Recensie Ranu, Vilvoorde 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

DME

Newbie
Forumpionier
24
21/07/21
7
5
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Cupmaat
D (fake)
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Zondag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/massage/ranu-thai-girls-2.html
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Ontvangt in mooi en zeer proper prive appartement. Afspraak gemakkelijk geregeld. Vind haar persoonlijk zeer mooie Thaise en jonger uitzien dan de leeftijd waarmee ze adverteerd. Massage vond ik zeer goed. Ze vraagt op voorhand welke massage je wil en houd daar ook rekening mee. Houd zeker ook van het meer speelse met goede teasing door de massage heen. Extra's niet mogelijk volgens adv.en dus niet aangedrongen. Ze praat graag in een goed begrijpbaar Engels, Vind ik persoonlijk wel leuk voor sommigen misschien een nadeel. Maakt het uur goed rond en jaagt je niet buiten. Dus leuke dame voor goede massage zonder mee. Voor mij voor herhaling vatbaar.
 
Ontvangt in mooi en zeer proper prive appartement. Afspraak gemakkelijk geregeld. Vind haar persoonlijk zeer mooie Thaise en jonger uitzien dan de leeftijd waarmee ze adverteerd. Massage vond ik zeer goed. Ze vraagt op voorhand welke massage je wil en houd daar ook rekening mee. Houd zeker ook van het meer speelse met goede teasing door de massage heen. Extra's niet mogelijk volgens adv.en dus niet aangedrongen. Ze praat graag in een goed begrijpbaar Engels, Vind ik persoonlijk wel leuk voor sommigen misschien een nadeel. Maakt het uur goed rond en jaagt je niet buiten. Dus leuke dame voor goede massage zonder mee. Voor mij voor herhaling vatbaar.
bedankt voor de review, is 1 uur het minimum of kan bij u weten 30 min ook? en zonder specifiek te zijn qua adres, welke buurt in vilvoorde? (vb rond het station , viaduct of ziekenhuis)
 
Camera geïnstalleerd zodat je alle interactie met haar klanten kan zien?

Iets weten en iets denken te weten zijn 2 verschillende zaken.
 
Laatst bewerkt:
Extra is totaal onmogelijk bij Ranu.
Enkel handjob
….spijtig😊
Vond ik ook spijtig, de enige sexuele handeling die ze aanbood was een handjob en die was redelijk maar ook niet memorabel. Ze had dit ook duidelijk gezegd, dus ik kan haar niets verwijten. Ook om die reden voor mij goed voor één keer. Een mooie verschijning dat wel en vriendelijk ook. Ze respecteert ook de afgesproken tijd, maar praat die vooral vol over tja, waarover? Een beetje over alles en niets. Geen herhalingsgevaar voor mij.
 
Zeer onwaarschijnlijk !
Het lijkt me ook onwaarschijnlijk, maar ik was er niet bij, dus ik weet het niet.

Ik heb in de loop van mijn wandelcarrière veel Thaise dames bezocht. Velen bieden "extra" of "all-in" aan op het moment dat je afrekent. Af en toe moest ik er zelf naar vragen en kreeg bijna altijd "yes". Als ik er niet naar vroeg en het werd niet van in het begin aangeboden, dan kwam het aanbod bijna altijd toch nog tijdens het teasen.

Deze dame was bij mij heel duidelijk bij het afrekenen: "no kissing, no blow job, no intime, only handjob". Die handjob was uiteindelijk niet memorabel, eerder op automatische piloot en blik naar de hoek van de kamer gericht. Mooie verschijning en vriendelijk, maar daarvoor alleen kwam ik niet.

Dat was mijn ervaring, als anderen andere ervaringen hebben, zoveel te beter voor hen, bij mij zal het bij die ene keer blijven.
 
Weet ge wat ik ga erover zwijgen, zodat je zeker u gelijk haalt. Ik weet dat ik ze wel kan neuken en gij blijkbaar niet spijtig voor u maar even goede vrienden. En ze werkt zelfs al veel langer dan 6 jaar.Grtz jack
 
Is mijnuiteindelijk ook gelukt intiem te zijn met haar. Goede pijpbeurt- ze bereed mij in co-en reverse cowgirl (Haar super sexy kontje !) en doggy diep in haar klaargekomen.
Ze liet het sperma uitdruppelen en haar siliconen borsten mee ingesmeerd..super
 
Is mijnuiteindelijk ook gelukt intiem te zijn met haar. Goede pijpbeurt- ze bereed mij in co-en reverse cowgirl (Haar super sexy kontje !) en doggy diep in haar klaargekomen.
Ze liet het sperma uitdruppelen en haar siliconen borsten mee ingesmeerd..super
Jij hebt haar bare genomen en vervolgens heeft ze het goedje uit haar druipende poes opgevangen en gebruikt als bodymilk? En dit bij Rany, de hygiëne-freak?
 
neukt Ranu zonder rubbertje
Zucht.

Ik zie dat het jouw eerste bericht is, en jouw account vandaag is aangemaakt.

Dus: er is één iemand die iets schrijft over NZC, en er is al direct iemand anders (ik hoop toch dat het iemand anders is) die wakker schiet en besluit dat het nu eindelijk eens tijd is geworden om ook zelf een account aan te maken en ons te vereren met een allereerste "bijdrage". Proficiat.
 
Naar mijn mening is het beter dat je sommige zaken niet expliciet beschrijft op het forum. Ten eerste hebben de dames dat meestal niet graag. Ten tweede blijft het altijd hun keuze of ze met een bepaalde bezoeker extra willen doen of niet. Nu heeft dat kind weeral extra werk om "aan de telefoon" te ontkennen dat ze bepaalde extra's doet.
 
Ranu is een zeer goed masseuse! Haar massage is zeer goed and extra, wanneer mogelijk is, altijd plezierig.
Nu, weet ik niel als NZC is echte mogelijk met Ranu maar vergeet niet gezondheid is belangrijk!
 
Terug
Bovenaan Onderaan