Recensie Raicca, Amsterdam (voorheen Amstelveen) 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Dinandus

Vaste klant
Supporter
Forumpionier
150
03/07/21
131
14
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Penismassage
  3. Pijpen deepthroat
  4. Pijpen zonder condoom
  5. Tussen borsten (russisch)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Blond
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
90 minuten
Dag
Zondag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/8219586-raicca
Totale kosten (in euro)
500
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Na tijdje whats app contact gehad te hebben, zondags op bezoek bij Raicca geweest.
Contact verliep vlot en soepel.
Eenmaal in centrum Amsterdam, aan een overbekende kade, al zoenend ontvangen door haar, ze was al in mooie lingerie.
Wat een knappe verschijning, herkenbaar van haar foto's en filmpjes van verschillende sociale media.
Zij wilde graag spelenderwijs mij van mijn kleding ontdoen, dat liet ik gewillig over me heen komen.
Hierna kort gedoucht, mooie sjieke badkamer, ook een prachtig appartement, hierna kan het spel beginnen.
Eerst haar spieren beetje geteast, je ziet goed dat ze nog zowat dagelijks de sportschool bezoekt.
Super strakke body, mooi gespierde armen. Zeker als ze haar armen en of strakke buik wat aanspant tekenen deze spieren nog eens extra goed af.
Voelen ook hard aan als je ze masseert.
Na wat verkennend voorspel, al kussend en teassend begonnen met een enerverende pijpbeurt zc.
Hierbij gaat ze tergend teasend deap throat te werk, je ballen worden ook niet vergeten.
Dan was het mijn beurt, wat heb ik genoten om haar mooie grote clit te verwennen, hier reageerde ze goed op, en liet zich ook vrij gaan, wat een lekker gelik van mijn kant. Ze crolde van genot en werd super wett. Nog ieders geteast met een 69 spel, om verder diverse sexy standjes te doen. Wat een sexdrive heeft deze vrouw, wel bekend van vele zuidelijk Amerikaanse vrouwen. Ze geeft zelf ook aan dat ze ook ontvangt omdat ze zelf ook echt voor goede sex gaat.
Na tijdje wat gemasseerd, en lekker gekletst, was het tijd voor een hoognodige douchebeurt om weer fris de deur uit te kunnen gaan. Deels Engels pratend, tussendoor beetje Nederlands, ze heeft enige tijd in ons land gewoont over van alles wat bijgekletst.
Ondanks de hogere prijsklasse, was me dubbel en dwars waard, later deze maand nog maar eens van en bij haar genieten.
Is een aanrader, grijp je kans voor een musculaire vrouw gaat.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
We hebben afgesproken dat ze het me laat weten wanneer ze weer in ons land is.
Voor een vervolg afspraak....
Ze is inmiddels (weer terug) in A'dam, ze appte me net ...
Op haar sociale media kun je haar goed volgen.
 
Laatst bewerkt:
op instagram andrea_sunshinee volgens mij....
en op onlyfans.com/u228760197 is ze ook te volgen.
google op Andrea Sunshine
eens kijken of ze dit jaar nog keertje naar a`dam komt.
ze heeft nog wel banden met ons land
Verder zou ik dr zelf proberen te contacten, je kunt haar ook appen.
 
Volgens haar Social Media is ze nu in Amsterdam . Weet niet of ze nu ontvangt. Heb haar een WhatsApp bericht gestuurd.

Iemand nog recent bij haar op bezoek geweest?



 
Afgelopen week kreeg ik al een berichtje van dr, melde ze zich dat ze weer een aantal dagen hier ontvangt, inderdaad een aanrader, ze doet erg goed dr best om je een enerverende (helelse) belevenis te laten beleven.
De aanwezigheid op kinky staat vaker langer aan dan dat ze er in werkelijkheid is.
Ze zal vast terug appen als ze er is, ze zit in het Centrum A`dam, makkelijk bereikbaar.
Ondanks dr hogere instap prijs voor mij zeker een aanrader.
 
Terug
Bovenaan Onderaan