Recensie Regina, Brussel, Aarschotstraat 200 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Hadrianus

Wandelaar
Forumpionier
83
09/07/21
183
5
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
A
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Middag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Deze middag twee knappe, jonge DVP's gezien in het nummer 200, ik denk dat het Buddha bar noemt. De rechtse sprak mij het meest aan, maar even getwijfeld omdat ze vrij passief bleef. Maar haar jeugdige uitstraling en lolita figuurtje hebben mij over de streep getrokken. Valt het tegen, dan heb je voor 50 euro toch nog steeds een knap, jong ding geneukt. ?

Na het overhandigen van een briefje van 50 euro vroeg ze beleefd of ik 10 euro terug wou, of 50 wou betalen voor "suck & positions". Zelden die vraag gekregen na het overhandigen van centen. Meestal steken ze het briefje vlug weg en wordt het tarief voor de standaard service niet meer aangeboden.

Hiermee was Regina voldoende ontdooid en een aangename sessie volgde. Na een relatief korte, maar gevarieerde pijpbeurt kwam Regina on top. Daarna nam ik haar even al rechtstaand, een standje dat Regina duidelijk niet gewend was. Ik heb haar dan maar terug op bed gelegd en het tenslotte in doggy afgemaakt.
 
Laatst bewerkt:
Regina zou trouwens vooral 's avonds werken, maar haar Frans en Engels was te beperkt om haar goed te begrijpen. Ze vermeldde dat ze 's avonds tussen 5u en 10u werkt, maar dat lijkt mij een heel korte tijdspanne.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan