Regering stelt wmo vergoeding in voor sekswerk voor mensen met beperking

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ook gehandicapten hebben recht op een sexleven. Ze leven al van een uitkering waarmee ze geen dvp kunnen betalen. Mogelijk ook dat ze niet kunnen reizen. De WMO geeft hiervoor een oplossing. Er zijn gehandicapten die 7/24 ondersteuning nodig hebben. En dan denk ik wel eens: Waarom mag de partner geen beroep doen op de WMO, net als de gehandicapte. Ook een partner, zeker als die nog jong is, heeft net als ons behoeftes.
 
WMO ondersteund zover ik weet niet alleen zwaar gehandicapten, zoals mensen in een rolstoel of syndroom van down, maar ook "licht" gehandicapten zoals mensen met bijv. autisme. Oftewel mensen die nog wel kunnen reizen, maar inderdaad als je een uitkering zou hebben dan is naar een prostitutee gaan het eerste wat eraan gaat. Ik heb een neefje die heeft autisme, kan geen vriendin krijgen, is verder wel vrij intelligent, maar heeft wel zorg vanuit de WMO. Ik zou het voor hem aanmoedigen, immers, seks bepaald ook je levenskwaliteit. En dat dit een prioriteit is dan geeft wel aan hoe Nederland zich bekommert om de levenskwaliteit van de inwoners. Maar of hij onder die regeling gaat vallen is dan nog de vraag. Er zal dan wel geen onderscheid gemaakt mogen worden tussen mensen die wel of niet kunnen reizen en of wel of geen hoge uitkering hebben, maar misschien komt die inkomensgrens er dan wel, geen idee.
 
Ik ben plotseling blind geworden. Mijn dokter zei tegen me dat ik te overmatig heb gemastubeerd en dat ik daarom blind ben geworden. Nu maar hopen dat de WMO mij helpt met mijn sexuele noden.
 
1) dat beweerde hij ook niet

2) het gaat niet om het simpelweg zaadlozen

Maar als je jaloers bent op het leven en de mogelijkheden van gehandicapten zegt dat wel wat over jouw levenskwaliteit ;-)
Als jij daarvoor extra premie wil betalen iedere maand... het geld komt ergens vandaan, en die hoertjes doen t niet voor €20 per uur.
 
Als jij daarvoor extra premie wil betalen iedere maand... het geld komt ergens vandaan, en die hoertjes doen t niet voor €20 per uur.
Natuurlijk wil ik dat.

Stel je voor dat iedereen mocht kiezen:

- niet premie betalen voor mensen die op wintersport een been breken
- wel premie betalen voor wintersportbreuk maar alleen als ze op de gewone piste gingen, dus geen 'off piste' gebroken heupen betalen
- wel premie voor kanker maar niet voor rokers die ziek worden
- geen premie voor dikke mensen die suikerziekte krijgen en al helemaal niet voor oude dames die bakhlava koek bij de thee hebben gegeten en daar heel dik van zijn geworden
- tandheelkunde alleen voor wie flost
etcetera

Wel interessant dat sommigen er heel fel op zijn als een ander die het moeilijk heeft ook eens kan genieten en dat niet kunnen verdragen.
 
PS Vanzelfsprekend dan ook geen ziekenzorg voor vuurwerk 'slachtoffers' of bejaarden die zo nodig op een keukentrapje willen en dan vallen, ook alle e-bike fietsers vallen erbuiten, en aangeboren kwalen daar beginnen we al helemaal niet aan.

De premies kunnen dan naar nul. Sterker, wie door eigen schuld ziek wordt (iedereen eigenlijk) moet aan de gewonde medemens betalen!
 
Ook gehandicapten hebben recht op een sexleven. Ze leven al van een uitkering waarmee ze geen dvp kunnen betalen. Mogelijk ook dat ze niet kunnen reizen. De WMO geeft hiervoor een oplossing. Er zijn gehandicapten die 7/24 ondersteuning nodig hebben. En dan denk ik wel eens: Waarom mag de partner geen beroep doen op de WMO, net als de gehandicapte. Ook een partner, zeker als die nog jong is, heeft net als ons behoeftes.
Als gehandicapten recht hebben op sexleven, kan iedereen er aanspraak op maken, anders discrimineer je 🤷‍♂️

Even gekkigheid aan de kant, iedereen heeft recht op gezondheids zorg. Neuken is geen recht. Willen de gehandicapten neuken, laten ze elkaar maar neuken haha
 
Als gehandicapten recht hebben op sexleven, kan iedereen er aanspraak op maken, anders discrimineer je 🤷‍♂️

Even gekkigheid aan de kant, iedereen heeft recht op gezondheids zorg. Neuken is geen recht. Willen de gehandicapten neuken, laten ze elkaar maar neuken haha
Ooi heeft een nederlandse rechter anders besloten. Een gehandicapte daagde zijn gemeente voor de rechter omdat die geen geld wilde betalen voor een bezoek van of aan een dvp. De rechter stelde de man in het gelijk, Sex is een eerste levensbehoefte.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan