Ramontiek

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Voormalig lid 985

Wandelaar
Forumpionier
40
07/07/21
30
1
Ik heb mij aangemeld voor een Gangbang aanstaande 17 Oktober bij Ramontiek.
Het betreft een mini gangbang verdeeld in 3 dagdelen, met per dagdeel steeds 3 nieuwe meisjes.
Ik ben aangemeld voor 14:30u t/m 17:30u.
Nu wordt dit mijn eerste gangbang.
Ik vroeg me af, hoeveel mannen zouden er gemiddeld op af komen? Ik ben een beetje bang dat het zo druk word, dat je echt moet dringen om aan de beurt te komen.
En pijpen de dames zonder condoom, en pijpen ze door als je in hun mond klaarkomt?
Ik las wel dat er meestal geëindigd word middels een bukkake. Maar dat is eigenlijk niet echt mijn ding.
Alvast bedankt
 
Het lijkt me dat je het antwoord wel kunt vinden in onderstaand topic. In ieder geval genoeg te lezen
 
Ja stom. Haha, ik had deze reactie geplaatst, en toen dacht ik, misschien bestaan er wel recensies.
Ik ben iets te voorbarig geweest.
Maar sowieso alle info is welkom hoor, scheelt mij weer een hoop lezen :)
 
Oei eerste GB bij Ramontiek dat is wel een binnenkomer.
Als u zorgen maakt over het aantal deelnemers je moet altijd aanmelden bij Ramontiek.
Je zal normaal een dag voor de GB een mail ontvangen met het aantal deelnemers als je te veel vind meld dan af.
Wees gerust je zal wel aan de beurt komen het wel GB he je moet zelf innitatief nemen.
De verhouding zit altijd wel goed bij Ramontiek heeft normaal ook 1a2 reserve dames bij als het druk wordt worden die ingezet.
Doe alleen wat je zelf leuk en vind niets is een verplichting!!
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan