Recensie Raysa, Eindhoven, Baekelandplein 10 links (wat een ramp) 1,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Peter Conrads

Stamgast
349
15/09/21
137
50
Pijpen
1,00 ster(ren)
Aftrekken
1,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
15 minuten
Shift
Middag
Dag
Maandag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
1,00 ster(ren)
Ik dacht, tijd voor nieuw vlees.
Ik heb het geweten jongens, Hier meteen eind oordeel.
Hou je geld in je portomonnee. Blijf weg bij deze dame

Deze dame achter achter het raam heel enthousiast.
Echter op de kamer, ze zucht met alles wat ik vraag. Ze houdt niet van een praatje merkte ik al heel snel op.
ze kleedde zich niet eens uit. Super nonchalante houding
Negatief riedeltje kwam er langs, gevolgd door tussendoor een zucht: 'No i dont like, sit like this, I cant do like this.'

Al dit gepuf en gezucht werkte niet mee voor kleine JC. Voordeel van de twijfel gaf ik haar.
Zij heeft echt geen pijpskills, heel zacht. Kleine JC bleef niet overeind door alles wat er voorafgaand en tijdens gebeurde. Ik heb mij zelf maar klaar getrokken.

Ik kom nooit meer terug bij deze dame. Waarschuwing voor jullie. Vermijd deze dame.
Mooi snoetje heeft ze, lang zwart haar, beetje platvoeten (grote voeten voor een dame)
 
Op nummer 10 zit Raysa niet meer. Sinds kort zit daar Rebekka, zij zat eerst op nummer 9.
Dus even opletten als je nummer 10 passeert. Rebekka is Roemeense, klein postuur, lang zwart haar, zwarte ogen, zwoele lippen.
Ze is echt super sexy met mooie rondingen.
Is lief en geeft je het gevoel van 'n girlfriend-experience. Heerlijke pijpbeurt gehad, toen zij on-top zat en ik uitzicht op dat ronde wippende kontje toen had ik het niet meer.
Ik ga zeker nog naar haar terug, alleen zal dan proberen iets minder vlug klaar te komen.
 
Intiem
1,00 ster(ren)
Pijpen
1,00 ster(ren)
Aftrekken
1,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Onvoldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
15 minuten
Shift
Middag
Dag
Maandag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
1,00 ster(ren)
Helaas te laat gelezen en er ook in getrapt. Wat een slechte service! Eerst lachte ze me naar binnen. Bij het deurtje open doen was ze ineens veranderd in een Roemeense heks. Gekreukt en gebruikt handdoekje op het bed werd ff plat geslagen. Luchtverfrissertje erop en gaan met die banaan. Zonder klaar te komen weer naar buiten gegaan. Kortom: condoom slaap om me lul, headbangen zonder gevoel, gelijk op haar horloge kijken en na een paar minuten werd al gevraagd om tijd bij te kopen. Heb dit uiteraard niet gedaan en ben naar een andere dame op het plein gegaan die er gelukkig wel zin in had.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan