Recensie Rania, Eindhoven 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

bramfinkelman

Wandelaar
40
29/10/24
49
16
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
3,00 ster(ren)
Anaal bij sekswerker
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Anaal
  2. Beffen
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
A
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Zaterdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/4090939-rania
Totale kosten (in euro)
300
Vandaag de heerlijk petite Rania bezocht, ze had nog geen reviews maar na kort whatapp videogesprek ging ik de uitdaging aan. Ik had haar profiel eerder gezien met anaal maar stond er nu niet meer bij, maar bij navraag was het zeker mogelijk (mits ik niet te groot geschapen was, nou schijnbaar zit ik dus goed...), was wel 100 extra maar vooruit dan maar.

Kon prima parkeren in rustige buurt, en eenmaal binnen werd ik gelijk verwelkomd met een vriendelijke lach en zoen, "you like?". Rania ziet er prima uit, slank figuurtje met A cup maar wel stevige tepels waar ze maar al te graag aan gezogen wilt worden. Ze spreekt beetje Engels maar google translate werd toch veelvuldig gebruikt. Het is een echt lachebekje, haar foto's op kinky zijn wel wat bewerkt met telefoon er half voor, ze heeft wat acne aan een kant maar zeker niet storend en echt paardenbeklachje wat wel lief is.

Muziekje werd opgezet en al gauw ging de condoom erom die ze vakkundig met haar mond erom deed, pijpen deed ze zeker goed maar niet heel lang, ze had de klodder glijmiddel al in haar hand toen ik wel zei dat ik haar eerst wou proeven. Ik gooide haar het bed op merkte dat ze al goed nat was. Likken vond ze heerlijk en ze kreunde er goed bij, vingers mochten er lekker bij zonder gemor en na paar minuten kwam ze redelijk stevig en schokkend klaar, ze had zichtbaar genoten en grijnsde van oor tot oor en die grijns ging rest van de ontmoeting niet meer. Met de condoom nog om was het tijd voor sex, ze lag nog na te genieten maar ik stak hem er missionaris in en dat beviel haar goed, na even goed doorgeneukt te zijn zei ze de magische woorden met Spaans accent 'anâl?' dat hoefde ze geen 2e keer te zeggen! In missionaris ging die niet soepel erin dus het werd snel doggy, ze heeft een lekker petite kontje dus mooi zicht op het sterretje en heel langzaam met handje ertussen kroop mijn pik haar kont in. Ze beet op haar lip met elke centimeter tot die er helemaal in zat, met rustige halen begonnen we tot ze het beter aan kon, ik pakte haar bij de schouders en duwde zover ik kon, ze gilde het even uit en ik kon paar keer hard doorpakken tot het handje omhoog ging om even te stoppen. Pik ging er weer uit en bleek toch wat poepie aan te zitten maar dat had ze snel door en werd vakkundig snel opgeruimd met de febreze er nog achteraan, kan gebeuren! Maar daarna was het anal avontuur ook meteen ten einde, had wel op wat langer gehoopt maar daarna nog heerlijk sex gehad in meerdere standjes tot ik in expert-doggy stand klaarkwam.

Daarna nog leuk gekletst, gedouched en parkeermeter gaf 55min aan, toch sneller gegaan dan ik dacht maar op geen manier probeerde ze de deur uit te werken. Als je tempo aan haar overlaat ben je denk ik wel snel klaar dus zorg dat je zelf aangeeft wat je wilt. Superlief meisje, geen pro maar geniet er zelf ook van.

Terug
Bovenaan Onderaan