WHEM Rebeca - Enschede

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
11
26/07/22
5
Vorige week Rebeca in Enschede bezocht. Ze heeft me geweldig gemasseerd en heerlijk klaargekomen.


Het lijkt me spannend haar eens samen met een man te bezoeken zodat ik ook eens kan pijpen.

Iemand geïnteresseerd?
 
Vorige week Rebeca in Enschede bezocht. Ze heeft me geweldig gemasseerd en heerlijk klaargekomen.


Het lijkt me spannend haar eens samen met een man te bezoeken zodat ik ook eens kan pijpen.

Iemand geïnteresseerd?
Ben je zelf een man?
 
IK heb haar vorige maand tot twee keer toe benaderd voor een date. Mijn ervaring is dat wanneer je erop uitkomt dat je wil afspreken, dat je dat zo snel mogelijk doet. Bij VIctoria ging dat iets anders: ik had om 1100 contact met haar, en zij vroeg me of ik om 1500 kon komen. Hiermee akkoord gegaan, maar om 1445 kreeg ik bericht van haar dat er gedoe was met de verhuurder van het pand en dat de date niet door kon gaan.
Een paar dagen later opnieuw geprobeerd met hetzelfde resultaat. Lang verhaal kort: ik ben er nog niet geweest en ik denk dat ik het niet meer ga proberen. Ik zie ook geen reviews hier dus het is me te spannend.
 
Terug
Bovenaan Onderaan