Recensie Rania, Dynamite Privé, Nieuwegein 3,50 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

andredesiga

Stamgast
440
29/08/21
464
117
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen op lichaam
  2. Pijpen zonder condoom
  3. Squirting
Gesproken taal
Nederlands
Leeftijd
18-25
Duur van bezoek
30 minuten
Link naar advertentie
https://dynamiteprive.nl/rania-in-dynamite-prive/
Totale kosten (in euro)
120
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Leuke jonge meid met zeer knap gezicht die je tijdens het pijpen strak in je ogen kijkt. Squirt als je dat aangeeft te willen wanneer je haar in missio snel neemt ( als ze je opeens wegduwt is dat het moment dat ze gaat squirten).
Ga haar zeker nog eens ontmoeten maar dan voor een langere sessie met meer opties
 
Dat het een zooitje is en zonde van het geld is onterecht. De ambiance is misschien niet top maar dat maakt mij niet uit. Soms heb je pech en soms geluk. Zijn inderdaad ook hele knappe jonge dames daar! Ligging is perfect. Niet door een woonwijk lopen. Genoeg parkeergelegenheid.
 
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
2,00 ster(ren)
Extra's
  1. Squirting
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Aziatisch
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
20 minuten
Dag
Donderdag
Totale kosten (in euro)
70
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Bij Rania geweest

Een aardige dame, die wel flink kan squirten. Pijp- neukwerk standaard.

Op een gegeven moment zegt ze je moet zo wel klaarkomen, dus dacht shitt moet wel nu gaan komen anders ben ik over de tijd heen.
Eindstand stond ik precies na 20 minuten buiten inclusief uitkleden, opfrissen, neuken, opfrissen en aankleden. Dat vond ik wel jammer , amders had ik nog ff door kunnen neuken.

Ik ging voor het squirten daar scoort ze een ruime voldoende voor.

Herhalingsvatbaar 3/10
 
Ik ben vorige week nog lekker even bij Rania langs gewipt.
En eigenlijk vond ik het wel echt een leuk / gezellig half uurtje

Ze heeft me heerlijk bereden en deed het rustig aan toen ik daar behoefte aan had
Ik denk dat ze op een gegeven 5 minuten op m'n penis heeft gezeten terwijl we een beetje aan het kletsen waren
Was een leuke gezellige wip op deze manier!

Ook nog tussendoor heerlijk op z'n hondjes geneukt, mooi uitzicht op haar lekkere billen
Ook kreunde ze lekker in m'n oren toen ze me aan het bereiden was.

Persoonlijk zeg ik eerlijk dat ik de sex an sich wel eens beter heb gehad
Maar gewoon de ongedwongenheid en het geklets er rondom heen geeft voor mij ook wel meerwaarde
Krijg je in dat korte moment toch net even wat meer connectie dan enkel het neuken

Was een leuke pot sex, zou het zo weer doen.
 
Leuke jonge meid met zeer knap gezicht die je tijdens het pijpen strak in je ogen kijkt. Squirt als je dat aangeeft te willen wanneer je haar in missio snel neemt ( als ze je opeens wegduwt is dat het moment dat ze gaat squirten).
Ga haar zeker nog eens ontmoeten maar dan voor een langere sessie met meer opties
Mooi lijkt mij. Maar een rit van bijna 3 uur, heb ik er niet voor over! Is er echt niets korter tegen de grens met België voor onze nl vrienden. Vlaanderen is nog beter 😉😛
 
Laatst bewerkt:
Vanmiddag (meer dan) een uur doorgebracht met Rania.
Ten eerste is zij een prachtige Hindoestaanse. Zij houdt van haar vak en van haar gasten.
Wat ik nodig had was een oprechte GFE en ik heb meer dan dat gekregen.

ik verdrink bijna in haar ogen toen we dicht tegen elkaar aanlagen en zij houdt zoekt de dialoog. Oprecht geïnteresseerd in die ander. Anderen noemen dit tijd rekken, ik geloof in haar.

Vrij snel vroeg zij mij of ik haar wilde verwennen. "Natuurlijk!" Zij gaf de aanwijzingen zodat zij zich voldoende kon concentreren en te ontspannen om klaar te komen.

Daarna kwam zij op mijn borst liggen om met mij te spelen. Toen zij op mij klom en mij naar binnen leidde kwam zij neus aan neus en keek mij glimlachend recht in de ogen terwijl ik in haar explodeerde. Zij moest mij in toom houden zodat ik niet te diep in haar doorstootte.

Na weer geknuffeld, gezoend en gepraat te hebben heeft zij mij nog gepijpt.

Wat een geweldige jonge vrouw.
Wat een klasse.
Wat een lieverd.

Ik kom(!) zodra het weer kan bij haar terug.
 
Terug
Bovenaan Onderaan