te vinden.

Uiteindelijk in cowgirl afgemaakt wat ze ook gewoon heel prima deed! Goede bewegingen, rustig opbouwen en na de finish nog even lekker stevig doorrijden. Ik hield er wel van. Eigenlijk, al met al gewoon een leuk bezoekje geweest, zij het wat weinig tijd gehad binnen het half uurtje voor echte zaken. Herhalingsgevaar? Voor mij persoonlijk toch nihil...
 
Terug
Bovenaan Onderaan