Recensie Rahel, Amsterdam, Ruysdaelkade. Boven rechts. 1,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Lor

Wandelaar
52
09/01/22
38
2
Pijpen
1,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
1,00 ster(ren)
BDSM spel
1,00 ster(ren)
Aftrekken
1,00 ster(ren)
Highclass companion
1,00 ster(ren)
Extra's
  1. Penismassage
  2. Soft SM
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Onvoldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Blond
Cupmaat
D
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
30 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Maandag
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
1,00 ster(ren)
Gisteren richting RDK gereden. Veel dames aan het werk en er waren redelijk veel wandelaars.

Paar weken geleden had ik mijn oog al laten vallen op een dame die bovenin staat, meest rechtse raam.

Dit keer de trekker overgehaald en naar binnen gegaan.

De dame stelde zichzelf voor als "Rahel" en we maakte de afspraak; soft SM, zij ook geheel naakt incl. Pijpen. Voor €100.

Nou, de deur ging dicht, financiële afhandeling gedaan en vanaf dat moment ging alles fout.

De dame wou zichzelf niet uitkleden, aanraking mocht niet en pijpen was ineens 50 extra. Er was totaal geen soft SM spel. Letterlijk alleen maar aftrekken op bed met een paar x knijpen in de tepels.

Dus heren, houd je geld in de zak, want normaal gesproken is RDK altijd goed.

Als er een admin is die EVT de titel kan veranderen naar wellicht de juiste naam/kamer nummer zou dat welkom zijn!
 
BDSM spel
1,00 ster(ren)
Aftrekken
1,00 ster(ren)
Extra's
  1. Soft SM
  2. Kontlikken door klant
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Onvoldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Blond
Cupmaat
D
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Woensdag
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
1,00 ster(ren)
Hier eenzelfde ervaring als de andere, baal er van dat ik zonder research spontaan bij haar naar binnen ben gegaan.

Dame belooft een kinky half uur voor €100,- als je bij haar boven vraagt naar de mogelijkheden. Ik gaf aan waar ik op kick, waarop ze aangaf dat dat nog eens €50,- zou kosten. €150,- in totaal dus.
Wat ik daar vervolgens voor terugkreeg was belabberd. Alleen hardhandig met m'n tepels spelen, en haar gedwongen rimmen en dat was het! Toen ik aangaf dat ik ging komen, na 15/20 min gaf ze aan dat ik geen tijd meer had en dat ik meer moest betalen om klaar te komen! Knettergek! Ben uiteindelijk in een papieren handdoekje klaargekomen.

Dame waste zich zowel vooraf als achteraf niet.

Heren, met een grote boog om deze dvp heenlopen!!
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan