Recensie Rayya Rotterdam 4,50 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Blended66

Wandelaar
44
11/10/21
64
14
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Anaal bij klant
5,00 ster(ren)
Prostaat massage bij klant
5,00 ster(ren)
Anaal bij sekswerker
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Anaal
  2. Biseks
  3. Penismassage
  4. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Aziatisch
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
A
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
120 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/shemales/prive-ontvangst/rotterdam/4206557-rayya-ts
Totale kosten (in euro)
200
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Ik ben bij Rayya geweest toen ze nog in Amsterdam zat. Samen met Jennifer zatten ze wel eens op www.t-girl.nl en heb toen een keer afgesproken voor een trio.
Afspraak maken ging moeilijk, reageerde soms niet meer op de chat, maar op een gegeven moment is het gelukt.
Met z'n tweeën maken ze je het helemaal naar je zin, ik had in eerste instantie voor een uur geboekt, maar uiteindelijk 2 uur gebleven.
Echt een aanrader.
 
Eens bervlas, Blended had een afspraak gemaakt via een chat. Soms komen ze daar met de reden dat ze chems nodig hebben of het verblijf voor werk tegenvalt of ze willen een betalende kerel naar hun smaak. Ik heb een trans als vriendin om waar ik mee wap en de klik was van begin af aan super dat we wap vrienden zijn. Dit geluk is wel uniek want op de chats tref je veel fakers en chatters die je geen dame kunt noemen. Uitgaan is ook een mooie optie.
 
My bad. Maar 200/uur voor 2 waar ze zelf 150/uur vraagt is wel apart.
Niet apart, toen vroeg ze € 100,00 p.p. Ik zie dat vele hun prijzen verhoogt hebben het afgelopen jaar.
Zat deze Rayya in de Marnixstraat, vlakbij de brandweer?

Zo ja dan ken ik haar wel en heb ik wel een grappig verhaal over haar. Dacht dr al te herkennen aan dr fotos maar ik twijfel…
Ze zat op de Nieuwerzijds Voorburgwal, naast het politiebureau
 
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Anaal bij sekswerker
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Gister bij dit geile sekspoppetje langsgewipt in een huis midden op de Wallen.

Ik werd binnen gelaten door een Thaise vrouw en zij stond bovenaan de trap in een rood lingerie setje te wachten.

Mooie verschijning wel maar wat ik vaak bij Thaise heb gezien, ze willen nèt iets te vrouwelijk te doen waardoor het een soort act lijkt.

Ik vroeg of ik me even mocht opfrissen en dat was geen probleem. Ze begeleide me naar de badkamer en daarnaast stond een houte schotje waarachter de vrouw die me binnenliet en een kerel zaten te eten 😂 het eten rook ontzettend lekker overigens

De seks: helaas door de eerdere recensies had ik weer te hoge verwachtingen en viel het daardoor een tikkeltje tegen…. Pijpen was wel aardig en toen ik dr kontje begon te verwennen met mn vingers en tong ging het pijpen van wel aardig naar een stuk beter.
"Please baby fuck me" vroeg ze me na een minuut of 10. Sure!
Ze kwam op me zitten en pakte mn lul en wilde hem zo zonder condoom erin schuiven…….. Altijd een beetje een afknapper vooral omdat ze een beetje lacherig deed en zei "haha yes of course with condom baby" uhuh.

Na een redelijk korte maar wel intense neukpartij (met condoom gelukkig) vroeg ze me om te spuiten in haar mond. Dit was wel erg geil vooral toen ze al mn zaad over dr (ontzettend mooi geplaatste) tieten liet druipen.

Ik mocht me weer even opfrissen en onder het douchen en afdrogen hoorde ik het etende stel lekker smakken en kei harde boergeluiden maken 😂


Al met al wel een redelijke date gehad maar lang niet zo bijzonder als eerdere recensies doen verwachten.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Anaal
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Penislengte
12 cm
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Zaterdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/shemales/prive-ontvangst/den-haag/4206557-rayya-ts
Totale kosten (in euro)
€150
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Vandaag naar Den haag gereden omdat ze in Amsterdam of niet reageert of geen tijd heeft.

En 3x raden benzine verbrand voor jan lul.
Aangekomen op locatie 3x gebeld, berichten gestuurd maar geen reactie.
Het liefst had ik haar verrot gescholden maarja daar bereik ik ook niks mee.

Gelukkig had me favoriete sperma slet wel tijd en ben naar haar gereden.

Achteraf excuses aangeboden gekregen, en dat vond ik netjes.
Terug gegaan lekkere massage gehad en ze heeft me kleine vriend zc hard gezogen hierna rubbertje er om heen en keihard doggy mogen palen!
 
Laatst bewerkt:
Nee 250 is te gek. Buiten kinky zijn er ook wel goeie te vinden. Op die chatboxen zijn erbij die normalere prijzen hanteren. Gratis adverteren ook voor ze.
 
Oke duidelijk! Bedankt. Er zitten af en toe shemales op die site en ook met een account. En er ook bij die niet op kinky adverteren. Alleen moet je daar geluk mee hebben. Vaak laat in de avond en die willen dam nog even wat verdienen. Kom je met 100 euro eem heel eind.
 
www tgirl.nl geen forum maar een chatbox. Er zitten af en toe shemales op. Ik heb Bardelines daar wel eens gezien net als Vera, Emilly en nog een paar. Niet veel maar ze zijn er wel af en toe. Dan hebben ze nog geen klanten gehad denk ik. Er is een groep liefhebbers die niet hier zitten en niet op kinky kijken maar wel in die chatboxen zitten. Ook stellen.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan