Recensie Elisa,Nijlen(Voorheen Rebecca, Rillaar en Boom) 3,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Randall

Stamgast
Forumpionier
516
30/06/21
837
34
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
1,00 ster(ren)
Tongzoenen
1,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen in mond
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Duur van bezoek
30 minuten
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/real-picture-without-photoshop-6.html
Totale kosten (in euro)
110
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Rebecca is een meisje dat ik in 2020 bezocht heb in Diest en ontvangst nu in Rillaar, ze is een vriendelijk spontane meid alles verliep vlotjes . Bij binnenkomst financieel geregeld en ze vroeg 30 euro extra voor cim .Sex was vrij goed ze laat zich graag vingeren beffen en is niet bang voor 4 vingers in haar kutje. Soms leek het er toch wel op dat ze niet echt genoot en kwam ze ongeïnteresseerd over ,ze is nieuw in dit vak vertelde ze me en misschien vandaar . Pijpen doet ze stevig (zc) en bij het neuken (mc) kan ze wel tegen een stoot. Zoenen deed ze niet . Bij CIM zuigt ze je lekker langzaam door aan je pik tot laatste druppel , dat is wel genieten. Ik had wel het gevoel dat het snel vooruit moest gaan ,op 25 minuten stond ik al terug buiten.
Herhaling , zeer waarschijnlijk niet .
Oorspronkelijk was ik dus daar voor een andere meisje , deze praktijken zijn natuurlijk ook niet nieuw dat er iemand anders de deur opendoet .

 
Ja , ik ken haar ook, ze werkt met 2 verschillende gsm nummers en adverteerde met hele knappe foto's van andere modellen als ze zelf wat minder werk heeft. Ik heb ter plaatse op de gang het andere nummer gebeld waarmee ik geboekt had , maar die gsm had ze natuurlijk niet op zak. Toen ik naar het andere meisje vroeg verstond ze mij niet goed . En even later moest ik met haar naar de kamer of weggaan . Ik ben dan weggegaan omdat dit bedrieglijke praktijken zijn .
 
Intiem
2,00 ster(ren)
Pijpen
2,00 ster(ren)
Aftrekken
2,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
A
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/profiel/elisa-560/
Totale kosten (in euro)
80
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Me ook eens laten verleiden tot een profieltje zonder recensie; we doen eens zot dacht ik. Nooit een goed idee …. idem deze keer.
Ook de beginnersfout gemaakt door niet alles goed in detail af te spreken op voorhand. Ik ging voor een halfuurtje incl. PZC (stond toch tussen de mogelijkheden, 80€), maar ééns ter plaatse werd onmiddellijk de cd bovengehaald en ging dat enkel bij 1u (my bad). Ok dan maar. Daarna cowgirl on top en snel afgewerkt in doggy. Denk zelfs niet dat ik 20min binnengeweest.

Supervoelige tepels, zoenen zelfs niet durven te vragen aangezien ze knalrode lipstick ophad.

Voor de rest zeer ongeïnteresseerd.
Ik heb nog pogingen gedaan om een conversatie te starten, maar ze zat duidelijk ergens anders met haar gedachten.

Locatie was wel proper & discreet.

Never again
 
Laatst bewerkt:
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
3,00 ster(ren)
Tongzoenen
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Bare seks
  2. Beffen
  3. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
A
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/profiel/elisa-560/
Totale kosten (in euro)
200
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Omdat Elisa terug aant adverteren is op redlights ga ik mijn ervaring met haar neerpennen van 1 jaar geleden met haar. Dit was toen in Limburg, ik zie dat ze nu in provincie Antwerpen adverteerd.

Correcte dame en is de dame van de foto's, komt na wat ze aanbiedt. Had met haar voor een uur afgesproken, pijpen zonder condoom, 69, beffen, kussen en neuken zonder condoom, allemaal voor 200€ voor 1u,
Na een 1ste sessie, heeft ze me even gemasseerd en wat gebabbeld met me om daarna aan een 2de sessie te beginnen. 2x in haar klaargekomen zonder condoom. Op haar profiel staat dat ze het niet doet maat bij mij ging ze er mee akkoord voor 50 euro extra
Al bij al cava, maar ook niet wauw, ze heeft wel een lekkere kut met grote schaamlippen.
Geen herhalingsgevaar
 
1ste keer bij haar in Diest geweest, was top toen, nadien nog een keertje ergens in Zolder bij haar geweest, was toen een mindere ervaring. Qua uitzicht is het echt een lekkere dame, maar elke keer twijfel ik wel of ik de afspraak wil maken...
 
Nog steeds actief. Ik volg haar al een tijdje maar nog niet ldngs geweest. Ontvangt soms in boom en soms in Zolder. De foto's op haar profiel vind ik wel geil. Als ik bij haar in de buurt ben wil ik wel eens langsgaan.
 
Terug
Bovenaan Onderaan