Regular DVP ..... Robbed

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Nu weet ik ook waarom dames om een video call vragen ze willen natuurlijk weten wie ze in huis halen. Maar zelf met een video call ben je niet veilig als dvp zijnde. misschien voortaan toch maar beter in een privéhuis ontvangen zit je tenminste veilig.
 
Nu weet ik ook waarom dames om een video call vragen ze willen natuurlijk weten wie ze in huis halen. Maar zelf met een video call ben je niet veilig als dvp zijnde. misschien voortaan toch maar beter in een privéhuis ontvangen zit je tenminste veilig.
In een privéhuis zit je wel veiliger omdat er camera's bij de ingang, uitgang en bij de receptie zijn. Soms heb je ook camera's in de wachtruimtes. Veel privéhuizen hebben echter geen alarmknopje op de kamers en soms geen mannelijk personeel beschikbaar tijdens een dagdeel (lees: bewaking). Met een moeilijke klant is de hulp van een gastvrouw, schoonmaakster en een paar DVPs niet genoeg. Stel je voor dat iets op de 2e of 3e verdieping gebeurt, en de DVP schreeuwt (als ze überhaupt kan schreeuwen), kunnen de anderen haar horen vanuit de begane grond waar de wachtruimtes zijn? Als iets gebeurt is het altijd veel te laat. Ik had deze omstandigheden wel gezien tijdens mijn tijdje bij een privéhuis en de eigenaar gevraagd waarom er niets meer gedaan werd om de veiligheid van de dames te waarborgen: bvb bewaker, alarmknopjes en ik kreeg altijd het antwoord dat er niets naars gebeurd was. Ik begrijp wel dat de huizen hun kosten onder beter toezicht willen houden maar veiligheid is toch een prioriteit?

De bovenstaande was wel één van de redenen waarom ik besloten had om niet meer bij dat huis te werken.
 
Laatst bewerkt:
In het afgelopen jaar heb ik van een paar thuisontvangende (Oekraïnse) dames gehoord dat ze beroofd waren onder bedreiging van een mes. Het ging niet om een paar meier maar om duizenden euro's. Nieuwe klanten die betrouwbaar leken en niet op de zgn white list stonden; altijd risky. Dit is 1 van de redenen waarom er meer en meer dames uit dat circuit alleen nog maar white list klanten accepteren; helaas voor de collega wandelaars met goede bedoelingen maar die er niet op staan. Het is een risicovol beroep en er lopen een hoop weirdo's rond op deze wereld.
 
In een privéhuis zit je wel veiliger omdat er camera's bij de ingang, uitgang en bij de receptie zijn. Soms heb je ook camera's in de wachtruimtes. Veel privéhuizen hebben echter geen alarmknopje op de kamers en soms geen mannelijk personeel beschikbaar tijdens een dagdeel (lees: bewaking). Met een moeilijke klant is de hulp van een gastvrouw, schoonmaakster en een paar DVPs niet genoeg. Stel je voor dat iets op de 2e of 3e verdieping gebeurt, en de DVP schreeuwt (als ze überhaupt kan schreeuwen), kunnen de anderen haar horen vanuit de begane grond waar de wachtruimtes zijn? Als iets gebeurt is het altijd veel te laat. Ik had deze omstandigheden wel gezien tijdens mijn tijdje bij een privéhuis en de eigenaar gevraagd waarom er niets meer gedaan werd om de veiligheid van de dames te waarborgen: bvb bewaker, alarmknopjes en ik kreeg altijd het antwoord dat er niets naars gebeurd was. Ik begrijp wel dat de huizen hun kosten onder beter toezicht willen houden maar veiligheid is toch een prioriteit?

De bovenstaande was wel één van de redenen waarom ik besloten had om niet meer bij dat huis te werken.
Luna ik snap je heel goed, al is een privehuis niet 100% veilig het is altijd beter dan dat je alleen ontvangt want alleen ben je nu eenmaal meer kwetsbaar.
 
Vandaar doe ik ook geen thuisontvangst. Ik denk dat de ramen een stuk veiliger dan sommige privéhuizen zijn maar ja bij de ramen krijgt een DVP wellicht een ander soort klandizie. Ik zeg niet dat het beter of slechter zou zijn. Het is wel afhankelijk van de voorkeur van de dame.

Camera's bij de voordeur en in de gang ophangen en installeren lijkt me ook waarschijnlijk geen perfecte oplossing voor thuisontvangst dames. Als ze beroofd kunnen worden door iemand met wie ze reeds videobelden, zouden een paar meer beelden van de dader(s) niet helpen. Ik denk dat de meeste dames geen aangifte gaan doen aangezien dat thuisontvangst hier in NL overwegend illegaal is. Als ze toch aangifte willen doen, kun je je ook afvragen of de politie hun prioriteit bij dit soort aangiftes gaan leggen.
Je hebt wel het rondreizende circus van buitenlandse dames die überhaupt niet in de EU moeten werken omdat ze er geen werkvergunning voor hebben maar tegelijkertijd heb je ook rondreizende criminelen die van een stad naar een andere gaan en daardoor wordt het opsporen een stuk lastiger.
 
Laatst bewerkt:
Vandaar doe ik ook geen thuisontvangst. Ik denk dat de ramen een stuk veiliger dan sommige privéhuizen zijn maar ja bij de ramen krijgt een DVP wellicht een ander soort klandizie. Ik zeg niet dat het beter of slechter zou zijn. Het is wel afhankelijk van de voorkeur van de dame.

Camera's bij de voordeur en in de gang oprichten lijkt me ook waarschijnlijk geen perfecte oplossing voor thuisontvangst dames. Als ze beroofd kunnen worden door iemand met wie ze reeds videobelden, zouden een paar meer beelden van de dader(s) niet helpen. Ik denk dat de meeste dames geen aangifte gaan doen aangezien dat thuisontvangst hier in NL overwegend illegaal is. Als ze toch aangifte willen doen, kun je je ook afvragen of de politie hun prioriteit aan dit soort aangiftes gaan leggen.
Ik denk dat veel prive-ontvangst dames iemand in huis hebben een vriendje of andere dvp's die samen in huis ontvangen. Al zie je of hoor je ze niet altijd ze zijn soms wel aanwezig. En wat je zegt de meeste dvp's zullen geen aangifte doen omdat ze zelf illegaal bezig zijn. Dat is het nadeel van illegaal werken en dat weten de criminelen ook en die maken daar gebruik van.
 
Laatst bewerkt:
2 dames die ik hier in het verleden al eens bezocht.. En een redelijk goede band mee heb/had.. (zijn opgelost in thin air nu)
Hadden beneden in de huiskamer een Stafford..
Waren Roemeense dames, en ook al waren ze beiden begin 20..
Geen geintjes ophangen.. 1 van de 2 dames bleef altijd beneden bij die gehaktmolen op poten..
Dus als je boven dame A het geld had afgepakt.. Dan wachtte er onderaan de trap ons 'Fluffy'..
Dan kun je wel gaan lopen schieten..
Maar dan heb je zo de aandacht van heel de buurt.. Plus alsnog je kuit zonder vlees
Ook weet ik dat er een tazer in huis lag..
Heb die zelf ook vastgehad een keertje..
Cameras heb je geen donder aan.. Enkel misschien VOORDAT je iemand binnen laat..
En dan nog, de dames die illegaal ontvangen gaan echt de politie niet bellen dat er 1 met zwart geld van tussen is..
Beter zo'n situatie ter plaatse de kop indrukken ja..
Als je een mogelijke dief even flink bijwerkt.. Dan komt er meestal geen 2e meer
 
Wat zijn er toch ook een nare mensen op deze wereld. Ga verdomme werken voor je geld, er is momenteel werk zat! Vraag me ook af, of het voor bewuste dvp's wel/niet een goed idee is om aangifte te doen. Thuisontvangst is meestal niet legaal immers. Gewoon klote dit.
Dat is natuurlijk een beetje de reden dat er zoveel geweld is in het drugsmilieu. Hoewel ik zeker denk dat dergelijke berovingen wel aangepakt worden door justitie, indien er aangiftes liggen. Maar wil je als illegale dvp wel aangifte doen? Is ook een heel traject.
 
Vandaar doe ik ook geen thuisontvangst. Ik denk dat de ramen een stuk veiliger dan sommige privéhuizen zijn maar ja bij de ramen krijgt een DVP wellicht een ander soort klandizie. Ik zeg niet dat het beter of slechter zou zijn. Het is wel afhankelijk van de voorkeur van de dame.

Camera's bij de voordeur en in de gang ophangen en installeren lijkt me ook waarschijnlijk geen perfecte oplossing voor thuisontvangst dames. Als ze beroofd kunnen worden door iemand met wie ze reeds videobelden, zouden een paar meer beelden van de dader(s) niet helpen. Ik denk dat de meeste dames geen aangifte gaan doen aangezien dat thuisontvangst hier in NL overwegend illegaal is. Als ze toch aangifte willen doen, kun je je ook afvragen of de politie hun prioriteit bij dit soort aangiftes gaan leggen.
Je hebt wel het rondreizende circus van buitenlandse dames die überhaupt niet in de EU moeten werken omdat ze er geen werkvergunning voor hebben maar tegelijkertijd heb je ook rondreizende criminelen die van een stad naar een andere gaan en daardoor wordt het opsporen een stuk lastiger.
Thuisontvangst mag wellicht niet, maar een roofoverval is wel iets van een andere orde.
Dat soort criminaliteit krijgt wel de aandacht. In zulke gevallen een advocaat raadplegen (bureau rechtshulp oid). Ik weet van tenminste 2 gevallen dat er wel degelijk werk van gemaakt is incl. veroordeling. Of de straf voldoende was is een andere discussie. Er kwam geen aktie van de 'zedenpolitie'. Is denk ik andere afdeling 😜
 
Laatst bewerkt:
Thuisontvangst mag wellicht niet, maar een roofoverval is wel iets van een andere orde.
Dat soort criminaliteit krijgt wel de aandacht. In zulke gevallen een advocaat raadplegen (bureau rechtshulp oid). Ik weet van tenminste 2 gevallen dat er wel degelijk werk van gemaakt is incl. veroordeling. Of de straf voldoende was is een andere discussie. Er kwam geen aktie van de 'zedenpolitie'. Is denk ik andere afdeling 😜
Als de dame in kwestie hier mag werken, wordt het wellicht de moeite waard om een advocaat te raadplegen maar als ze uit buiten de EU komt en niet mag werken, wordt de boel wat lastiger.
 
Wat zijn er toch ook een nare mensen op deze wereld. Ga verdomme werken voor je geld, er is momenteel werk zat! Vraag me ook af, of het voor bewuste dvp's wel/niet een goed idee is om aangifte te doen. Thuisontvangst is meestal niet legaal immers. Gewoon klote dit.
Legaal of niet legaal maakt dus echt niet uit voor de politie in dergelijk geval. En overigens is prostitutie in België en Nederland wel degelijk legaal. In Nederland moet je misschien een inschrijving bij de KvK hebben en een gemeentelijke verguning, maar dat is "maar" administratie en de politie zal daar niet in optreden.
 
Ziek dit, daarom moeten wij dames altijd zelfverdedigings spullen bij ons hebben ( tazer, pepperspray, honkbalknuppel 😑 moet es iemand bij mij proberen knuppel die gast knock out nog voor die iets kan doen
Ik wil nu geen afbreuk doen aan jouw verdedigingskunsten maar als er iemand een revolver of dergelijke tegen je kop zet wordt echt wel klein hoor hoe stoer en sterk of hoeveel lef je hebt maakt opdat moment niks uit neem van mij aan dat je dan gewoon gehoorzaamt. Het is kloten dat je zo iets moet meemaken ga achteraf maar weer aan het werk wetende dat het kan gebeuren, hoe kan je dan nog nieuwe klanten vertrouwen.
 
Legaal of niet legaal maakt dus echt niet uit voor de politie in dergelijk geval. En overigens is prostitutie in België en Nederland wel degelijk legaal. In Nederland moet je misschien een inschrijving bij de KvK hebben en een gemeentelijke verguning, maar dat is "maar" administratie en de politie zal daar niet in optreden.
Noteer ergens , wie er komt, hoe laat, en het 06 nummer van de bezoeker, en bewaar dat op veilige plek.
 
Vandaar doe ik ook geen thuisontvangst. Ik denk dat de ramen een stuk veiliger dan sommige privéhuizen zijn maar ja bij de ramen krijgt een DVP wellicht een ander soort klandizie. Ik zeg niet dat het beter of slechter zou zijn. Het is wel afhankelijk van de voorkeur van de dame.
Achter het raam heb je ook geen privacy meer ik denk niet dat je dat wilt als dvp zijnde. Het zijn meestal buitenlandse dames die achter het raam staan die durven dat omdat niemand ze toch kent in Nederland.
 
Laatst bewerkt:
Ik wil nu geen afbreuk doen aan jouw verdedigingskunsten maar als er iemand een revolver of dergelijke tegen je kop zet wordt echt wel klein hoor hoe stoer en sterk of hoeveel lef je hebt maakt opdat moment niks uit neem van mij aan dat je dan gewoon gehoorzaamt. Het is kloten dat je zo iets moet meemaken ga achteraf maar weer aan het werk wetende dat het kan gebeuren, hoe kan je dan nog nieuwe klanten vertrouwen.
Ik snap wat je bedoelt hoor maar ik ken mezelf ik kom ook uit een ander milieu, ben letterlijk geboren in geweld. En idd sommige mensen bevriezen , en sommigen slaan toe ik ben de 2de type. If i die ill die fighting 🔪
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan