Recensie Rebecca Erotheek Freya Hulst 4,50 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Hetenteen

Stamgast
652
07/11/21
482
15
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen in mond
  2. Klaarkomen op lichaam
  3. Tussen borsten (russisch)
  4. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/wo-24-8-vlaamse-brunette-rebecca-bij-erotheek-freya.html
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Verleden week langs deze dame gegaan en leuke date gehad. Vind ze erg mooi en geeft een uitstekende GFE. Ben al bij vrijwel alle meiden daar geweest maar deze babe steekt er boven uit. Herhalingsgevaar,...reken maar van yes!
 
Verleden week langs deze dame gegaan en leuke date gehad. Vind ze erg mooi en geeft een uitstekende GFE. Ben al bij vrijwel alle meiden daar geweest maar deze babe steekt er boven uit. Herhalingsgevaar,...reken maar van yes!
Ik had ze vorige week op de gangbang. Super lieve meid, en wat een lijfje! Leuke naturelle borstjes ook, dat wordt zeldzaam. Tongzoenen ging ze wel niet voluit, maar de rest maakte alles goed. Tip: ze houdt ook erg van gewoon knuffelen en zacht gestreeld worden. En iets wat ze bij anderen op de gb niet deed, maar bij mij wel, alle zaadjes netjes weggeslikt toen ik heerlijk haar mondje had volgespoten...😋.
 
En dat was dus een grote tegenvaller ...
Ik had een afspraak om 10.00u ... 5 minuutjes ervoor aangekomen, Rebecca was er nog niet, ze kwam er aan ...
Boven in de kamer gewacht ..... en gewacht en gewacht .... na 30 min was ik het beu, naar beneden en de vrouw ( die zeer vriendelijk en begripvol was ) vertelde me dat ze laat is, "iets" met haar wagen ( draaide met haar ogen terwijl ze het zei ), mn geld teruggekregen en vertrokken.
Zou blijkbaar niet de eerste keer zijn..... teleurstellend, helemaal naar Hulst gereden voor niets ...
Een gewaarschuwd man is er twee waard ....
 
En dat was dus een grote tegenvaller ...
Ik had een afspraak om 10.00u ... 5 minuutjes ervoor aangekomen, Rebecca was er nog niet, ze kwam er aan ...
Boven in de kamer gewacht ..... en gewacht en gewacht .... na 30 min was ik het beu, naar beneden en de vrouw ( die zeer vriendelijk en begripvol was ) vertelde me dat ze laat is, "iets" met haar wagen ( draaide met haar ogen terwijl ze het zei ), mn geld teruggekregen en vertrokken.
Zou blijkbaar niet de eerste keer zijn..... teleurstellend, helemaal naar Hulst gereden voor niets ...
Een gewaarschuwd man is er twee waard ....
Die vrouw die met haar ogen draaide verkoopt flauwekul. Rebecca komt van Oost Vlaanderen met de trein naar Sint Niklaas en wordt daar opgepikt door iemand van Freya!
 
Die vrouw die met haar ogen draaide verkoopt flauwekul. Rebecca komt van Oost Vlaanderen met de trein naar Sint Niklaas en wordt daar opgepikt door iemand van Freya!
Allemaal goed en wel maar ik stond daar dus voor niets .....
Ophalen door Freya ... 30min heen, 30 min terug en 's avonds nog eens ... 2u rijden ... straf ... schone service
 
Allemaal goed en wel maar ik stond daar dus voor niets .....
Ophalen door Freya ... 30min heen, 30 min terug en 's avonds nog eens ... 2u rijden ... straf ... schone service
Heb je een idee wat dat dametje opbrengt per gewerkte dag voor Freya? Waarom denk je dat je moet afrekenen aan de ingang? Daarbij doet ze gewoon aan carpoolen met ander personeel!
 
Bekend probleem inderdaad, ook ik ben al 3x naar Hulst gereden voor niets, de dame is er dan niet. Wel kan je dan kiezen voor een andere dame, maar ja, daar kom ik niet voor natuurlijk! Zo'n stuk rijden ...., en dan een teleurstelling, daar kan nog heel wat verbeteren ......
 
Bekend probleem inderdaad, ook ik ben al 3x naar Hulst gereden voor niets, de dame is er dan niet. Wel kan je dan kiezen voor een andere dame, maar ja, daar kom ik niet voor natuurlijk! Zo'n stuk rijden ...., en dan een teleurstelling, daar kan nog heel wat verbeteren ......
Heeft niets met Rebecca te maken. Diegene waarmee je een afspraak (achter de toog aan de ingang) maakt moet de moeite doen om jou te verwittigen maar gokken er op dat je de andere dame neemt. Kassa, kassa
 
Mijn eerste bericht, maar om meteen met de deur in huis te vallen: Gisteren op de bonnefooi naar Freya geweest. Ik wist op voorhand niet wie er aanwezig waren en kreeg te horen dat Rebecca beschikbaar was. Ik was al bekend met een aantal dames daar, waaronder enkel Jessy mij in het verleden echt tegenviel. Kan gebeuren. Rebecca daarentegen was een aangename verrassing en eigenlijk één van de beste ervaringen die ik bij Freya heb gehad. Een lieve meid met lang zwart haar en een perfect figuurtje, die als je lief voor haar bent, ook lief voor jou is. Als je daarnaast van perfecte borstjes, kleine goed verzorgde voetjes (voor de voetfetisjisten onder ons) houdt is dit ook een aanrader.
 
Laatst bewerkt:
Mijn eerste bericht, maar om meteen met de deur in huis te vallen: Gisteren op de bonnefooi naar Freya geweest. Ik wist op voorhand niet wie er aanwezig waren en kreeg te horen dat Rebecca beschikbaar was. Ik was al bekend met een aantal dames daar, waaronder enkel Jessy mij in het verleden echt tegenviel. Kan gebeuren. Rebecca daarentegen was een aangename verrassing en eigenlijk één van de beste ervaringen die ik bij Freya heb gehad. Een lieve meid met lang zwart haar en een perfect figuurtje, die als je lief voor haar bent, ook lief voor jou is. Als je daarnaast van perfecte borstjes, kleine goed verzorgde voetjes (voor de voetfetisjisten onder ons) houdt is dit ook een aanrader.
Ja ik heb haar ook 1maal geboekt en was ook wel tip top, maar nu al een tijdje geleden, ik ga nu en dan eens langs bij Louise die nog in Freya heeft gewerkt,deze blijft voor mij de allerbeste die er ooit gewerkt heeft
 
Ja ik heb haar ook 1maal geboekt en was ook wel tip top, maar nu al een tijdje geleden, ik ga nu en dan eens langs bij Louise die nog in Freya heeft gewerkt,deze blijft voor mij de allerbeste die er ooit gewerkt heeft
Was dat de Belgische Louise? Blond, lang haar, een engelengezichtje en een glimlach waar je van smelt? Die zou ik dan zo'n twee jaar geleden op een gangbang bij Freya hebben ontmoet. Dat was buiten categorie! Wist niet dat ze nog aan het werk was.
 
Was dat de Belgische Louise? Blond, lang haar, een engelengezichtje en een glimlach waar je van smelt? Die zou ik dan zo'n twee jaar geleden op een gangbang bij Freya hebben ontmoet. Dat was buiten categorie! Wist niet dat ze nog aan het werk was.
volgens mij wel, belle voor afspraak minstens 1 uur, beter twee uur, alles kan zgt men aan de tel ??
 
Een leuke dame maar mijn laatste dat is een beetje tegen gevallen,lang moeten wachten vooraleer ze op de kamer aankwam,door een trio die nog bezig was, en was niet zoals vorig date,veel glijmiddel mss al een te druk dagje geweest.maar een vriendelijke meid dat wel
 
I visited her couple of month ago. Half an hour of friendly lovely girlfriend feeling. The nce blowjob followed by intercourse made my day. All the tension was gone. And what a nice feeling of having a bit weak legs afterwords!
 
Terug
Bovenaan Onderaan