Recensie Rebecka, Saunaclub Venus, Hamminkeln 4,50 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Wandelaar5

Stamgast
Forumpionier
606
04/07/21
986
44
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Zaterdag
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Bij mijn vorige bezoek had ik Rebecka in de bar gemasseerd. Daarbij gezellig wat gekletst. En ze bleek een goed gevoel voor humor te hebben. Gisteren voor het eerst een kamer met haar gemaakt, gevolgd door een trio met Marianna. Ze geeft zeer goede service en ik vind haar lengte (1m76) zeer aantrekkelijk. Ze is waarschijnlijk de langste Oostblok dame waarmee ik ooit op de kamer ben geweest. Ook haar stevige jonge borsten cup B zijn heerlijk om mee te spelen. Ze was nog net 22, maar ze heeft genoeg ervaring om een man een topkamer te bezorgen. Haarkleur wisselt, was bruin, nu stijl zwart haar. Uiteraard goed herkenbaar aan haar lengte.

Haar pijpen komt het meest in de buurt van pijpkoningin Marianna, echt hemels. En er was wat tijd over voor een massage van haar, waar ze erg van geniet. Het was een erg leuke kamer, vandaar het vervolg in een trio. Ze is per direct aan mijn toppers in Venus toegevoegd.
Ik vond haar dansen wat minder omdat ze geen enkel oogcontact maakte, terwijl het dansen zelf wel leuk is. Ze heeft een goede klik met Marianna en maakte gisteren Marianna regelmatig aan het lachen, wat ook een pluspunt is.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
Duur van bezoek
30 minuten
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Rebecka herkende me van een bezoek bijna 1 jaar geleden
(respect - snap niet hoe sommige dames dit kunnen onthouden)

Services prima: sloppy BJ, lekker ontop, facesitting en zoenen

ps: mocht je een lesbisch trio willen beleven dan ben je bij haar op het goede adres.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan