WHEM Red-house Diegem

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Red House staat wat mij betreft een heel pak lager aangeschreven dan Soraya's Palace. Ben er ooit eens geweest bij de Italiaanse Carolina, maar dat was een afknapper (autopiloot, hield rand van het condoom vast tijdens doggy (!)). Voor mij geen herhalingsgevaar, want ook de ontvangst en het huis zelf was me niet echt top...
 
Red House staat wat mij betreft een heel pak lager aangeschreven dan Soraya's Palace. Ben er ooit eens geweest bij de Italiaanse Carolina, maar dat was een afknapper (autopiloot, hield rand van het condoom vast tijdens doggy (!)). Voor mij geen herhalingsgevaar, want ook de ontvangst en het huis zelf was me niet echt top...
Heeft ze trouwens een mooi gezicht? Ze heeft een lekker lichaam lijkt op de foto's. Het steriele neem ik er dan wel bij. Nylon kousen?
 
De ontvangst en hygiene hier is correct, prijzen en mogelijkheden zijn prima. keer of 5 geweest. Fotos op de website van de dames zijn wel degelijk van de dames zelf zij het minstens een decennium oud. Ik pik nog wel eens een bezoekje mee
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan