Recensie Reisuna/Rainaa, Rotterdam 2,20 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Blended66

Wandelaar
38
11/10/21
58
14
Intiem
1,00 ster(ren)
Pijpen
2,00 ster(ren)
Zoenen
1,00 ster(ren)
Tongzoenen
1,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Voldoende
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Zwart
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
30 minuten
Link naar advertentie
https://www.sexjobs.nl/dames-van-plezier/warmethuisontvangst_7722064
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
1,00 ster(ren)
Riana ontving mij thuis in haar woning. Haar foto is erg mooi, irl is ze niet zo mooi. De foto is zo genomen dat je er heel wat van verwacht. Ook bij haar in bed was het niet best. Ik mocht vrijwel nergens aankomen en ze werkt je echt af. Ik stond ook binnen 30 minuten buiten terwijl ik voor een uur betaald had.
Geen herhalingsgevaar.
 
Pijpen
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Bruin
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Link naar advertentie
https://www.sexjobs.nl/dames-van-plezier/warmethuisontvangst_7722064
Totale kosten (in euro)
70
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
De Date was al maanden geleden toen ze nog onder de naam Rana adverteerde.

Communicatie ging via email. Haar reacties waren erg rommelig met veel spelfouten en niet bestaande woorden, dus soms lastig te begrijpen wat ze wil zeggen. Haar gesproken Nederlands is een stuk beter. Ik had geïnformeerd wat de prijzen waren voor 30 en 60 minuten. Waarbij ik zelf van PZC en NMC date uitging want dit waren de mogelijkheden volgens de ad. Bij 30 minuten noemde ze zowel €70 als €75 euro en uur was €130. Door dit foutje heb ik 70 euro betaald voor 30 minuten, maar normaal zou het 75 euro zijn. Tijdens het email verkeer gaf ze zelf aan dat klaarkomen in mond en slikken mogelijk was.

Ze had voordat ik was vertrokken al haar huisnummer gegeven. Toen ik aanbelde was er geen reactie. Wel zag ik dat ik op dat moment een email kreeg waarbij ze zei dat haar broertje aanwezig was en dat hij over paar minuten weg zou gaan. Ik voelde me hier oncomfortabel bij en ben weer weggegaan. Paar minuten later kreeg ik email dat ze hem weg zou sturen. Ik besloot toch terug te gaan en toen ik bijna aankwam zag ik de voordeur opengaan en zag inderdaad een man naar buiten gaan. Eenmaal binnen zei ze dat ze loog en het niet haar broertje was maar een klant. Deze situatie maakte me wel wat ongemakkelijk, want ik zou niet te maken willen hebben als er een pooier in het spel is.
Ze stak nog een sigaret op. Ik vroeg voor de zekerheid of intiem echt in de prijs zat. Haar reactie was iets als 'dat zien we wel'. Hier kan ik niet zo veel mee en naar doorvragen was het 'wat jij wilt'. Dus ik ging vanuit dat het wel goed zat en we gingen naar de slaapkamer. De ontvangstruimte ziet er verder netjes uit.

Haar borsten bleken helaas niet meer natuurlijk te zijn. Ze begon me al snel te pijpen. Toen ik probeerde te vingeren hield ze me tegen.
Toen ik over wilde gaan naar intiem zei ze dat ze geen condoom bij zich had. En dat ze zonder condoom 50 extra zou vragen. Dus blijkbaar zat intiem toch niet inbegrepen want ik denk dat ze ook extra had gevraagd als ik zelf een condoom bij me had gehad. Dus liet ik maar weer verder pijpen. Op mijn vraag of tongzoenen mogelijk was schudde ze haar hoofd. Ik had het idee dat haar intentie was me zo snel te laten klaarkomen. Maar van pijpen kom ik meestal niet snel klaar (of een dame erg goed hierin), en nu helemaal niet omdat ik mentaal erg teleurgesteld was in het verloop van deze date. Ze deed op zich nog wel haar best bij het pijpen, al was het jammer dat ze geen aandacht besteedde aan mijn ballen.

Halverwege liep ze ineens weg en keerde even later terug met een telefoon in haar hand. Achteraf gezien had ik me beter snel kunnen aankleden en een deel van mijn geld moeten terugpakken dat nog in de kamer lag. En er werd weer verder gepijpt. Op een gegeven moment vond ze het te lang duren en hield er mee op. Ze stopte snel het geld weg en kleedde zich weer aan.

De tijd werd niet volgemaakt en stond na ongeveer 25 minuten weer buiten. Ik heb dus uiteindelijk 70 euro betaal voor alleen PZC en borsten aanraken en ben niet eens klaargekomen. Ik had nog voorgesteld om 20 euro terug te krijgen, maar daar ging ze helaas niet mee akkoord.
Hoe ik het ervaar is dat zij mij bewust misleid had en dat ik min of meer opgelicht ben. Mocht je met haar willen afspreken dan raak ik aan om hele goede afspraken te maken en geen genoegen te nemen met vage antwoorden. Anders gaat ze hier misbruik van maken.
 
Bij deze dame regelmatig geweest. Is niet consequent qua service. Ene keer prima, andere keer erg slecht. Over de prijs kan prima onderhandeld worden. Dame is volgens mij behoorlijk verslaafd. Bij menig bezoek gebruikersatributen op tafel zien liggen, zoals basepijp en aluminiumfolie.
Maar zelf nooit meer betaald dan 70. Voor dit bedrag werd wel altijd netjes aan afspraken gehouden.
 
Pijpen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Bare seks
  2. Beffen
  3. Klaarkomen in mond
  4. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Arabisch
Duur van bezoek
30 minuten
Totale kosten (in euro)
70
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Bij deze dame regelmatig geweest. Is niet consequent qua service. Ene keer prima, andere keer erg slecht. Over de prijs kan prima onderhandeld worden.
Maar zelf nooit meer betaald dan 70. Voor dit bedrag werd wel altijd netjes aan afspraken gehouden.
Ene keer afgewerkt in de woonkamer, andere keer in slaapkamer. Dame is ook nagenoeg 24/7 bereikbaar. Werkt niet voor een pooier.
Communicatie doe ik altijd via de mail. Ooit telefonisch gedaan, maar dame is dan niet heel discreet en op onmogelijke tijdstippen gebeld door haar en appjes met verzoek of ik geld kon lenen. Gelukkig ging telefoon kapot en die is heel lang uit de lucht geweest.
 
Laatst bewerkt:
Pijpen
3,00 ster(ren)
Tongzoenen
1,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen in mond
  2. Pijpen deepthroat
  3. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Voldoende
Leeftijd
30-35
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
20 minuten
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
https://www.sexjobs.nl/dames-van-plezier/thuis-ontvangst_7722064
Totale kosten (in euro)
70
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Zie net dat deze meid hier ook besproken wordt dus hieronder mijn recensie.


Woensdagavond 8 Juni contact met deze meid opgenomen voor een pijpbeurt met slikken. Zij reageerde vrij snel en ik mocht komen en i.p.v. € 70,00 mocht ik € 60,00 betalen. Even snel gewassen en er naar toe gereden. Terwijl ik in de straat aan kwam lopen kwam zij op de fiets met de boodschappen aan rijden. Wij naar binnen en zij kleede zich om een een leuk setje i.p.v. haar trainingspak wat zij aan had.

In de slaapkamer mij uitgekleed en haar met haar rug tegen mij aangetrokken en even haar lekker tieten gekneed waarbij ik ondertussen een stijve lul kreeg wat zij voelde. Nog geprobeert te tongzoenen maar helaas daar deed zij niet aan mee. Vervolgens op bed gaan liggen en zij begon te pijpen. Haar paar keer gevraagd wat rustiger te pijpen maar al vrij snel ging zij weer in standje turbo pijpen. Paar keer haar hoofd vast gepakt en dan pijpte zij wat rustiger maar over het algemeen vond ik het te grof en te hard en soms voelde ik haar tanden. Zij pijpte wel regelmatig lekker diep en nam hem helemaal in haar mond. Toen ik voelde dat ik ging klaarkomen gaf ik het aan en bleef zij lekker door pijpen en slikte zij alles netjes door zoals afgesproken. Zij zei wel dat het een flinke lading was wat ik spoot maar dat is niet zo gek omdat ik een week zaad gespaard had en zinktabletten had geslikt. Tijdens het pijpen haar gevingerd maar haar kutje bleef zo droog als de sahara.

Leuk om een keer te gaan maar voor mij geen herhalingsgevaar omdat zij naar mijn mening te hard en te snel pijpt op standje turbo en niet veel met je aanwijzingen doet waardoor het niet echt lekker was. Positief punt is dat zij netjes je zaad doorslikt als je het goed afspreekt. Zij komt ook wat gehaast en gestrest over en denk dat er wel een stekkertje los zit bij haar.
 
Hoi,

Ik ben nieuw hier. Ik ben ongeveer een jaar geleden bij deze dame geweest. Ze liet me best lang voor de deur staan en uitendelijk bij binnenkomst moest ze zich nog omkleden. Later in de slaapkamer was pijpen inprincipe prima, maar intiem een drama. Ze wilden alleen missio en ik mocht niet hard of diep stoten. ( ben gemiddeld, i gues) ook mocht ik niet met der tieten spelen. Voor mij geen herhalingsgevaar.
 
Verwacht geen fotomodel. In loop d'r tijd is ze ook minder geworden.
Eerste afspraken was ik positief verrast. Geen onaardig gezicht en slank.
Inmiddels is ze wel wat aangekomen. Verder grote (nep) borsten.
Afkomstig uit Noord Afrika. Praat beter Nederlands dan dat zij schrijft.
Is het een donkere dame dan ?
 
Ik vermoed ook dat ze wat gebruikt, vandaar dat gehaaste
Ik weet niet in hoeverre deze info in strijd is met de regels hier en daarom heb ik dat ook niet verder genoemd. Maar laat ik het zo omschrijven:
- Prijs is erg onderhandelbaar en zakt soms van € 100 naar € 25 in 20 minuten tijd. Sowieso is de prijs onderhandelbaar.
- Op de tafel heb ik aantal keer een basepijp zien liggen en rollen aluminiumfolie.
 
Ik weet niet in hoeverre deze info in strijd is met de regels hier en daarom heb ik dat ook niet verder genoemd. Maar laat ik het zo omschrijven:
- Prijs is erg onderhandelbaar en zakt soms van € 100 naar € 25 in 20 minuten tijd. Sowieso is de prijs onderhandelbaar.
- Op de tafel heb ik aantal keer een basepijp zien liggen en rollen aluminiumfolie.
Welke wijk in 010 ontvangt ze ?
 
Ik weet niet in hoeverre deze info in strijd is met de regels hier en daarom heb ik dat ook niet verder genoemd. Maar laat ik het zo omschrijven:
- Prijs is erg onderhandelbaar en zakt soms van € 100 naar € 25 in 20 minuten tijd. Sowieso is de prijs onderhandelbaar.
- Op de tafel heb ik aantal keer een basepijp zien liggen en rollen aluminiumfolie.
Aluminiumfolie was waarschijnlijk voor haar brood ;)
 
Dat betwijfel ik, dat zou je van te voren moeten vragen, volgens mij kan je dan beter iemand anders zoeken, het was vooral afwerk sex
Als je genoeg betaald (€70 of hoger) kan je ook beffen. Ik had eerste keer geluk dat ze enorm geil werd en door heel het bed kronkelde. Dit smaakte naar meer, echter de keren erna was het toch een stuk minder en wilde ze al snel overgaan op neuken. Dienstverlening werd naar mijn mening steeds minder en daarom kom ik er eigenlijk ook niet meer.
 
Als je genoeg betaald (€70 of hoger) kan je ook beffen. Ik had eerste keer geluk dat ze enorm geil werd en door heel het bed kronkelde. Dit smaakte naar meer, echter de keren erna was het toch een stuk minder en wilde ze al snel overgaan op neuken. Dienstverlening werd naar mijn mening steeds minder en daarom kom ik er eigenlijk ook niet meer.
Las van jou dat de prijs erg onderhandelbaar is
 
Las van jou dat de prijs erg onderhandelbaar is
Klopt. Dat is voor mij ook één van de symptomen dat ze verslaafd is. Als ze op hete kolen zit, dan wordt de prijs snel naar beneden bijgesteld zullen we maar zeggen. Ze geeft aan dat ze dan erg geil is. Een keer toch op ingegaan en toen zag ik de attributen op tafel liggen. Afwerkgehalte lag toen ook erg hoog. Waarschijnlijk is de service afhankelijk van de noodzaak van haar, dus eerste keren geluk gehad.
Een andere let op is trouwens het stukje discretie. Ze appt gewoon uit zichzelf om de meest bijzondere tijdstippen om geld te lenen (€ 10), wat je volgende keer dan als korting krijgt.
Feit dat ze waarschijnlijk zo verslaafd is, maakt haar wispelturig en gehaast. Toen ik hiervan overtuigd was, ook geen gebruik meer gemaakt van haar diensten. Wel jammer, want het kan oprecht en een aantrekkelijke vrouw zijn en ze is ook aardig.
 
Dan heb ik mazzel dat zij mij niet uit zichzelf appt of zo. Heb er tot nu toe geen last van gehad.
Op de één of andere manier spookt zij wel soms door mijn hoofd maar tot nu toe geen actie op ondernomen na mijn ervaring met haar.
 
Dan heb ik mazzel dat zij mij niet uit zichzelf appt of zo. Heb er tot nu toe geen last van gehad.
Op de één of andere manier spookt zij wel soms door mijn hoofd maar tot nu toe geen actie op ondernomen na mijn ervaring met haar.
Blijft inderdaad wel aantrekkelijk op een of andere manier , maar adv staat offline zag ik
 
Pijpen
2,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen in mond
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Onvoldoende
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Zwart
Duur van bezoek
15 minuten
Dag
Dinsdag
Totale kosten (in euro)
70
Algemene beoordeling
1,00 ster(ren)
ik ben ook laats bij haar geweest, heel gehaast, geen schoon huis, vroeg de hele tijd: kom je al? kom je al? voelde haar tanden ook tijdens het pijpen, toen maar afgetrokken en laten slikken (wat ze wel deed) en weggegaan
had voor 30 min betaald en stond na 15 min weer buiten, voor mij geen herhaling vatbaar, dan rij ik liever naar jordan in vlaardingen,
ze was ook niet knap, en inderdaad denk dat ze base pijpt rookt
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan