Recensie Raluca (Roe), Den Haag, Doubletstraat 7 k2 3,86 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Joe Carioca

Wandelaar
Forumpionier
53
10/07/21
124
14
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Highclass companion
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Middag
Dag
Woensdag
Totale kosten (in euro)
70
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Eindelijk mooi, zonnig weer vanmiddag. Toch is de bezetting in de Geleenstraat om 14.00 uur maar matig. De enige die me aantrekt is een meisje op 110 k5 in een blauw pakje. Ze zit blijkbaar te appen en moet af en toe vreselijk lachen. Dat ziet er wel aantrekkelijk uit. Na een tijdje doet ze haar foon opzij. Ik spreek haar aan en ga naar binnen. Vriendelijke en energieke meid, merk ik al snel.

Ze heet Raluca (ze is dus niet de Raluca / Ruru van 86 k1). Ik krijg de indruk dat ze pas begonnen is. Haar Engels is nog niet goed, waarvoor de zich verontschuldigt. Ze is erg klein, blijkt, maar mooi in proportie. Ze is heel naturel, echte borsten (B-cup) en heeft lang, zwart haar zonder extensions, waar ze trots op is. Als ik zeg dat ik van 'nature' hou, spreidt ze haar armen en lacht: "This is me !" :p

We beginnen op bed tegenover elkaar. Goed lichaamscontact, geen zoenen of zo. Op verzoek speelt ze met m'n tepels, waardoor ik de energie voel opkomen. Pijpen is goed, al vraag ik wel of het wat rustiger, gevoeliger kan, wat ze daarna doet. On top en 'normal', die vrij snel en zalig lukt.

Raluca wast zich na afloop grondig. Terwijl ik me aankleed hebben we nog een eenvoudig gesprekje. Engels leren ze meestal snel. Voor mij een geslaagd bezoekje. (y)
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
15 minuten
Shift
Middag
Dag
Zaterdag
Totale kosten (in euro)
50
Raluca, 23 jarige Roemeense petite dame.

Zag haar staan is luxe lingerie, groen met gouden afwerking.

Binnen liep ik als een geile hond achter dat kontje aan. Voelde me net marcov12.

Binnen heel lief meisje. Werkelijk prachtige borsten (geen fake). Beetje gelikt aan die harde tepels terwijl ze me aftrok.

Ze heeft me een goede blowjob gegeven. Toen kwam ze on top op m'n gezicht zodat ik haar kon likken.

Cowgirl was echt heerlijk en vervolgens afgemaakt in missio. Geen lube gebruikt.

Hele leuke dame en nogmaals die borsten zijn echt heerlijk.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Kontlikken door klant
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
15 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Woensdag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Heerlijke dame, gebruikt een mooie naam die mij is bijgebleven. Heeft mij veel te snel laten komen, maar ik ga hier zeker vaker komen!
 
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Origine
Oost-Europees
Cupmaat
B
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
15 minuten
Shift
Middag
Dag
Vrijdag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Vandaag dit mini poppetje bezocht op 110 k1.
Ik zag dat kleine kontje en wist meteen dat ik naar binnen wilde.
Toen ze binnen haar hoge hakken uitdeed was ze opeens nog kleiner, ze zei dat ze 1.50m is.
Ik dacht dat ze me eruit zou gooien want ik ben veel te groot voor haar, maar gelukkig niet dus.
Even met haar prachtige borstjes gespeeld terwijl ze me zachtjes aftrok.
Pijpbeurt was oké, beffen heb ik niet gevraagd want ze had zich niet geschoren daar.
Verder dan missio ben ik niet gekomen want het was lekker in die mini pussy dus meteen doorgegaan en afgemaakt.
Leuke wip als je van sexy mini poppetjes houd, ik wil nog weleens terug.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Onvoldoende
Origine
Oost-Europees
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Middag
Dag
Zaterdag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Vandaag liep ik lekker in het zonnetje op zoek naar een geile meid. Ik had Raluca al langer op het oog. Ze had vandaag een mooie jurk aan. Zonder al te veel geklets naar binnen om te ketsen. Met hakken aan is ze al kort, maar als die eenmaal uit gaan besef je hoe klein ze is. Wel een lekker figuur voor een kleine dame!
Pijpen mc deed ze lekker met af en toe diep in der keel. Zij on top begonnen, intussen van haar mooie borsten genoten. En natuurlijk in doggy heerlijk klaargekomen.
Wat is ze krap zeg! Bonken tegen die mooie ronde billen was werelds! En owja wat houdt zij van giechelen zeg.. haha! Leuke dame☺️

Ps: een minpuntje is dat ze zowel voor als na de daad zich niet wast. Er gaat alleen een natte doekje overheen. Niet geschikt om te beffen.
 
Ps: een minpuntje is dat ze zowel voor als na de daad zich niet wast. Er gaat alleen een natte doekje overheen. Niet geschikt om te beffen.
ik lees net bij de topicstarter, dat ze zich na afloop grondig waste. Hoe moet ik dat opvatte? dat ze zich bij de een wel waste en bij de ander niet?
Als ze zich niet wast dan lijkt het mij voor de beffers onder ons een te mijden meid. tenzij je van vreemde smaakjes houd:unsure:
 
Nu je het zegt.. eerste twee recensies is hygiëne uitstekend. Gisteren had ze wel geschoren maar echt geen wasje gezien.
Ze ging gelijk haar mobiel pakken toen we klaar waren. Na vertrek zag ik haar gewoon weer achter het raam. Misschien vond ze mij fris en voelde zij zich niet vies van mij😜
Ik ga sowieso altijd fris wandelen, maar dat gel die ze gebruiken moeten ze toch wel wegspoelen..
 
Zag deze kleine dame gisteren begin van de middag zitten op 110 k3. Zat bijna een uur in dezelfde houding op haar telefoon te kijken en maakte geen enkel contact met wandelaars. Als je na een praatje eenmaal binnen bent zal het ws best meevallen, maar op de 1 of andere manier denk ik dan, laat maar, kijk wel een deurtje verder …
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Onvoldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Middag
Dag
Maandag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Deze kleine dame zit vaak achter een van de ramen 1-6 op 110, vandaag op k2. Vaak zie ik d'r alleen maar op de telefoon kijken, soms bij het paffen kijkt ze dan even rond. Vandaag eens bij deze dame geweest, een eerder bezoek verliep niet zo goed door een kwaal, dus wilde ik nog weleens in de herhaling.

Zodra je binnen bent is de houding van achter het raam wel weg en is ze vriendelijk met een hoop gegiechel. Ik heb d'r 50 euro gegeven, maar dat leverde wel een blik in de portemonnee op met de uitspraak 'I want more'. Toen ik vroeg wat ze daar dan voor wilde doen wist ze het grappig genoeg niet.
Maargoed, standaard tarief dus en beide plaatsgenomen waar Raluca opwarmt, het condoom omdoet en begint te pijpen. Op zich prima, ze zit wel tussen de benen en varieert niet, hij wordt er wel hard van.
Na een tijdje zij bovenop en vervolgens al snel naar doggy. Dat is bij haar een stuk lekkerder met het uitzicht op d'r kontje. Na twee keer de vraag te horen of ik al klaarkom, denk ik dat het voorbij is (de tijd is in principe om), maar niks is minder waar. Het glijmiddel komt er (dan pas) aan te pas en ook als ik aangeef geen missio maar (weer) doggy te willen blijken we door te kunnen tot ik klaarkom. Nou, dat laat ik mij geen tweede keer zeggen en vol plezier ga ik weer verder. Na een tijdje het cd alsnog vol en ik tevreden.

Na afloop trekt Raluca d'r outfit weer aan en gaat grappige binnengekomen Whatsapps bekijken. Geen wasje en ik mag het uitzoeken met het cd.

Waar ik de vorige keer een dame aantrof die een nummer afwerkte, zag ik nu een grappige en vriendelijke dame die voor het standaard tarief een aardige dienst verleent. Herhalingsgevaar is er wel, maar niet zo groot.
 
Laatst bewerkt:
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Deze kleine Roemeense dondertje bezoek ik al een tijdje. Altijd geil en zit in mijn top5 van Den Haag.
Standaardsessie is lekker zoenen, elkaar flink opgeilen, een lekker natte pijpsessie en daarna beuken. Missionaris is de beste positie. Jammere is dat ze best vaak op vakantie is en gemist wordt.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Voldoende
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
15 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Donderdag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Raluca, erg gevaarlijk voor mij, helemaal mijn type en voor mij wel 1 van de knapste meiden in de straten op dit moment. Dat ze dan ook nog eens erg kort is, haalt de 1m50 net of misschien zelfs niet eens, met borsten die er erg mooi bij passen en een grote volle kont voor haar postuur maakt het er niet makkelijker op haha.

1e keer alleen laten pijpen, laatst weer eens geweest en nu moest ik dr toch echt van achteren nemen met die overheerlijke kont van haar. En heerlijk was het! Strak inderdaad, ookal zijn er al een aantal voor geweest. Ik zei ik begin wel rustig, waarop ze aangaf, die naar hoe je het fijn vind... ok... dan lekker hard en diep! En dat mocht gewoon. Helaas door de geiligheid niet erg lang volgehouden, maar hele leuke meid. Gaaf friend aan dat ze Syrisch was, maar wellicht wisselt ze dat af?
 
Ik was gister in de Doublet (tussen 14 en 17 uur, met tussenpozen) en heb op nr. 7 niemand gezien die aan haar beschrijving voldeed (ik had er n.a.v. dit topic nog speciaal op gelet).
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan