Recensie Rafaella (Roe), Antwerpen, Villa Tinto 2 2,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Boy22

Wandelaar
72
21/08/21
80
5
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
15 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Zaterdag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Ze viel me een aantal weken al op dus ik dacht laat ik eens binnen gaan. Ze deet de deur open en ging binnen en ineens twijdelde ze en vroeg ze waar ik van afkomstig was ik zei België. Maar dat wou ze niet geloven en ze vroeg mijn paspoort en ik liet het gewoon zien. Naar boven. Ze is 25 jaar en afkomstig van Roemenie en Roeemense mannen komen er bij haar niet in, waarom heb geen idee van?.

Ik overhandigde mijn 50 euro en ze ging zich opfrissen. Knuffel gekregen. Dan ging ze op bed liggen. Ze deed condoom om om mijn slappe lul nog ,maar voor mij geen probleem als ze eenmaal pijpen komt die wel recht. En ja hoor daar was die dan hij stond recht in 3 sec toen ze pijpte ?. Pijpen deet ze heel lekker en na 3-4 min stopte ze en ik vroeg voor on top maar dat wou ze niet, oke geen probleem doggy dan maar. Zicht op haar geweldige mooie kont ( ben er nog altijd niet goed van) en 2 min later ik voelde dat ik goed bezig was en ineens zei ze time is up ? en ze wou dat ik meer betaalde ik was nog maar 10 min binnen ? dus niet gefinisht. Aangekleed dan maar. Maar zoals gewoonlijk doe ik graag nog een praatje en vroeg hoelang dat ze hier al zit en het waren men zaken niet. Alle respect dat ze dat zegt maar vond het raar. Dus mensen tis een hele knappe dame lief ook maar echt niet spraakzaam, ze pijpt goed doggy is fijn maar het moet snel gaan, ik wil ze wel nog een 2de kans geven.
 
Ze viel me een aantal weken al op dus ik dacht laat ik eens binnen gaan. Ze deet de deur open en ging binnen en ineens twijdelde ze en vroeg ze waar ik van afkomstig was ik zei België. Maar dat wou ze niet geloven en ze vroeg mijn paspoort en ik liet het gewoon zien. Naar boven. Ze is 25 jaar en afkomstig van Roemenie en Roeemense mannen komen er bij haar niet in, waarom heb geen idee van?.

Ik overhandigde mijn 50 euro en ze ging zich opfrissen. Knuffel gekregen. Dan ging ze op bed liggen. Ze deed condoom om om mijn slappe lul nog ,maar voor mij geen probleem als ze eenmaal pijpen komt die wel recht. En ja hoor daar was die dan hij stond recht in 3 sec toen ze pijpte ?. Pijpen deet ze heel lekker en na 3-4 min stopte ze en ik vroeg voor on top maar dat wou ze niet, oke geen probleem doggy dan maar. Zicht op haar geweldige mooie kont ( ben er nog altijd niet goed van) en 2 min later ik voelde dat ik goed bezig was en ineens zei ze time is up ? en ze wou dat ik meer betaalde ik was nog maar 10 min binnen ? dus niet gefinisht. Aangekleed dan maar. Maar zoals gewoonlijk doe ik graag nog een praatje en vroeg hoelang dat ze hier al zit en het waren men zaken niet. Alle respect dat ze dat zegt maar vond het raar. Dus mensen tis een hele knappe dame lief ook maar echt niet spraakzaam, ze pijpt goed doggy is fijn maar het moet snel gaan, ik wil ze wel nog een 2de kans geven.
Klinkt als een rip-off mijne beste vriend... Klasse dat jij zo mild blijft 22Boy.
 
Donderdag ochtend bezocht en zeer goed bevallen. Lange pijpbeurt terwijl ik haar rug en nek masseerde. Daar na zij bovenop en kwam ze zalig dicht tegen me aanliggen. Een van de betere ervaringen van de laatste tijd. Ook een leuke babbel gehad.
 
Donderdag ochtend bezocht en zeer goed bevallen. Lange pijpbeurt terwijl ik haar rug en nek masseerde. Daar na zij bovenop en kwam ze zalig dicht tegen me aanliggen. Een van de betere ervaringen van de laatste tijd. Ook een leuke babbel gehad.
Bij mij wou ze niet on top en totaal geen babbel gehad. Hedde gij geluk seg
 
Intiem
1,00 ster(ren)
Pijpen
1,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Mollig
Shift
Avond/Nacht
Dag
Vrijdag
Totale kosten (in euro)
50 , wat er 45 teveel zijn
Algemene beoordeling
1,00 ster(ren)
deze zakkenvulster zat vannacht op villa tinto 3 !
het is waarschijnlijk de eerste keer dat ik zo teleurgesteld achter mijn computer zit na een bezoek aan de raamdames !!
ze is vriendelijk en glimlacht perfect wanneer ze in haar raam staat , eenmaal binnen kreeg ik de eerste vraag wat mijn nationaliteit is , tot daar aan toe , ok !
daarna voor ik naar boven mocht gaan vroeg ze al haar 50euro , waar ze recht op heeft !
toen mocht ik vertrekken naar boven en mijn kleren uitdoen , waarna ze eenmaal boven hetzelfde deed !
toen vroeg ze al achter 50 euro extra voor pijpen zonder condoom , op een eerste date met een dame betaal ik nooit extra !
na het wasje mocht ik plaatsnemen op bed en kwam ze tussen mijn benen zitten om te pijpen , van enig contact met haar was geen sprake , wat ik een minpunt vind !
alvorens ze begon met pijpen moest ze nog snel een berichtje sturen ! terwijl ze aan het pijpen was kwam er een nieuw bericht binnen welk ze al pijpend ook nog beantwoorde wat mij al mateloos begon te irriteren !
na maximun 3 min. pijpen vroeg ze al om te neuken , haar nog efkes laten doordoen niet dat het een top pijpsessie was , eigenlijk amper iets van gewaar geworden , kheb zo graag dat ze ondertussen mijn ballen een beetje bespelen maar dat wou ze ook al niet !
toen vroeg ze terug om over te gaan naar doggie , ik vind dit goed om mee te eindigen en heb liever te starten met zij on top , maar dat wou ze niet , dus werd het dan missionaris waar ik eerst nog een preek kreeg dat het slow moest gebeuren , geen kussen en niet slaan !! toen zijn we er aan begonnen en hield ze er haar hand constant tussen zodat ik zeker niet te diep kon gaan ! en tot overmaat van ramp pakte ze terug haar gsm !! volgens haar om de tijd te controleren ! we waren ocharme max 6a7 min bezig !
op dat moment zijn mijn stoppen doorgeslagen , ik ben van haar afgekomen en de condoom eraf gerukt mijn kleren beginnen aandoen , ze was behoorlijk geschrokken van mijn reactie ! kheb haar gezegd dat ik nog nooit zo een barslechte service gekregen heb waarna ze me buiten liet !!
in mijn ogen is dit zakzetterij van de bovenste plank , voor mijn part stopt ze maar meteen met haar activiteiten
 
Erg verwarrend voor mij, dit alles... Ik zag een paar nachten geleden een dame op nummer 2 met een "B-cup" maar dan ongeveer keer drie !!
Links een hele grote tiet, en rechts nog een maatje groter:rolleyes:. Dus dat is deze niet, denken we. Die zag ik dan al eerder ook op nummer 48 en 46, en ook al eens op nummer 3.
Die verplaatsingen in de VT doen je het risico lopen bij iemand binnen te gaan waarvan je op basis van de naam wel wist dat je dat niet had moeten doen, maar op WEER een nieuwe kamer klopt het adres niet meer met de informatie.
 
Toen ik haar bezocht op vrijdagnacht op nr 3 , had ze een zwart setje aan met zo hele grove netkousen aan met vierkante gaatjes van wel ruim 2×2 cm en ook stond ze met een beige wit licht doorzichtig sjaaltje over haar schouders
 
Erg verwarrend voor mij, dit alles... Ik zag een paar nachten geleden een dame op nummer 2 met een "B-cup" maar dan ongeveer keer drie !!
Links een hele grote tiet, en rechts nog een maatje groter:rolleyes:. Dus dat is deze niet, denken we. Die zag ik dan al eerder ook op nummer 48 en 46, en ook al eens op nummer 3.
Die verplaatsingen in de VT doen je het risico lopen bij iemand binnen te gaan waarvan je op basis van de naam wel wist dat je dat niet had moeten doen, maar op WEER een nieuwe kamer klopt het adres niet meer met de informatie.

Ik heb ze altijd in de kamer VT 3 zien staan. Eén keer was er ook ambras met een klant daar en hebben de mannen in de combi moeten tussenkomen.
Volgens mij moet je er enkel bijgaan als je ook eens wil voelen om zelf genaaid te worden .... en iedereen is vrij zijn eigen vergissingen te maken .... die vrijheid hebben we gelukkig nog.
 
Laatst bewerkt:
Ik heb ze altijd in de kamer VT 3 zien staan. Eén keer was er ook ambras met een klant daar en hebben de mannen in de combi moeten tussenkomen.
Volgens mij moet je er enkel bijgaan als je ook eens wil voelen om zelf genaaid te worden .... en iedereen is vrij zijn eigen vergissingen te maken .... die vrijheid hebben we gelukkig nog.
Klopt swt daarom dat ik het ook meld van haar naar mijn mening barslechte service ! En ja het was 50€ in het water maar wou er verder geen spel van maken om mijn geld of een deel ervan terug te eisen ! Ik wou er zo rap mogelijk weg
 
Niemand anders die Julia weleens ziet? Ze staat op villa tinto 2, dus het raam voor het trapje. Ik heb haar daar al lang niet gezien. Het is een zuid-amerikaanse met een dikke kont. Niet al te mooi gebit..
 
Potatohead, ik weet wie je bedoeld...
Ik kwam geregeld bij een vriendin van haar vroeger (VT42 denk ik? kleinere latina met grote borsten, Anna Maria heette ze dacht ik)...
Recentelijk is Anna Maria teruggekeerd en heb ik haar even gesproken, ook over Julia...

Of het waar is exact kan ik niet zeggen, maar volgens haar is Julia heen gegaan aan hartfalen...
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan