Recensie Susan, Coco Plaza 3,75 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Krekelj

Wandelaar
25
05/11/21
22
7
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
BDSM spel
4,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Anaal bij klant
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Penismassage
  3. Soft SM
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Blond
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Dinsdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/duiven/577092-susan
Totale kosten (in euro)
120
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
susan

Door oorzaken bij susan uit gekomen mede door deze tekst op de site: Ik ben gek op echt vrijen dus geen half werk.

Pas op de kamer werd mij duidelijk gemaakt dat (tong) zoenen momenteel een no-go was... (corona) als ik dat had geweten...

Het pand zelf, buitenkant duidelijk wat gedateerd, binnen was het prima en schoon.

Dame praat prima nederlands en biedt ook wat extra services, vraag ernaar.
Ik heb na overleg hiervan gebruik gemaakt.
Ze doet prima haar best om een praatje aan te gaan en stelt je op je gemak.
Foto's kloppen en ze is echt erg lief en heeft me ook uitgelegd dat de profielen beheerd worden door het huis..

We hebben na de actie afgesproken na corona het eens over te doen met wel (tong)zoenen
Ze heeft trouwens een zalig grotje:p:p
Heerlijk half uur gehad eerlijk is eerlijk
 
Laatst bewerkt:
Sorry maar ik vind dat een dooddoener. Nee we zoenen niet I.v.m. corona. Net of je verder geen risico loopt. Dat een dame niet zoenen wil prima uiteraard maar kom daar gewoon vooruit. Geen probleem. Heb er meer moeite mee dat ze wel op de site hebben staan dat ze het wel doen en dan dit excuus gebruiken..
 
Geheel met je eens, ik zie het verschil met beffen en kussen eerlijk gezegd ook niet echt;) In beide gevallen zijn er toch lichaamsappen die uitgewisseld worden... Maar goed ze zei zelf ook meerdere keren dat het dan aangepast moest worden (blijkbaar heeft ze die controle daar niet zelf over)
Tekst is tot op heden niet aangepast.

Misschien ben ik te braaf om verder niet in discussie te gaan (trouwens lijkt mij ook onnodig) het maakt de sfeer er namelijk niet beter op.
Misschien had ik ernaar moeten vragen bij de boeking, maar ja vermeld dan als huis geen tongzoenen en pas dat weer aan als het kan...
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Blond
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Dinsdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/duiven/577092-susan
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Aantal weken terug bij Susan geweest en uitstekend bevallen. Het is inderdaad een lieve dame die je graag op gemak stelt. Na het wassen begonnen met elkaars lichaam te verkennen. Lekker pijpbeurt, 69 en vervolgens haar lekker oraal verwend. Daarna over naar de missionarishouding. Super lekker waardoor ik me af en toe in moest houden om niet te snel te komen. Gewisseld van standje en daarna heerlijk klaargekomen. Tot slot nog even gebabbeld waarna ik helaas weer moest vertrekken. Mij gaat ze nog wel een keer terugzien.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
BDSM spel
4,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Anaal bij klant
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Blond
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Maandag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/duiven/577092-susan
Totale kosten (in euro)
130
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Afgelopen avond deze dame ook bezocht, aangezien alle andere sekswerkers een al dan niet valide reden hadden om ofwel helemaal niet te reageren, ofwel besloten ergens tijdens de berichtenwisseling niet meer te reageren.
Afgesproken voor een uurtje, want aan haasten doen we niet.
Ze wordt aangeprezen als slank, maar heeft iets meer in huis, wat ik persoonlijk in het geheel niet erg vond.
Qua uiterlijk en voorkomen een meid die ik op straat net zo makkelijk zou bewonderen en voor zou kunnen vallen.
Een stel lekkere borsten, een mooie bilpartij en een ongeschonden velletje, d.w.z. geen lichaamsversieringen.

Ze heeft me zo'n beetje het hemd van het lijf gevraagd en uiteraard hebben we leuk met elkaar kunnen spelen.

In het lijstje staat BDSM en anaal bij klant, maar daar is geen sprake van geweest, dat hoort dus niet bij de beoordeling.

Herhalingsgevaar is zeker aanwezig.

@ admin. : hoe voeg je beoordelingen toe of verwijderen je ze?
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
BDSM spel
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Penismassage
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Blond
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
45 minuten
Dag
Dinsdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/duiven/577092-susan
Totale kosten (in euro)
110
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
ik wilde deze dame al een tijdje bezoeken. De foto's zijn gedateerd en de dame is iets forser dan te zien is op de foto's.

De dat op zichzelf was heel relaxt. Het pijpen (mc) was verdienstelijk en de sex was gewoon lekker niet super speciaal o.id.

ik zou denk ik nog wel een keer met de dame afspreken
 
op de A12 toch maar even een afslag verder genomen om spontaan even langs Coco te rijden. Ik had even moeten bellen, want er was maar 1 dame beschikbaar op het moment: Susan

Maar ik heb haar in het verleden al een paar keer bezocht en dat was altijd prima, dus lekker een half uurtje naar de kamer met Susan.

ze was uiterst vriendelijk en het is een hele lieve meid. lekker rustig op bed haar lijf verkend, ze is wel wat forser inderdaad dan eerst maar niet erg. De rondingen zitten op de juiste plek, lekker curvy. ze dwong me zowat in 69 en ze was heerlijk fris, dus dat was zeer aangenaam. Daarna heeft ze me klaargereden waarbij ik haar kont goed kon vastpakken. Nog even liggen kletsen en er was nog tijd over en ik voelde haar handje alweer fijne bewegingen maken. Ze heeft me nog even gepijpt. Maar klaarkomen zat er helaas niet meer in.

Gewassen en met een paar zoenen afscheid genomen.

Prima date, rustig aan, gewoon goed. Bij Susan weet je wat je krijgt.
 
Iemand recent nog bij Susan geweest?
Zeker. Even goed als altijd. Ze heeft (tot nu toe) altijd enorm veel zin, is vrolijk en haalt alles eruit wat erin zit zonder te vragen naar extra geld of op de klok te kijken.

De foto's zijn zoals vermeld in dit topic sterk verouderd. Ze is flink steviger geworden, maar inderdaad een heerlijk achterwerk en WAT EEN BORSTEN!

Zoenen heb ik bij haar nog niet geprobeerd, maar daarin lijkt ze niet geïnteresseerd.

Het enige minpunt vind ik het neppe en overdreven gekreun.. Sommigen houden er waarschijnlijk van, maar ik vind het te nep overkomen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan