Recensie Rebeka, Antwerpen 1,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Svarog

Newbie
3
01/07/23
3
1
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/xx-i-want-you-to-excite-me-xx.html
Totale kosten (in euro)
200
Algemene beoordeling
1,00 ster(ren)
Vandaag afgesproken met Rebeka. Overeengekomen voor een b2b met pzc. Afgesproken voor 200€ wat ik veel vond maar ze ziet er zo lekker uit op de foto's dus maar toegestemd. Daar aangekomen moest ik nog even wachten om binnen te gaan. Daar dit een redelijk onaangename buurt is voelde ik me al niet op mijn gemak ook daar er een soort pooier voor de deur stond. Net toen ik terug wou vertrekken kreeg ik dan een berichtje van haar met de deurcode.
Eens binnen bevond ik mij in een ruimte wat je het best met een kamer in het schipperskwartier kan vergelijken, inclusief blacklights. Rebeka ziet er hetzelfde uit als op de foto's en begroette me vriendelijk. So far so good. Maar toen begon de miserie. Eens op bed bleek de b2b wat ongeinteresseerd gewrijf op de rug te zijn. Toen ik haar erop attent maakte dat ik een b2b verwachtte zei ze dat ze daar nog nooit van gehoord had en dacht dat dit een gewone massage was. Ook pzc nog nooit van gehoord. Als ik dit alsnog wou moest ik 50€ bijbetalen. Ik heb hier vriendelijk voor bedankt. Heb haar dan zelf maar een massage gegeven zodat ik toch nog met haar lekkere borsten kon spelen. Zo had ik toch nog iets voor mijn geld. Ze heeft mij nog manueel laten klaarkomen want veel zin in sex had ik niet meer. Al bij al stond ik na 30 min terug buiten. Dus was een serieuze afknapper.
Rebeka heeft een prachtig lichaam maar daar is dan ook alles met gezegd. Zal dus een éénmalig bezoekje blijven.
 
U zegt dat u 200 betaald hebt voor pijpen zonder condoom inbegrepen waarom heeft zei u dan niet gepijpt zonder condoom dan? En voor hoelang tijd was de afspraak normaal gezien voor 200 euro
 
U zegt dat u 200 betaald hebt voor pijpen zonder condoom inbegrepen waarom heeft zei u dan niet gepijpt zonder condoom dan? En voor hoelang tijd was de afspraak normaal gezien voor 200 euro
Afspraak was voor 1u b2b met pzc. Maar daar aangekomen wist ze niet wat b2b en pzc betekende. Als je in het vak zit lijkt me dit sterk. Had idd direct moeten terugdraaien zoals Marco zei
 
Ik was ze een jaar of langer geleden ook tegen gekomen op Redlights. Haar Engels was wel beter dan de meesten, dus ik had er vertrouwen in dat dit wel goed ging komen.

Half uur gereden naar Antwerpen, en me in de betaalparking gezet. De buurt was inderdaad niet de veiligste, op het plein bij haar in de buurt toch wel wat gure types gezien waarvan ik dacht dat ze me zo zouden overvallen.

Aangekomen bij haar huis, zag ik twee auto's voor de deur staan waar iemand in zat. Ben op de hoek van de straat gaan staan met uitkijk op haar voordeur. Stuurde haar op het moment van de afspraak dat ik er was. Geen antwoord. Tien minuten later kwam een man naar buiten, en zag ze online komen in Whatsapp. Ze zei dat ze 1 minuut nodig had en ik dan binnen kon komen. Ik wandelde naar de deur toen de deur van een van de auto's open ging, en een andere man voor de deur ging staan en eerst naar binnen ging.

Toen maar naar huis gegaan. Achteraf heeft ze haar nog zitten excuseren maar ja, ik ga niet nog een half uur wachten. Voor mij is dit een no-go, en hoewel ik haar lichaam op de foto's ten zeerste apprecieer gaat ze mij nooit zien.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan