Ramontiek. Aflevering van BOOS.

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
En nu helemaal stil rond alle betrokkenen... geen ramontiek, geen littleluna, op sexjobs, zelfs geen vanderlinden meer te bespeuren hier...
Ik heb alle reacties gelezen op het gebeuren rond Ramontiek maar denk zeker dat het iedereen in deze sector geen goed heeft gedaan.
Waarschijnlijk zullen de clubs zelf iets gaan organiseren wat waarschijnlijk ook wel de beste optie is. Wel heel jammer dat het nu zo gelopen is en het blijkt ook wel dat het geen gemakkelijke business is om vele jaren te overleven.
Wat ook kan gebeuren dat er weer veel ondergronds gaat met als gevolg geen enkele controle op wat dan ook.
Dus sluit ik me aan bij de conclusie dat hier alleen maar verliezers zijn.
 
De boomerang komt een keer terug. Kwestie van tijd. Voor zover ik begreep wordt aangifte tegen enkele individuelen gedaan. Is een advocaat plus ik bezig niet alleen bepaalde content van het internet te krijgen maar ook een procedure richting boos toe.

Als je journalistiek bedrijft doe het dan goed. Ramontiek komt terug. En hoe. Thats all folks.
 
De boomerang komt een keer terug. Kwestie van tijd. Voor zover ik begreep wordt aangifte tegen enkele individuelen gedaan. Is een advocaat plus ik bezig niet alleen bepaalde content van het internet te krijgen maar ook een procedure richting boos toe.

Als je journalistiek bedrijft doe het dan goed. Ramontiek komt terug. En hoe. Thats all folks.
Ja, En de paus is protestant.
 
Sja heb mn eigen privé feestjes wel. Maar wat jammer is de scene was zo ah groeien op een leuke manier en nu alles naar de knoppen. Gangbangs gaan gewoon door in illegaliteit. Geen vd desbetreffende partijen hebben er plezier en profijt aan. t is jouw mening maar menig gangbanger denkt er anders over.
Ik bedoelde de personen hier op GR met name die het opneemt voor het kwade. Gangbangs in het algemeen heb ik geen moeite mee.
 
Nou ja als jij of een ander dat wil gaan draaien op basis van wordpress en risico loopt dat je een keer gehacked _gaat_ worden, be my guest.
Eeeeeeeeeh...... je levert zelf ook een Wordpressje af..........??????? En nog zo lek als een mandje ook. Over mandjes gesproken: je zakt er intussen aardig doorheen hè.

(edit: het "cyberwonder" wat @Vanderlindemedia had neergezet is ook gauw weer weggehaald. Vermoedelijk moesten er nog een aantal vette features aan worden toegevoegd die ons digitale leven permanent zullen veranderen. Misschien zelfs weer een event....tja, maar waar en met wie?)
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Het was er maar 1 en het zal mij eigenlijk een worst zijn. Als je je zaken echt op orde hebt was er toch helemaal geen discussie geweest?
De spijker op de kop Joke!! Helaas had jij te maken met "externe factoren" (dat rare stel, meiden die geen afspraken nakomen enz.). Maar het stond wel als een huis qua organisatie.
Geen valse beloftes, netjes betalen en kwaliteit leveren.
Twee van die dames kwam ik trouwens later nog eens tegen bij Ramontiek. Ook daar schopten ze weer stennis.
 
Denk dat het bij gevoelige onderwerpen als prostitutie al snel discussie is.

Dat klopt. En daar is fout 1: reclame maken met nympho amateurs, terwijl het hele team sekswerker is. Je bent wel erg dom als je daar in trapt 🤣🤣 De discussie gaat namelijk officieel eigenlijk over een 'amateur' gangbang, geen prostitutie

Overigens wist ik dat al per direct, maar 100% zeker toen er ook dames uit mijn team daar mee gingen bangen.
Daardoor wist ik ook dat Meneer Tiek niet wilde dat 'zijn' dames ook bij een andere organisatie aan de gang gingen of bleven, dat deed GBClubNederland v Frank ook...

Fout 2: een organisatie heeft geen alleenrecht op zzp sekswerkers, ook clubs en privehuizen hebben dat niet. Maar in de praktijk doen ze het allemaal

Fout 3: Als een sekswerker zegt dat ze niet meer wilt of kan werken, omdat er iets gebeurd is wat ze aso vond of om welke reden dan ook.. dan ga je niet zeggen dat ze weer aan de slag moet en luister je wat er scheelt en schopt de aso's eruit

Fout 4: Zuipen en drugs gebruik. Zowel de organisatie als deelnemers is dit gewoon not done. Zo ga je grenzen over en gebeuren er altijd dingen die men niet wilt.

Zal vast nog wel iets vergeten, maar dit staat mij nog bij van die confrontatie.
 
Femmelicious en hush hush zijn van de kaart en tegelijkertijd met t hele ramontiek sorres. Dat waren ex Ramontiekers. Weet dat femmelicious de klanten lijst van ramontiek heeft gekopieerd.ik kreeg wat ik niet erg vond via enail ongevraagd uitnodigingen. Uiteindelijk hoorde ik dat t exramontiekers waren die ramon zijn mailinglist hadden gebruikt.

Ook daar gaat dat filmpje niet over.
Het is niet netjes, maar een adressenlijst inpikken heeft niets te maken met wat er gebeurd is.
Ze hadden het ook niet hoeven doen, want foto's en namen vd dames trekt de cliënten toch wel die interesse in hun hebben. En daar draait de gb ook op, niet op een joviale gastheer
 
Ook daar gaat dat filmpje niet over.
Het is niet netjes, maar een adressenlijst inpikken heeft niets te maken met wat er gebeurd is.
Ze hadden het ook niet hoeven doen, want foto's en namen vd dames trekt de cliënten toch wel die interesse in hun hebben. En daar draait de gb ook op, niet op een joviale gastheer
True..
 
Eens even een beetje bijgelezen hier. Nog altijd troep en valse beschuldigingen, zie ik.

-ik zei in de aflevering dat het VOELDE als een massale groepsverkrachting. Dit WAS het niet letterlijk. Meerdere meiden kregen gewoon dit gevoel. Waarom werk ik nog? Ik heb een lange pauze genomen en heb besloten om me niet alles te laten verpesten door iets als dit. Ik heb erover gesproken en het zover mogelijk verwerkt. Mag dat?
- Nogmaals ik heb niks met log ins of wat dan ook te maken, ben nergens aangeweest, dus kom maar op. Ik heb mijn eigen klantenbestand ook.
- Hush-Hush is gewoon terug hoor. 1 augustus gaan we weer van start.

Vragen en opmerkingen naar mij persoonlijk toe, mogen gerust via privebericht. Ik leg alle negativiteit hier maar weer naast me neer. Always look at the bright side of life :)

Kusjes! X
 

Ik hoop dat iedereen tevreden is over het behaalde resultaat, daar waar de aandacht van de FIOD (of eigenlijk belastingdienst) wordt gevraagd om dieper te kijken naar dit soort personen, evenementen of feestjes. Ik voorzien niets meer en minder dan dat die lui een keer met de billen bloot moeten, maar ga er maar vanuit dat iedereen in de seksbranche nu een keer aan de beurt gaat komen. Vanaf club eigenaren tot aan organisatoren en dames.

Ik werk 14 jaar in deze business. Wijs mij een dame aan die ooit alles netjes opgegeven had. Geen. Boos interesseert het niet de welzijn van dames hier of elders. Boos interesseert zich alleen in het hoogst mogelijke behalen van cijfers, hits en clicks. Dan krijgt het namelijk een subsidie om op televisie te mogen. Dat is het hele doel van dat team, het goedkoop scoren over de rug van anderen. Ik ga boos ook maar eens aanschrijven over de praktijken van anderen hier.

Blazen we gezamelijk de hele seksbusiness op. Is er straks niks meer leuks of over om te doen of om te exploiteren. Vrouwen die terug in de jaren 90 hard hadden geknokt voor de vrijheid van sekswerkers wordt hiermee meer en meer teniet gedaan.

Ik schrijf mezelf ook uit op dit forum.

Adios.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Weet je... 200 man op 10 vrouwen en een aantal vrijwilligsters v stellen.. het is te doen. Maar dan moet je geen haantjes hebben en geen gelazer. Het is mij gelukt om er 18 in 1.5u weg te werken, maar dan moet je wel een plan op stellen. Het is lopende band werk, dus moet je opschieten. Mannen die op hun rug gaan liggen, thats a no deal bij zulke drukte. Luie mannen, ook no deal.

Je gaat zelf op je rug liggen, een man knielt naast je hoofd.. die pijp je ff en schuif je snel door tussen je benen. Nieuwe man naast je hoofd, je wacht tot degene klaar is tussen je benen en dan schuif je nr 2 tussen je benen. En zo blijf je dat doen. Zo werk je ze stuk voor stuk af.
Klinkt totaal niet romantisch, maar bij top drukte is dit wel de beste manier. Het werkte prima bij mij iig.
Kans op spierpijn is wel groot voor je nek, dus een kussen onder je hoofd is wel handig 😉
 

Ik hoop dat iedereen tevreden is over het behaalde resultaat, daar waar de aandacht van de FIOD (of eigenlijk belastingdienst) wordt gevraagd om dieper te kijken naar dit soort personen, evenementen of feestjes. Ik voorzien niets meer en minder dan dat die lui een keer met de billen bloot moeten, maar ga er maar vanuit dat iedereen in de seksbranche nu een keer aan de beurt gaat komen. Vanaf club eigenaren tot aan organisatoren en dames.

Het is ieders eigen verantwoording om zijn of haar inkomsten bij de belasting op te geven. Als je zwart wilt werken, loop je dus een risico. En daar heb ik dus 0 medelijden mee. Je doet dat tenslotte zelf, dus ben je gewoon de sjaak als ze je betrappen. Het ruimt iig wel de zwartwerkers op 🙂

De fiscus weet dat er in onze branche veel zwart geld over en weer gaat, maar je moet wel iets opgeven! Dat zeiden ze mij persoonlijk bij een controle.

Cash uitbetalen wat een organisatie doet, naar de dames/ zichzelf en de locatie is een bruto bedrag. Het is dus aan de organisatie om de dames te melden dat ze zelf verantwoordelijk zijn voor hun verdiensten en belastingaangifte... dat houdt dus niet in dat je bij een eventuele controle de dames instrueert om te zeggen dat ze enkel reiskostenvergoeding krijgen. Daar trapt de fiscus echt in 🤣, zeker na tig recensies die ze allemaal allang voorbij hebben zien komen.

Deze hele discussie was niet gebeurd als de organisatie de dames een extra bonus had aangeboden bij die grote opkomst.

"Hier is je vaste bedrag en een extra bonus, bedankt voor je inzet!" Dat was de beste oplossing geweest, ipv alles in je eigen zak te steken. Nu heb je de poppen aan het dansen en dat is serieus jammer!

Had gehoopt dat dit team beter zou gaan, maar mijn woorden v jaren terug zijn weer uitgekomen. Vind het echt jammer voor iedereen...
 
Laatst bewerkt:
Weet je... 200 man op 10 vrouwen en een aantal vrijwilligsters v stellen.. het is te doen. Maar dan moet je geen haantjes hebben en geen gelazer. Het is mij gelukt om er 18 in 1.5u weg te werken, maar dan moet je wel een plan op stellen. Het is lopende band werk, dus moet je opschieten. Mannen die op hun rug gaan liggen, thats a no deal bij zulke drukte. Luie mannen, ook no deal.

Je gaat zelf op je rug liggen, een man knielt naast je hoofd.. die pijp je ff en schuif je snel door tussen je benen. Nieuwe man naast je hoofd, je wacht tot degene klaar is tussen je benen en dan schuif je nr 2 tussen je benen. En zo blijf je dat doen. Zo werk je ze stuk voor stuk af.
Klinkt totaal niet romantisch, maar bij top drukte is dit wel de beste manier. Het werkte prima bij mij iig.
Kans op spierpijn is wel groot voor je nek, dus een kussen onder je hoofd is wel handig 😉
Hoe meer ik dit soort berichten lees hoe minder geil het klinkt om deel te nemen aan gangbangs van groot formaat😅 Klinkt als een kippenhok, snel je zaad lozen en op naar huis want nog 19 man staan om hun beurt te hijgen in je nek
 
Ik schrijf mezelf ook uit op dit forum.

Adios.
Ben je BOOS? 😀

Op korte termijn slecht voor de hele sector, maar kan misschien goed uitvallen op langere termijn. Je gaat je ogen toch niet sluiten voor louche praktijken om 'de sector' niet te beschadigen? Jij stelt geld blijkbaar echt boven de dames.

Ook zinloos om hier proberen gelijk te krijgen. Dat verandert niets aan de zaak. Enige wat forumgangers en forumgangsters (Vanderlulmedia mag zelf zijn categorie kiezen) kunnen doen is bepalen of ze nog naar Ramons activiteiten gaan of niet. Ik bleef en blijf er weg. Teveel animositeit rond die figuur.
 
Ik werk 14 jaar in deze business. Wijs mij een dame aan die ooit alles netjes opgegeven had. Geen. Boos interesseert het niet de welzijn van dames hier of elders. Boos interesseert zich alleen in het hoogst mogelijke behalen van cijfers, hits en clicks. Dan krijgt het namelijk een subsidie om op televisie te mogen. Dat is het hele doel van dat team, het goedkoop scoren over de rug van anderen. Ik ga boos ook maar eens aanschrijven over de praktijken van anderen hier.

"het goedkoop scoren over de rug van anderen"… Ja inderdaad, Vanderlindemedia!

En ik zou ook niet beter kunnen omschrijven het werk wat je zelf doet! 😉

Ook jij bent slechts een 'mediamachine' die profiteert van het werk van andere…

Misschien moet jij ook een keertje proberen 'die 200 man' zelf te verwerken, dan verander je van gedachten.. 😉

Adios hypocriet 🫡
 
Laatst bewerkt:
Hoe meer ik dit soort berichten lees hoe minder geil het klinkt om deel te nemen aan gangbangs van groot formaat😅 Klinkt als een kippenhok, snel je zaad lozen en op naar huis want nog 19 man staan om hun beurt te hijgen in je nek
ik had precies het zelfde toen ik las, ik vind het zelfs, iets homo achtig, met al die andere mannen erbij, maar dat is hoe ik er persoonlijk over denkt. Ik heb ook nooit begrepen wat al die mannen daar aan vinden.
 

Ik hoop dat iedereen tevreden is over het behaalde resultaat, daar waar de aandacht van de FIOD (of eigenlijk belastingdienst) wordt gevraagd om dieper te kijken naar dit soort personen, evenementen of feestjes. Ik voorzien niets meer en minder dan dat die lui een keer met de billen bloot moeten, maar ga er maar vanuit dat iedereen in de seksbranche nu een keer aan de beurt gaat komen. Vanaf club eigenaren tot aan organisatoren en dames.



Ik schrijf mezelf ook uit op dit forum.

Adios.
Ik zie dat je jezelf nog niet hebt uitgeschreven. Dus kan ik nog wel even reageren.

Ik ben zo'n lulletje rozenwater die netjes belasting betaalt. De afspraken die we in dit land met elkaar maken komen met rechten en plichten. Belasting is weliswaar één van de minder prettige plichten, maar is er een onderdeel van. Ook voor het organiseren van seksparties gelden rechten en plichten. In de jaren 80 was er nog een weelderige zwarte industrie, maar dat wordt steeds minder. Dat zal ook voor deze industrie gelden.

Maar uit deze post lijkt het of het een verworven recht is om belasting te ontduiken en dat je het 'iedereen' kwalijk neemt dat dit nu een 'ding' is geworden is natuurlijk absurd. Volgens mij zijn er twee partijen bij iedere transactie betrokken en heeft één van de partijen besloten hier uit te stappen. Toen de wetgever hierin geen steun gaf is een journalist bereid gevonden verslag van zijn (dunne) onderzoek te doen. Niet leuk voor de betrokkenen, maar als we ooit willen streven naar een professionelere seksindustrie dan horen daar rechten en plichten bij. Dit geldt voor alle partijen (wetgevers, organisatoren, deelnemers, sekswerkers, verhuurlocaties).

Ik zal de volgende keer netjes om een BTW bonnetje vragen ;-)
 
Ik heb in Nederland voor ongeveer 9 jaar mijn onderneming gedraaid. In die 9 jaar was mijn piek ergens 355k winst op jaarbasis. Het voelde behoorlijk zuur als je na aftrek van alle belasting(en) iets minder dan de helft nog overhoud. Dit is voor mij eigenlijk de reden geweest om mijn internet onderneming elders voort te zetten waar de voordelen wat gunstiger zijn dan in NL. In NL wordt je als ondernemer als je boven het maaiveld uitsteekt, gemaaid. Dat is een feit.

Het wordt afgedaan alsof Ramontiek nu de enige is die geen BTW zou betalen. Nou wijs mij (alle) ex medewerkers eens aan die volgens jullie bij iedere event, boeking, date, afspraak noem maar op, netjes belasting zou betalen. Idem voor clubs en privehuizen. Sterker zelfs ik durf te wedden dat al die ex werkers stelselmatig jaar in jaar het minimum opgeven. Het gaat mij er niet om of iemand nu wel of geen belasting betaald, zal mij een worst wezen.

Ik heb jaren belasting betaald omdat het een voor mij hoger doel had. Keiharde cijfers ieder jaar. Nou die maak je niet als je geen belasting betaald. Het gaat erom dat iemand wordt neergezet als potentieel verkrachter terwijl niemand met enig bewijs op de proppen kan komen. Het gaat erom dat iemand wordt afgezet als de meest vreselijkste persoon, tewijl een 4 jaar aan historie of een 5 voud aan medewerkers hun verhaal hebben gedaan en niet worden gehoord.

De meeste mensen die een vinger nu wijzen zijn zelf geen haar beter. En de enige reden waarom ik mezelf van dit forum af ga bonjoueren is primair om het niveau hier van sommige mensen. Ik had gehoopt een bijdrage te kunnen leveren, maar het is tijd dat ik elders beter kan besteden. Hookers was in dat opzicht ook geen haar beter. Uiteindelijk laat ik het maar gaan voor wat het is. Een forum waar een dozijn bittere lui rondlopen die het moeten hebben van betaalde prostitutie. Iedereen die inhoudelijk naar die rapportage van Boos kijkt over ramontiek en zelf de stukken afweegt, weet dat het niet klopt.

Kijk, ik ben dus ook niet de enige: https://www.harendekrant.nl/column/column-hein-bloemink-februari-2022/


Dus doe geen moeite verder ^ Ik zeg al de bal komt terug. Diegene om wie het gaat weten het en lezen ook mee.
 
ik had precies het zelfde toen ik las, ik vind het zelfs, iets homo achtig, met al die andere mannen erbij, maar dat is hoe ik er persoonlijk over denkt. Ik heb ook nooit begrepen wat al die mannen daar aan vinden.
Over het beffen waren we het niet eens. Maar hier weer wel. Ik snap heel dat gangbang gedoe ook niet. Een trio hoogstens wel. Maar ik hoef er echt geen tientallen andere mannen bij of een hoop andere meiden. Gewoon met zen tweetjes of drietjes is veel intiemer. Het is mss wel goedkoper, maar no thanks.
 
Over het beffen waren we het niet eens. Maar hier weer wel. Ik snap heel dat gangbang gedoe ook niet. Een trio hoogstens wel. Maar ik hoef er echt geen tientallen andere mannen bij of een hoop andere meiden. Gewoon met zen tweetjes of drietjes is veel intiemer. Het is mss wel goedkoper, maar no thanks.
Zo zie zie je maar weer, gelukkig zijn we niet allemaal het zelfde. Het blijft voor mij een raadsel, wat al die mannen er nou aan vinden, en dan nog andere mannen er bij. Ik moet helemaal geen man in de buurt hebben als ik aan het sexen bent.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan