Reageer op onderwerp

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Gisteren had ik een date met Rebeca. Haar profielfoto's op kinky.nl trokken mij erg aan. Ook de reviews over haar waren goed.

Via WhatsApp ging het afspreken vlot, ze reageerde heel snel. Eenmaal bij Rebeca was duidelijk dat zij de jongedame van de foto's was.

Rebeca zie er erg mooi en sexy uit. Naakt is zij trouwens nog mooier.

Nadat we allebei uit de kleren waren kon ik zien hoe mooi Rebeca is. Ze heeft kleine borstjes en mooie kleine billen. Een plaatje. Eerst kreeg ik een lekkere pijpbeurt zc en toen mijn pik hard was, kwam ze boven op mij zitten, mijn pik verdween zonder condoom in haar strakke kutje. Dit is toch het allerlekkerst. Tijdens korte pauzes konden we aardig met elkaar praten, hoewel haar Engels iets beperkt is, begrepen we elkaar goed. Helaas is ze geen liefhebber van zoenen, maar dat maakt ze met neuken meer dan goed. Toen Rebeca op haar rug gelegd en mijn stijve pik weer in haar heerlijke kut gestoken. Na een ultieme neukbeurt in haar kut klaargekomen.

De ontvangst locatie is netjes, maar basaal. Ik hoop dat ze nog een andere plek kan vinden.  Rebeca is een mooie jonge, slanke dame. Het neuken met haar vond ik heerlijk, zeker zonder condoom. .

210 Woorden

Terug
Bovenaan Onderaan