- Algemene beoordeling
- 4,00 ster(ren)
- Zoenen
- 4,00 ster(ren)
- Massage met hoogtepunt
- 5,00 ster(ren)
- Extra's
- Penismassage
- Gesproken taal
- Duits
- Roker
- Nee
- Algehele Hygiëne
- Voldoende
- Origine
- Aziatisch
- Leeftijd
- 30-35
- Haarkleur
- Zwart
- Cupmaat
- B
- Lengte
- 1.60 m - 1.70 m
- Lichaamsbouw
- Normaal
- Duur van bezoek
- 60 minuten
- Dag
- Dinsdag
- Link naar advertentie
- https://erotik.markt.de/gronau-westfalen/erotische-massagen/asiatische-massagesalons/a/132d102b/
- Totale kosten (in euro)
- €100
Van de week bij Yoyo in Gronau geweest naar aanleiding van een advertentie op markt.de op de erotiekpagina.
Er staat alleen een telefoonnummer en ik heb gekozen voor een WA kontakt.
Afspraak was vlot gemaakt, ik kreeg een tarieflijst voor een gewone massage. €70 per uur.
Aangekomen was yoyo, niet een van de meisjes van de advertentie van markt.de maar wel aantrekkelijk, een jongere chinese vrouw, niet mager maar zeker niet dik. Ze was gekleed in een kort goudkleurig jurkje.
Het pand ziet er buiten eat sjofel uit maar binnen is het netjes.
Yoyo vroeg wat ik wilde, blasen of hand of totaal. Ik koos voor hand. €100 was dat. Yoyo zag er goed uit dat wilde ik best proberen.
Yoyo kleedde zich uit, makkelijk want onder haar jurkje droeg zij alleen een sexy slipje.
Ik kleedde me in die tijd ook maar uit en ging op de brede tafel liggen, mijn gezicht in het welbekende gat.
De massage met olie was heerlijk, niet zacht maar zeker niet hard en zeker niet geaai. Er werd wel geteased.
Na een tijdje draaide ik me om op haar verzoek en toen begon het feest aan de voorzijde, lief teder met aandacht. Na het klaarkomen werd de tijd volgemaakt met een heerlijke hoofdmassage. Ik heb geen douche gezien maar werd heerlijk drooggemaakt. Na een uur verliet ik geheel ontspannen het pand maar ik kom zeker nog eens terug.
Of er nog meer masseuses werken weet ik niet, ik heb niemand anders gezien.
erotik.markt.de
Dit was de prijslijst die ik op WA kreeg:

Er staat alleen een telefoonnummer en ik heb gekozen voor een WA kontakt.
Afspraak was vlot gemaakt, ik kreeg een tarieflijst voor een gewone massage. €70 per uur.
Aangekomen was yoyo, niet een van de meisjes van de advertentie van markt.de maar wel aantrekkelijk, een jongere chinese vrouw, niet mager maar zeker niet dik. Ze was gekleed in een kort goudkleurig jurkje.
Het pand ziet er buiten eat sjofel uit maar binnen is het netjes.
Yoyo vroeg wat ik wilde, blasen of hand of totaal. Ik koos voor hand. €100 was dat. Yoyo zag er goed uit dat wilde ik best proberen.
Yoyo kleedde zich uit, makkelijk want onder haar jurkje droeg zij alleen een sexy slipje.
Ik kleedde me in die tijd ook maar uit en ging op de brede tafel liggen, mijn gezicht in het welbekende gat.
De massage met olie was heerlijk, niet zacht maar zeker niet hard en zeker niet geaai. Er werd wel geteased.
Na een tijdje draaide ik me om op haar verzoek en toen begon het feest aan de voorzijde, lief teder met aandacht. Na het klaarkomen werd de tijd volgemaakt met een heerlijke hoofdmassage. Ik heb geen douche gezien maar werd heerlijk drooggemaakt. Na een uur verliet ik geheel ontspannen het pand maar ik kom zeker nog eens terug.
Of er nog meer masseuses werken weet ik niet, ik heb niemand anders gezien.
Asiatische Massagesalons
Dies ist ein authentischer chinesischer Massagesalon, der seit vielen Jahren in Betrieb ist und sich mit Techniken auskennt. Es gibt mehrere professionelle Masseure aus Asien. Service: Körpermassage Ölmassage Thai-Massage Kopfmassage Für ...
Dit was de prijslijst die ik op WA kreeg:

Laatst bewerkt: