Recensie Raissa (Roe), Antwerpen, Vingerlingstraat 5/2 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Voormalig lid 1098

Stamgast
Forumpionier
311
08/07/21
3.109
6
Adres niet zeker. Betreft vernieuwd pand met bar achter het raam.

Haar naam: Raissa. Zeer knap Roemeens meisje van 26 jaar. Ze is te herkennen aan haar felblauwe ogen en halflang bruin haar. Ze stond zondag (15u) te blinken in een rode bikini. Raissa is goed in shape en voorzien van een naturel A- cupje.

Bij het binnengaan vroeg ze mondmasker op te zetten. Met lift naar boven. Raissa is zeer vriendelijk en chill in de omgang.

Eens op de kamer (met jacuzzi) overhandigde Aitorreke 50 euro voor het starterspakketje. Raissa geeft waar voor jouw geld (vind ik). Sensueel wreef ze met haar poesje over mijne Johnson die al snel op oorlogssterkte kwam. Daarna condoompje om en gaan met die banaan. Pijpen was ok herinner ik me maar niets bijzonders.

No worries. Aitorinho kwam vooral voor een stevige vrijpartij, en stevig was het. Alle standjes - on top, doggy, normal passeerden de revue. Het was best warm op kamer en Aitorreke maar gas geven... Na zo'n 10 minuten core stability training vond Raissa de tijd om bibi zijn zwemmers los te laten. Ze kwam lekker dicht bij me liggen met haar killer body en eens condoompje eraf trok ze me heerlijk klaar.

Kortom: GFE met een Roemeense parel. Als enig minpuntje: haar adem. Die rook niet zo lekker. Ik zei er niets van maar bij het buitenwandelen vertelde ze over haar maagproblemen waarvoor ze medicatie zou nemen. Which explains...

Ik wens haar veel sterkte. Topgrietje boys!
 
Laatst bewerkt:
Ben meerdere keren bij haar geweest toen ze nog net begon ,deze meid neukt lekker mooi slank figuur met A borstjes
maar na een tijd kreeg ze wel wat streken ze heeft me meerdere keren weggestuurd omdat ze een klant verwachte die waarschijnlijk langer wou bliiven vindt ik niet echt klantvriendelijk en als je ze een paar keer negeer dan probeert ze toch uw aandacht te trekken
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
A
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Middag
Totale kosten (in euro)
50
ik had deze dame al verschillende keren gezien, maar meestal zat ze op haar barkruk ver van het raam dus leek het altijd of ze op een klant zat te wachten waarmee ze had afgesproken. Maar een keer stond ze een tijdje aan het raam en toch binnen gegaan. Eerst financiële afgehandeld en dan lekker uitgekleed.
Wat een lekkere meid is dit! Pijpen deed ze erg goed en met veel gevoel, heb haar moeten vragen rustiger te doen om niet te snel te komen.
Dan zij bovenop, wat kan ze goed rijden zeg. Gewisseld naar doggy waar ze ook lekker mee beweegt en tot slot ik bovenop met haar benen wijd, mocht overal ook lekker aan zitten.
Wil haar zeker nog eens bezoeken, maar is ook al weer even geleden dat ik ze heb gezien spijtig genoeg.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Blond
Cupmaat
A
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Shift
Middag
Dag
Maandag
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Deze dame vandaag bezocht. Helaas geen naam gevraagd omdat ik zo onder de indruk was van haar strakke lijntje en vooral die blauwe ogen.

Dame zat vorige maanden op schippersstraat.
Blond en helderblauwe verwaasde ogen met op heden blokjes op de tanden. Stond vandaag in lichtblauw stringpak te pronken net tegenover anna op vingerling 6.

Doet helaas enkel standaard seks.

Verplicht wassen bij het binnenkomen. Daarna gepijpt met haar heerlijke ogen. Een beetje te zacht naar mijn mening. Blokjes zaten wel niet in de weg.

Beffen mocht na mond te spoelen.

Daarna missio om te eindigen in doggy.

Albijal een goede ervaring omdat ze zo knap is, maar helaas niet kinky genoeg naar mijn mening. Zeker geen bimbo, maar wel pure natuurlijke schoonheid.


Indien iemand andere meer kinky ervaringen hoor ik het graag want heb toen niet durven doorvragen toen ze een strapon niet kende.

Het adres is ook nieuw of tijdelijk. Ik heb ze nog weten staan in de schipperstraat 14/16 of 18
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Dit is een zeer mooie dame, prachtig figuur. Ik was er bijna binnen , maar k denk dat ze bezet was door de schrijver.
Bedankt voor het schrijven van de ervaring.

Doc
 
Ja Raisa dit is een speciaal gevalletje
Ik ben er vroeger 2x bij geweest, de 1e maal was een top ervaring, de 2e keer viel erg tegen ze was heel humeurig, ik heb haar dan ook een hele tijd genegeerd, ik was zo teleurgesteld.
Tijdens de kerstperiode bleef ze doorwerken, & door het beperkte aanbod in SKW haar wat aandacht gegeven.
Ze wenkte me aan de deur & ik ben binnen toch nog eens binnen gegaan (kan niet weerstaan aan haar fel blauwe ogen), ik vertelde haar dat de laatste keer tegen viel, & ik haar hierdoor niet meer bezocht.
Ze vertelde dat ze een moeilijke periode had meegemaakt & beetje in een slechte vibe zat waardoor haar service hieronder ook leed, daarom verhuisde ze ook van raam.
Echter heeft ze zich danig herpakt & me een geweldig momentje gegeven.
Deeptroath kan ze als de beste , & dit op mijn vraag ZC (mits bijbetaling)

De vraag omtrent kinky stuff , kan ik niet beantwoorden, is niet mijn ding, & ik zie ook geen attributen bij haar liggen
ze heeft inderdaad nog steeds een beugel / blokjes in de mond :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan